Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia 5:2 pätkä paastosta laihdutus mielessä?

Vierailija
09.08.2015 |

Ylipainoa on 40kg, ikää 27. Harrastanut liikuntaa 3-4x viikossa kuntosali/humppaa/lenkkeilyä,jotain näistä. Paino ei silti laske koska herkuttelen normaalin ruokailun lisäksi. Jätän nyt herkut vähemmälle ja ajattelin kokeilla myös tuota pätkäpaastoa. Oletteko saaneet hyviä tuloksia? Itse toivon jouluun mennessä pudottavani 20-25kg.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ap:n tavoite on aika hurja. Itse karistin 10 kg:n ylipainoni n. puolessa vuodessa. Mielestäni helpoin dieetti ikinä! Nyt painoni on pysynyt samana vuoden. Käyn vaa'alla kerran viikossa, ja jos paino osoittaa nousemisen merkkejä, pidän yhden paastopäivän ja asia korjaantuu sillä.

Minulle ei käynyt niin, että "syömispäivinä" olisin ahminut normaalia enemmän, päinvastoin, annoskoot pienenivät heti kuin itsestään.

Vierailija
2/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Nälkäpäivän jälkeen on vaikea olla syömättä liikaa. Se vika kaikissa paastoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään viidettä päivää menossa, mielestäni mennyt hyvin. Sain 1,5 kesäkilot pois viikossa. Keväällä laihdutin 12kiloa toisella menetelmällä ja nyt ois tavoite saada vielä 4 kiloa pois. Onnistut kun PÄÄTÄT että nyt riittää. Tärkeätä tietysti ettei ahmi muina päivinä, itse koen taas päinvastoin eli kakkospäivän jälkeisenä päivänä syön normaalia vähemmän kun on niin hyvä olo ja fiilis.

Vierailija
5/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin syön brunssia - vihanneskeittoa (apetitin kasviskeitossa vain 140kcal koko paketissa), myöhemmin puuroa, banaanin ja iltapalaksi rahkaa+mysliä+marjakeittoa. Se pitää muuten nälän hyvin, ehrmannin rahkaa puoli purkkia, 2ruokalusik. Mysliä ja marjakeittoa. Nro 4

Vierailija
6/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Lumo lifestyle-blogia. Hän on noudattanut tuota dieettiä vuosia ja siellä on herkullisia reseptejä paastopäiville.