Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kontrollifriikit suomalaiset naiset

Vierailija
09.08.2015 |

Suomalaisten pariskuntien suhteet päättyvät niin usein eroon lähinnä naisten takia. Aina miehelle nalkutetaan ja syyllistetään milloin mistäkin ja mikään ei ole koskaan oikein jos se ei tapahtu naisen pillin mukaan. Tällä ilmeisesi pönkitetään naisen omaa huonoa itsetuntoa.

Jos lopettaisitte joskus sen meuhkaamisen ja antaisitte miestenne olla sellaisia kuin ovat. Mitä sitten jos sukat jäivät lattialle tai mies otti pari kaljaa vähän liikaa? Kukaan ei jaksa katsella valittajaa mutta toisen hyväksyntä on parisuhteen A ja O. Ettehän tekään halua että mies kertoo teille miten tehdä kaikki?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:35"]Suomalaisten pariskuntien suhteet päättyvät niin usein eroon lähinnä naisten takia. Aina miehelle nalkutetaan ja syyllistetään milloin mistäkin ja mikään ei ole koskaan oikein jos se ei tapahtu naisen pillin mukaan. Tällä ilmeisesi pönkitetään naisen omaa huonoa itsetuntoa.

Jos lopettaisitte joskus sen meuhkaamisen ja antaisitte miestenne olla sellaisia kuin ovat. Mitä sitten jos sukat jäivät lattialle tai mies otti pari kaljaa vähän liikaa? Kukaan ei jaksa katsella valittajaa mutta toisen hyväksyntä on parisuhteen A ja O. Ettehän tekään halua että mies kertoo teille miten tehdä kaikki?
[/quote]

Tää on valitettavasti usein ihan totta. Lopulta miehet eivät enää viitsi edes yrittää, kun "kaikki on kuitenkin tehty taas väärin". Koskee mitä vaan...kodin hankitoja, ruokaostoksia, kokkausta, lastenhoitoa....

T. Besserwisser-vaimo itsekin

Vierailija
2/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sanoisi, että ainoastaan suomalainen ominaisuus. miehenä voit kontrolloida tätä tapailemalla vaan rentoja naisia ja jos nämä alkavat nillittää ennen lapsia niin seuraava nainen kehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena huomasin että omista ystävistä niillä nalkuttavilla draamakohtauksia vetävillä prinsessoilla oli paras flaksi miesten suhteen. Mitä vaikeampi nainen oli, sitä enemmän miehet hänen perässään roikkuivat.
Ihan ulkonäöstä, älykkyydestä ja varallisuudesta riippumatta.

Me muut oltiin liian tylsiä ;)
Onnistuttiin me tylsätkin lopulta parisuhteet hankkimaan. Avioliitoistammekin on muodostunut varsin onnellisia, toisin kuin niiden draamaprinsessoiden.

Vierailija
4/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:28"]Nuorena naisena huomasin että omista ystävistä niillä nalkuttavilla draamakohtauksia vetävillä prinsessoilla oli paras flaksi miesten suhteen. Mitä vaikeampi nainen oli, sitä enemmän miehet hänen perässään roikkuivat.
Ihan ulkonäöstä, älykkyydestä ja varallisuudesta riippumatta.

Me muut oltiin liian tylsiä ;)
Onnistuttiin me tylsätkin lopulta parisuhteet hankkimaan. Avioliitoistammekin on muodostunut varsin onnellisia, toisin kuin niiden draamaprinsessoiden.
[/quote]
Ehkä miesten kannattaisi ihan itse miettiä minkälaisia naisia kannattaa tapailla. Jos ei halua nalkuttavaa kontrollifriikkiä niin ei kannata sellaista naida. Tai jos sattuu naimaan niin sehän on vaan oma moka.

Vierailija
5/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitää molempien joustaa, eikä asioita voi tehdä aina oman pään mukaan, vaan pitää ottaa toinenkin huomioon. Mieskään ei voi kännäillä, jos sen takia jää sitten asiat/menot hoitamatta seuraavana päivänä, eikä omia sotkujaan voi jättää toisen siivottavaksi. Ei myöskään pitäisi juosta joka paikkaan perässä nalkuttamaan, että mitenkä toinen tekee taas kaiken väärin. Itselläni on ollut nalkuttava alkohlistimies ja elämä oli todella raastavaa hänen kanssaan.

