Kontrollifriikit suomalaiset naiset
Suomalaisten pariskuntien suhteet päättyvät niin usein eroon lähinnä naisten takia. Aina miehelle nalkutetaan ja syyllistetään milloin mistäkin ja mikään ei ole koskaan oikein jos se ei tapahtu naisen pillin mukaan. Tällä ilmeisesi pönkitetään naisen omaa huonoa itsetuntoa.
Jos lopettaisitte joskus sen meuhkaamisen ja antaisitte miestenne olla sellaisia kuin ovat. Mitä sitten jos sukat jäivät lattialle tai mies otti pari kaljaa vähän liikaa? Kukaan ei jaksa katsella valittajaa mutta toisen hyväksyntä on parisuhteen A ja O. Ettehän tekään halua että mies kertoo teille miten tehdä kaikki?
Kommentit (39)
Mies joka erehtyy pitämään oman tahtonsa parisuhteessa, on pian naiseton mies.
Tässä voi ehkä olla jotain perää..Ystäväpiirissäni on muutamia naisia,jotka haluavat kontrolloida kaikkea mahdollista.Nainen hoitaa talousasiat,auton oston,mies ei saa edes ottaa kantaa siihen.Miehen pitäisi raportoida kaikki tekemisensä naiselle n.kerran tunnissa.Naisilla joku ihan pakonomainen tarve hallita lapsiaan ja miestään.Lisäksi miesten pitää olla koko ajan valmiudessa passaamaan,jos nainen saa yhtäkkiä päähänsä,että nyt ruvetaan maalaamaan keittiön seinää tai hankkimaan uusia kalusteita makkariin:D
Olen itse aivan liian boheemi,ja elämä on välillä todella kaootista,ja olen todella huono pitämään rutiineista kiinni.Jos haluan maalata omakotitalossamme,saatan tehdä sitä keskellä yötä.En tarvitse siihen miestä,enkä oletakkaan että se häntä kiinnostaisi.En kysele hänen menemisiää tai tulemisiaan.Eikä hän tiedä menoistani,muuta kuin silloin ,jos hän jää lastemme kanssa.Kotimme on kyllä yleensä ihan siisti ja lapset yritän mahdollisimman hyvin hoitaa,mutta kaikki muu ympärillämme seilaa omaa tahtiaan.Saan jatkuvasti kuulla ihmettelyä,kuinka asiat pitäisi hoitaa,ja miksi"annan" miehen tehdä reissuhommaa,vaikka meillä lapsia.Kaikki asiat pitäisi olla niin ennalta suunniteltua.Ehkä tarvitsen itse sitä elämänhallintakurssia:D
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:20"]
Tässä voi ehkä olla jotain perää..Ystäväpiirissäni on muutamia naisia,jotka haluavat kontrolloida kaikkea mahdollista.Nainen hoitaa talousasiat,auton oston,mies ei saa edes ottaa kantaa siihen.Miehen pitäisi raportoida kaikki tekemisensä naiselle n.kerran tunnissa.Naisilla joku ihan pakonomainen tarve hallita lapsiaan ja miestään.Lisäksi miesten pitää olla koko ajan valmiudessa passaamaan,jos nainen saa yhtäkkiä päähänsä,että nyt ruvetaan maalaamaan keittiön seinää tai hankkimaan uusia kalusteita makkariin:D
Olen itse aivan liian boheemi,ja elämä on välillä todella kaootista,ja olen todella huono pitämään rutiineista kiinni.Jos haluan maalata omakotitalossamme,saatan tehdä sitä keskellä yötä.En tarvitse siihen miestä,enkä oletakkaan että se häntä kiinnostaisi.En kysele hänen menemisiää tai tulemisiaan.Eikä hän tiedä menoistani,muuta kuin silloin ,jos hän jää lastemme kanssa.Kotimme on kyllä yleensä ihan siisti ja lapset yritän mahdollisimman hyvin hoitaa,mutta kaikki muu ympärillämme seilaa omaa tahtiaan.Saan jatkuvasti kuulla ihmettelyä,kuinka asiat pitäisi hoitaa,ja miksi"annan" miehen tehdä reissuhommaa,vaikka meillä lapsia.Kaikki asiat pitäisi olla niin ennalta suunniteltua.Ehkä tarvitsen itse sitä elämänhallintakurssia:D
[/quote]
Oletan, että sinulla on onnellinen mies.
Toisin kuin niillä, joilla piha ja talon sisältä kuin sisustuslehdessä, vaimo suu viivana paistaa kilometrien päähän pidätettyä kiukkua, joka purskahtelee jatkuvasti muihin perheenjäseniin päin - itse asiassa se muu perhe on tiellä täydellistä elämää suoritettaessa, mutta kuuluvat kuitenkin pakolliseen rekvisiittaan.
Alapeukkuja tietty sadellut... tunnistatteko itsenne?
Tehkää miehillenne palvelus ja älkää nalkuttako tänään mistään - ei valituksen sanaakaan! Katsokaa vaan kuinka mies nauttii tästä sunnuntaista.
-AP.
Kauheeta! Minkä ikäiset naiset toimii ap:n kuvailemalla tavalla? Luulisi iän tuovan jotain helpotusta jatkuvaan kontrollihaluun vai paheneeko se vaan vanhemmiten?
Kuulostaa tosi ahdistavalta.
pahimpia ovat 30-40 vuotiaat naiset.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:20"]
[/quote]
Oletan, että sinulla on onnellinen mies.
