Olen luultavasti sinua kauniimpi ja älykkäämpi.
Olen huomattavasti keskimääräistä kauniimpi ja minulla on hyvin korka mitattu ÄO. Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:50"]
Paljonko tarkalleen on "hyvin korkea ÄO" ?
[/quote]
Ei vaan "minulla on hyvin korka mitattu ÄO." Sen täytyy olla vielä jotakin korkeampaa kuin normaali korkea ÄO!
Ei herätä tunteita, koska minäkin olen poikkeuksellisen kaunis sekä myös tutkitusti hyvin älykäs. Saatan olla jopa kauniimpi ja älykkäämpi kuin sinä. :)
Noh sen ainakin tiedän ,että viisas ihminen ei kehu itseään.
Sitä että mä olen sua vahvempi. Sen takia koska mä olen vahvempi mä voin tehdä mitä haluan. Koulussa sun piti tehdä mulle palveluksia että sait käydä vessassa ja olla rauhassa. Teit mun tehtäviä ja näytit vastauksia kokeissa. Sun kaveruudesta ei voi hyötyä kun taas mun kaveruudesta hyötyy.
Sinun kaveruudesta joutuu aivan varmasti ongelmiin....
Kilpailun makua alotuksessa, no ymmärrän tällaista huumoria kyllä.
T. viimeinen häntä päästä
Ehkä olet älykkäämpi,mutten usko että kauniinpi:)
haluisin nähdä ja keskustella, jotta voisin todeta pitääkö paikkansa
Että jaa. Toivottavasti osaat hyödyntää noita vahvuuksia. Itse en osaa.
Mä en ole kovin montaa itseäni älykkäämpää ihmistä tavannut, ja arvostan heitä suuresti. Tosin ihmistä pitää jonkin verran tuntea, että hänen älystään voi sanoa mitään. Kauniimpi olet sen sijaan varmasti, sillä itse olen jo liki 5-kymppinen. Mutta elämänkokemukseni vuoksi uskon olevani mielenkiintoisempi.
Minulle riittää kuitenkin se, että olen oma hersyvä itseni. Osa tykkää, osa ei.
Jaa, onko kauneus nykyään objektiivisesti mitattavissa kun kerran on "huomattavasti keskimääräistä kauniimpia" ihmisiä? Tämä on uutta tietoa minullekin.
Ap sinun täytyy oppia hyväksymään itsesi älykkänä ja kauniina ilman ylpeilyä, otat yhtä tasokkaan puolison ja teette lapsia. Niistä voikin tulla vaikka tyhmiä ja rumia, geenilotto ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:53"]
Vilpittömästi uskon että se on varmasti täysin totta :) Eri asia on sydämen viisaus jossa et sijoitu kovinkaan korkealle. Lukemalla ei sitä viisautta saa, se on luonnostaan :) Sydämen viisas ihminen ei nosta kauneuttaan tai älykkyyttään jalustalle tai vielä halua vertailuttaa sitä muilla!
[/quote]
Mistä päättelit, että ap:lla ei ole "sydämen viisautta"? Muutaman viestin perusteella?
[/quote]
Sellanen ihminen ei tee tällaista aloitusta