Luotatko henkilöön jonka nimi on Ahmed?
Kommentit (38)
Kyllä. Erään minulle rakkaan henkilön nimi oli Ahmed.
Täytyy kyllä sanoa nyt autoa etsivänä, että olen skipannut jokaisen varteenotettavan vaihtoehdon, jos myyjänä on ollut juurikin ahmed tai joku muu vastaava. Anteeksi.
Joo. Rinnakkaisluokallani lukiossa oli eräs Ahmed ja hän oli pidetty oppilaiden keskuudessa, kiltti ja kohtelias.
No luotan ainakin manageriini, joka tämän niminen on. Mukava ja asiallinen, tuottelias työkaveri, ainut vaan että perjantaisin häntä ei saa kiinni :).
taitaapi olla niin että riippuu ahmetista
Jos Ahmed on sen luottamuksen arvoinen. Lähtökohtaisesti luotan kaikkiin, jos eivät osoittaudu epäluotettaviksi. En työssäni tulisi alkuunkaan toimeen ilman Ahmed-nimistä henkilöä.
Riippuu henkilöstä. Isääni en luota. Veljeni parhaaseen kaveriin luotan.
Jos en tiedä henkilöstä mitään muuta kuin nimen en automaattisesti luota häneen vaikka nimensä olisi Uolevi.
No en helvetissä! Ählyihin ole mitään luottamista!!
No kuule, riippuu ihan siitä kuinka hyvin tunne tämän Ahmedin.
Riippuu kyseisen henkilön olemuksesta yleensä. En luota kehenkään, ennen kuin olen saanut hänestä yleisvakutelman.
Entä luotatko sellaisiin, jonka etunimi on Timo tai Olli?
Olen vuosien myötä oppinut luottamaan Ahmediin. Tekee Etelä-Suomen parasta pizzaa. Puhuu muuten sujuvaa suomea, on kohtelias ja katsoo suoraan syvälle silmiin <3
Itseasiassa, haluaisin tietää, kuinka harras muslimi tämä Ahmed on. Islamissa saa huijata vääräuskoisia, se on ihan suotavaakin.
Ja koska en satunnaiselta esim. autokauppiaalta voi enkä halua kysellä hänen elämänkatsomuksestaan, kierrän Ahmedit kaukaa. Se on kurjaa, en haluaisi syrjiä ketään. Voihan Ahmed olla vaikka kristitty, kuten minäkin.
Kyllä. Siihen Ahmediin, johon minä luotan, luottanee muutama miljoona muukin. Omituinen kysymys.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:35"]
Entä luotatko sellaisiin, jonka etunimi on Timo tai Olli?
[/quote]
Nyt pistit pahan!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:32"]Riippuu henkilöstä. Isääni en luota. Veljeni parhaaseen kaveriin luotan.
[/quote]
Ne on kaikki Ahmed?
Miksen luottaisi?Ei se nimi vaikuta mihinkään, henkilön olemus ja teot vaikuttavat.AIVAN SAMA asia, jos joku kysyisi minulta "Luottaisitko henkilöön kenen nimi on Kari?", onko ihmiset täällä niin ennakkoluuloisia?
Vain jos sukunimi on Ahne.