Vierailija
6/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:28"]

Nuorena naisena huomasin että omista ystävistä niillä nalkuttavilla draamakohtauksia vetävillä prinsessoilla oli paras flaksi miesten suhteen. Mitä vaikeampi nainen oli, sitä enemmän miehet hänen perässään roikkuivat. Ihan ulkonäöstä, älykkyydestä ja varallisuudesta riippumatta. Me muut oltiin liian tylsiä ;) Onnistuttiin me tylsätkin lopulta parisuhteet hankkimaan. Avioliitoistammekin on muodostunut varsin onnellisia, toisin kuin niiden draamaprinsessoiden.

[/quote]

mikähän sinäkin luulet olevasi?

Mua on aina ihmettänyt nää tyypit, jotka luulee olvansa parempia kuin toiset. Mistä se johtuu? 

Vierailija
7/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena huomasin että omista ystävistä niillä nalkuttavilla draamakohtauksia vetävillä prinsessoilla oli paras flaksi miesten suhteen. Mitä vaikeampi nainen oli, sitä enemmän miehet hänen perässään roikkuivat. Ihan ulkonäöstä, älykkyydestä ja varallisuudesta riippumatta. 

[/quote]

Aamen! Moni mies nimenomaan haluaa "temperemanttisen" ja "räväkän" naisen. Heissä on sitä jotain, mitä hiljaisissa hissukoissa ei ole. Ja sitten ei muka olla tyytyväisiä omaan valintaan, voi voi sentään. 

Vierailija
8/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:41"]

Nuorena naisena huomasin että omista ystävistä niillä nalkuttavilla draamakohtauksia vetävillä prinsessoilla oli paras flaksi miesten suhteen. Mitä vaikeampi nainen oli, sitä enemmän miehet hänen perässään roikkuivat. Ihan ulkonäöstä, älykkyydestä ja varallisuudesta riippumatta. 

[/quote]

Aamen! Moni mies nimenomaan haluaa "temperemanttisen" ja "räväkän" naisen. Heissä on sitä jotain, mitä hiljaisissa hissukoissa ei ole. Ja sitten ei muka olla tyytyväisiä omaan valintaan, voi voi sentään. 

[/quote]

senat sakaisin: temperemanttinen = temperamenttinen :D 

Vierailija
9/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikseivät ota eroa jos kerran nalkuttava vaimo käy hermoille? Ai niin, ei voi kun se ilmainen kodinhoitaja ja pillu lähtisi.

Vierailija
10/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:28"]

Nuorena naisena huomasin että omista ystävistä niillä nalkuttavilla draamakohtauksia vetävillä prinsessoilla oli paras flaksi miesten suhteen. Mitä vaikeampi nainen oli, sitä enemmän miehet hänen perässään roikkuivat. Ihan ulkonäöstä, älykkyydestä ja varallisuudesta riippumatta. Me muut oltiin liian tylsiä ;) Onnistuttiin me tylsätkin lopulta parisuhteet hankkimaan. Avioliitoistammekin on muodostunut varsin onnellisia, toisin kuin niiden draamaprinsessoiden.

[/quote]

mikähän sinäkin luulet olevasi?

Mua on aina ihmettänyt nää tyypit, jotka luulee olvansa parempia kuin toiset. Mistä se johtuu? 
[/quote]
Tylsä. Tylsä minä luulen olevani. Todella paljon olen saanut palautetta jonka mukaan olen liian tylsä. Sekin tuntuu kovasti häiritsevän ihmisiä että en tykkää kontrolloida mieheni tekemisiä.

Mikä sinä luulet olevasi?

Vierailija
11/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:49"]

Alapeukkuja tietty sadellut... tunnistatteko itsenne?

Tehkää miehillenne palvelus ja älkää nalkuttako tänään mistään - ei valituksen sanaakaan! Katsokaa vaan kuinka mies nauttii tästä sunnuntaista.

