Olen luultavasti sinua kauniimpi ja älykkäämpi.
Olen huomattavasti keskimääräistä kauniimpi ja minulla on hyvin korka mitattu ÄO. Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:45"]
Paljon mahdollista. Mutten usko että olet viisaampi kuin minä.
[/quote]
Varmasti totta. Viisaus on jotain, mitää saa iän myötä. En usko että kukaan alle kolmekymppinen voi olla viisas.
ap
[/quote]
No mut miten pärjäät parikymppiselle kauneudessa enää?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:49"]
Hahaha varmasti ei ole mitäään väliä teille ällöttävät keskiverrot läskit hahahahah
[/quote]
Ottaako noin koville se totuus, että tällä palstalla kirjoittelee oikeasti todella kauniita naisia? :D
Mä tiedän tasan tarkkaan miten hyvältä näytän.
Vilpittömästi uskon että se on varmasti täysin totta :)
Eri asia on sydämen viisaus jossa et sijoitu kovinkaan korkealle. Lukemalla ei sitä viisautta saa, se on luonnostaan :) Sydämen viisas ihminen ei nosta kauneuttaan tai älykkyyttään jalustalle tai vielä halua vertailuttaa sitä muilla!
Minä en ole enää kauniissa iässä. Yritä luovia ominaisuuksinesi viisaammin kuin minä osasin. Hommaan kun olisi tarvittu sitä viisauttakin. Ja mielellään pari mentoria kysymään oikeita kysymyksiä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:53"]
Vilpittömästi uskon että se on varmasti täysin totta :) Eri asia on sydämen viisaus jossa et sijoitu kovinkaan korkealle. Lukemalla ei sitä viisautta saa, se on luonnostaan :) Sydämen viisas ihminen ei nosta kauneuttaan tai älykkyyttään jalustalle tai vielä halua vertailuttaa sitä muilla!
[/quote]
Mistä päättelit, että ap:lla ei ole "sydämen viisautta"? Muutaman viestin perusteella?
Jos olisit älykkäämpi et tekisi tällaisia aloituksia avlle.
Vilpittömästi uskon että se on varmasti täysin totta :) Eri asia on sydämen viisaus jossa et sijoitu kovinkaan korkealle. Lukemalla ei sitä viisautta saa, se on luonnostaan :) Sydämen viisas ihminen ei nosta kauneuttaan tai älykkyyttään jalustalle tai vielä halua vertailuttaa sitä muilla!
[/quote]
Tämän kirjoituksen perusteella ei sinua ole siunattu sydämenviisaudella juurikaan. - ohis
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:55"]
[/quote]
Mistä päättelit, että ap:lla ei ole "sydämen viisautta"? Muutaman viestin perusteella?
[/quote]
Kyllä se muutama viestikin riittää usein
Ohis
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:53"]
[/quote]
Tämän kirjoituksen perusteella ei sinua ole siunattu sydämenviisaudella juurikaan. - ohis
[/quote]
Kuinka niin :-D sanoin että alkuperäinen aloittaja on todennäköisesti minua älykkäämpi ja kauniimpi, mutta fiksu ihminen ei nosta itseään jalustalle.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:43"]Olen huomattavasti keskimääräistä kauniimpi ja minulla on hyvin korka mitattu ÄO. Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää?
[/quote]
En allekirjoita koska oikeasti älykkäät, kuten rikkaatkaan ei koskaan huutele. Olet liikkeillä vai omine luuloinesi ( subjektiivinen) ja kerskaillen. Ei jatkoon.
[/quote]
Älä viitsi. Jos toinen oikeasti on kaunis ja älykäs, niin sinä annat tuhoisia neuvoja opettaessasi toista häpeilemään ja elämään, niinkuin ne eivät olisi totta. Siinä sotkee vain asiansa ja oppii teeskentelijäksi. Sekaantuu vääriin ihmisiin ja antaa käyttää itseään ties mihin egonkohotukseen, kun kieltäytyy miettimästä asioita siltä kannalta, joka kuitenkin on muille näkyvä totuus. Ei seuraa paljonkaan hyvää siitä.
Sitä paitsi on olemassa ihmistyyppi, joka kadehtii ja kampittaa vielä armottomammin sitä kaunotarta, joka ei itse asiaa korosta tai ymmärrä. Paremmin siltä tuhovoimalta on suojassa, kun on valmistautunut puolustautumaan ja opiskellut tarvittaessa riisumaan aseista sen raivokkaimmankin.
Kaikkihan täällä netissä kovia luita on.
Ap, tekisitkö tämän saman aloituksen esim työpaikkasi kahvipöydässä?
Ajattelen, että mikä mahtaa olla aloittajan motiivi tehdä tämä avaus nimenomaan tässä muodossa. Älykkyyttä on monenlaista. Mitähän sinulta on mitattu?
Tiedän että on paljon minua kauniimpia ja älykkäämpiä ihmisiä olemassa. Voihan todella olla, että olet yksi heistä. Jotkut ärsyttää, joitain ihailen. Se on niin ihmisestä kiinni, ei parista ominaisuudesta.
Ikävä sanoa näin ap, mutta epäilen vahvasti molempien kohtien paikkansapitävyyttä.
Olisin utelias kuulemaan miksi teit tämän aloituksen? Etkö saa oikeassa elämässä tarpeeksi kommentteja kauneudesta tai älykkyydestä?
Olet luultavasti myös surullinen tapaus.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:57"]
Jos olisit älykkäämpi et tekisi tällaisia aloituksia avlle.
[/quote]
Kyllä minä näen tällaisissa aloituksissa paljonkin pointtia. Erityisryhmien täytyy taistella tilastaan. T. älykkäämpi
Kauniiimpi olet vuorenvarmasti.Älykkäämpi et ole.T.älykäs rumilus