Toisin kuin niillä, joilla piha ja talon sisältä kuin sisustuslehdessä, vaimo suu viivana paistaa kilometrien päähän pidätettyä kiukkua, joka purskahtelee jatkuvasti muihin perheenjäseniin päin - itse asiassa se muu perhe on tiellä täydellistä elämää suoritettaessa, mutta kuuluvat kuitenkin pakolliseen rekvisiittaan.
[/quote]
En tiedä,en ole kysynyt mutta,täytyy varmaan joskus kysäistä:D
Kulissien pito on monille hirveän tärkeää.Se näyttelee elämässä sitä tärkeintä osaa,ainakin yhdelle ystävättärelleni.Kaikki hallittua,kontrolloitua.Auto uusi,vaihtuu muutaman kerran vuodessa,itsellä heillä kalliit merkkivaatteet,laukut vain Vuittonia,myös lapset puettu vain ainoastaan Tickettiin ja omakotitalo uusi,kaikki siellä tiptop.Kaikki on täydellistä.Elämä on suoritus,jossa ei parane epäonnistua,irti ei saa päästää.
Eron haluaa lähes aina nainen. Kumman tässä pitäisi muuttaa tapoja ja kumpi ei jaksa sen toisen naamaa enää katsoa?
Mulla oli nalkuttava mies. Ja se vielä veti röökiä ja kaljaa. Ja minä lähdin vetämään.
Kyllä minä saan nalkuttaa jos mies kusee vieläkin vessan lattialle. Kuka haluaa asua sellasessa sikolätissä missä niin moni mies viihtyis. Jos haluaa sellasta elämää ni asukoot yksin!
Miten vaikeeta ne sukat on laittaa paikalleen?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:15"]Mul on nalkuttava mies
[/quote]
Mullaki. Rasittaa, ku mitään kivas ei saa koskaan tehdä ja koko ajan pitäis olla tekemässä jotain töitä. Miksei vois vaan nauttla elämästä?
Tuo ehkä kertoo joistakin naisista:
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:18"]
Tää on valitettavasti usein ihan totta. Lopulta miehet eivät enää viitsi edes yrittää, kun "kaikki on kuitenkin tehty taas väärin". Koskee mitä vaan...kodin hankitoja, ruokaostoksia, kokkausta, lastenhoitoa.... T. Besserwisser-vaimo itsekin
[/quote]
Taisit olla ainut osoitetuista joka on toistaiseksi tohtinut kommentoida.
Itse olen juuri eroprosessissa kontrollifriikistä naisesta. Todellakin kotimme on kuin sisustuslehdestä ja minä olen sen fyysisen työn tehnyt. Siihen asti suhde pysyi kasassa kun elettiin hänen toivomallaan tavalla. Nyt viime vuosina olen suunnannut energiani omiin intohimoihin. Eipä kestänyt kauaa että ero tuli.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:35"]Suomalaisten pariskuntien suhteet päättyvät niin usein eroon lähinnä naisten takia. Aina miehelle nalkutetaan ja syyllistetään milloin mistäkin ja mikään ei ole koskaan oikein jos se ei tapahtu naisen pillin mukaan. Tällä ilmeisesi pönkitetään naisen omaa huonoa itsetuntoa. Jos lopettaisitte joskus sen meuhkaamisen ja antaisitte miestenne olla sellaisia kuin ovat. Mitä sitten jos sukat jäivät lattialle tai mies otti pari kaljaa vähän liikaa? Kukaan ei jaksa katsella valittajaa mutta toisen hyväksyntä on parisuhteen A ja O. Ettehän tekään halua että mies kertoo teille miten tehdä kaikki? [/quote] Tää on valitettavasti usein ihan totta. Lopulta miehet eivät enää viitsi edes yrittää, kun "kaikki on kuitenkin tehty taas väärin". Koskee mitä vaan...kodin hankitoja, ruokaostoksia, kokkausta, lastenhoitoa.... T. Besserwisser-vaimo itsekin
[/quote]
Pitää paikkansa. Sitten osa ihmisistä ihmettelevät miksi jotkut niistä erityisesti yli 28v miehistä lopulta kyllästyvät naisiin ikuisiksi ajoisiksi, eivätkä enää koskaan halua mitään naista elämäänsä kuin korkeintaan ehkä seksiin, jos edes siihenkään. Erittäin toimiva ja tehokas tapa luoda niitä oikeita "naistenvihaajia" tähän maailmaan.
Luulen, että yksi syy näihin nalkuttaviin naisiin on se, että naiset ovat valinneet itselleen miehen, josta eivät oikeasti edes välitä. Biologia vaatii lisääntymään. Kun kolmekymppinen nainen on vielä yksin, niin moni ei enää ajattele rakastumista, vaan etsii kunnollista isätyyppiä. Sitten tehdään lapset, lisääntyminen on hoidettu ja naiset huomaavat, että eihän tuo mies olekaan se unelmien prinssi. Sen jälkeen miestä voi kohdella jo rennosti huonosti, koska ei ole niin väliäkään, vaikka mies lähtee. Toisaalta he tietävät senkin, että mies ei välttämättä lähde, kunhan saa kerran viikossa seksiä. Joskus mies kuitenkin lähtee ja se voi tulla naiselle järkytyksenä.
Miesten pitäisi olla erittäin tarkkoina yli kolmekymppisten lapsettomien naisten kanssa. On järkevää esittää melko varatonta heppua. Se jo karkottaa röyhkeimmät hyötyajattelijat.