-AP.

[/quote]

Aloitin aamun paistamalla pekonia ja munia miehelle ja itselle aamiaiseksi, oli tyytyväinen :) en taida olla millään mittapuulla tavis nainen... 

Meillä on paljon yhteisiä harrastuksia, aamupäivällä olimme metsätöissä yhdessä. Ehkä en edes osaa nalkuttaa, tai sitten mulla on vaan niin kiva mies ettei tarvii :D

N28, 10 vuotta suhdetta eikä lapsia

Vierailija
12/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:28"] Nuorena naisena huomasin että omista ystävistä niillä nalkuttavilla draamakohtauksia vetävillä prinsessoilla oli paras flaksi miesten suhteen. Mitä vaikeampi nainen oli, sitä enemmän miehet hänen perässään roikkuivat. Ihan ulkonäöstä, älykkyydestä ja varallisuudesta riippumatta. Me muut oltiin liian tylsiä ;) Onnistuttiin me tylsätkin lopulta parisuhteet hankkimaan. Avioliitoistammekin on muodostunut varsin onnellisia, toisin kuin niiden draamaprinsessoiden. [/quote] mikähän sinäkin luulet olevasi? Mua on aina ihmettänyt nää tyypit, jotka luulee olvansa parempia kuin toiset. Mistä se johtuu?  [/quote] Tylsä. Tylsä minä luulen olevani. Todella paljon olen saanut palautetta jonka mukaan olen liian tylsä. Sekin tuntuu kovasti häiritsevän ihmisiä että en tykkää kontrolloida mieheni tekemisiä. Mikä sinä luulet olevasi?

[/quote]

marttyyrinainen paljastui täältä. Voi, voi...

Vierailija
13/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:28"] Nuorena naisena huomasin että omista ystävistä niillä nalkuttavilla draamakohtauksia vetävillä prinsessoilla oli paras flaksi miesten suhteen. Mitä vaikeampi nainen oli, sitä enemmän miehet hänen perässään roikkuivat. Ihan ulkonäöstä, älykkyydestä ja varallisuudesta riippumatta. Me muut oltiin liian tylsiä ;) Onnistuttiin me tylsätkin lopulta parisuhteet hankkimaan. Avioliitoistammekin on muodostunut varsin onnellisia, toisin kuin niiden draamaprinsessoiden. [/quote] mikähän sinäkin luulet olevasi? Mua on aina ihmettänyt nää tyypit, jotka luulee olvansa parempia kuin toiset. Mistä se johtuu?  [/quote] Tylsä. Tylsä minä luulen olevani. Todella paljon olen saanut palautetta jonka mukaan olen liian tylsä. Sekin tuntuu kovasti häiritsevän ihmisiä että en tykkää kontrolloida mieheni tekemisiä. Mikä sinä luulet olevasi?

[/quote]

marttyyrinainen paljastui täältä. Voi, voi...

[/quote]
En minä ole marttyyri. Olen oikein tyytyväinen elämääni. Ja onnellisesti naimisissa maailman ihanimman miehen kanssa :)
Ei minua oma tylsyyteni häiritse.

Miksi sinä kuulostat niin kovin katkeralta?

Vierailija
14/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä on niiiiin totta. Tiedän naisia, jotka vaihtavat mielipidettä (ja vaatteita) seitsemän kertaa matkalla olohuoneesta vessaan ja vetävät kilarit, joka asiasta. Miehiä on riittänyt aina jonoksi asti. Eräskin tapaus haluaa kontrolloida aivan kaiken, milloin mies syö ja mitä, ja mihin hän saa laskea kahvikupin kädestään, miten viikonloput vietetään ja koska pitää tulla kotiin.

Minä olen yhtälailla kaunis naisellinen nainen kuin hänkin, mutta äärimmäisen rento. Sukat voivat jäädä lattialle, seksi olisi kivempaa ajanvietettä kuin siivoaminen, lauantaisin en todellakaan halua Ikeaan valitsemaan astioihin sopivia lautasliinoja ja verhoja joita emme tarvitse, mies saisi tulla ja mennä kunhan kohtelisi mua hyvin, rakastaisi ja olisi rehellinen. On minullakin huonot puolet, totta kai, mutta kontrollifrikkeyttä minusta ei yksinkertaisesti löydy pisaraakaan. Ja olen todella, todella sinkku.

Vierailija
15/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä luulen, että monen nalkuttavan vaimon todellinen ongelma on erityisherkkyys. Erityisherkät ihmiset eivät osaa välttämättä punnita sitä, mitä jaksavat ja mitä eivät. Ja kun ymäristö on tarpeeksi kaoottinen ja sekainen, siis niin henkisesti kuin fyysisestikin, niin tottakai se jossain vaiheessa purkautuu pitelemättömänä raivona. 

Paras lääke nalkuttavalle naiselle olisi oma aika ja hiljaisuus, mutta kuinka monella siihen on mahdollisuus? Jos mies ei osallistu kodinhoitoon jne ja on lapsia, joista pitää huolehtia. Yhteisistä lomamatkoista ei mitään tietoa, monella ei esim taloudellisisa resusrreja.

En nyt jaksa tässä kohtaa kauheasti miehiä sääliä. Jokainen tekee omat valintansa. Kyllä mieskin voi lähteä, mutta miksi ei lähde? Ehkä juuri sen ilmaisen kodinhoidon takia tai ihan vain rakkauden takia. Voitteko kuvitella, että joku voi nähdä näiden nalkuttavien naisten todellisen sisällön? Siis että nalkuttava nainen ei olekaan pelkästään nalkuttava nainen vaan ihminen, jolla on myös omat hyvät puolensa.

Vierailija
16/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:45"]

Luulen, että yksi syy näihin nalkuttaviin naisiin on se, että naiset ovat valinneet itselleen miehen, josta eivät oikeasti edes välitä. Biologia vaatii lisääntymään. Kun kolmekymppinen nainen on vielä yksin, niin moni ei enää ajattele rakastumista, vaan etsii kunnollista isätyyppiä. Sitten tehdään lapset, lisääntyminen on hoidettu ja naiset huomaavat, että eihän tuo mies olekaan se unelmien prinssi. Sen jälkeen miestä voi kohdella jo rennosti huonosti, koska ei ole niin väliäkään, vaikka mies lähtee. Toisaalta he tietävät senkin, että mies ei välttämättä lähde, kunhan saa kerran viikossa seksiä. Joskus mies kuitenkin lähtee ja se voi tulla naiselle järkytyksenä. 

Miesten pitäisi olla erittäin tarkkoina yli kolmekymppisten lapsettomien naisten kanssa. On järkevää esittää melko varatonta heppua. Se jo karkottaa röyhkeimmät hyötyajattelijat. 

[/quote]

Tämä on surullisen totta, tai ainakin siltä vaikuttaa. Itse en ole koskaan halunnut, tai oikein edes pitänyt lapsista ja siihen se yleensä on loppunut se deittailu. Lastenteko näyttäisi olevan monella kolmenkympin korvilla olevalla naisella se ykköskriteeri. Olen tavannut monta niin ihanaa naista, jotka olisin ottanut avosylin vastaan ja tarjonnut vilpitöntä rakkautta, mutta heti kun teen selväksi, etten lapsia halua, loppuu se siihen. Yritän aina suhteen alkuvaiheessa kertoa tämän asian, ettei kumpikaan tuhlaisi aikaansa. No ei minua yksinolo ole koskaan haitannut.

Vierailija
17/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa perheessä miehet jättäisivät kaiken tekemättä ja vetäisivät vain sohvan ääressä kaljaa, jos kukaan ei tökkisi liikkeelle. Jolloin kaikki työt jäävät sen naisen harteille. Sellainen ääripää. Toinen ääripää on varmaan se nainen, joka pitää miestä remonttiorjana. 

Vierailija
18/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on karmeita tyranneja.

Vierailija
19/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan yleistä

Vierailija
20/39 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan puoliso ei halua olla aikuisen miehen äiti.

Kiitos appivanhemmille, että ovat kasvattaneet pojistaan aikuisia, jotka kantavat vastuuta itsestään ja perheestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan