Olen luultavasti sinua kauniimpi ja älykkäämpi.
Olen huomattavasti keskimääräistä kauniimpi ja minulla on hyvin korka mitattu ÄO. Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää?
Kommentit (76)
No että varmasti puhut totta, jos minulle osoitit viestisi.
t. Susiruma typerys
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:43"]Olen huomattavasti keskimääräistä kauniimpi ja minulla on hyvin korka mitattu ÄO. Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää?
[/quote]
Eipä juuri mitään. Itse olen vain keskivertoälykäs ja aika tavallisen näköinen, mutta olen saanut kaiken mitä olen halunnut joten toisten äö:t ja ulkonäöt ei ole itseltäni pois.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:11"]
Kyllä minä näen tällaisissa aloituksissa paljonkin pointtia. Erityisryhmien täytyy taistella tilastaan. T. älykkäämpi
[/quote]
Onko pöyhkeiden nettiälykköjen lebensraumi ahtaalla vai miksi pitää taistella?
t. niin älykäs että älysin että Mensan testissä testataan pohjimmiltaan sitä onko niin tyhmä että maksaa siitä että joku arpoo sinulle jonkun numeron muutaman kikkapalapelin perusteella. Jätin maksamatta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:02"]Paremmin siltä tuhovoimalta on suojassa, kun on valmistautunut puolustautumaan ja opiskellut tarvittaessa riisumaan aseista sen raivokkaimmankin.
[/quote]
Voin kuvitella sinut raivokkaasti jankuttavan, kuinka olet kauniimpi ja älykkäämpi kuin muut :D
No hyvä! Nyt voin olla oman määräni kaunis ja älykäs.
Mietin vaan, hieman sinua typerämmässä päässäni, että kuinka paljon tunneälyä vaatii kirjoittaa tällainen aloitus? Ei sua voi vaatimattomaksi ainakaan sanoa. Mahtuukohan noin älykkääseen päähän kuinka paljon viisautta?
Näyttöä on vain siitä, että osaat leuhkia, muu jää arvailujen varaan. Narsistit ja luonnehäiriöiset vuorovaikutuksessa toisten ihmisten kanssa boostaavat itseään ylös sillä, että työntävät muita alaspäin. Näinhän sinä juuri toimitkin. Se kielii myös jonkinlaisesta itsekritiikin puutteesta, josta kärsivät yleensä tyhmemmät ihmiset kuin ne "fiksut".
Eka ajatus; " Mitä mitä, eikös me kaikki olla keskivertoa kauniimpia, mallinmitoissa olevia mensan jäseniä tällä palstalla?"
;)
Olet varmasti kauniimpi, mutta et todellakaan ole älykkäämpi.
Onnittelut hyvästä ulkonäöstäsi! :)
Minä olen ainakin Miss Maailma ja ääöö on 1200, ja lisäksi olen Vaatimaton.
Itsekkin olen, mutta en koe asiakseni huudella siitä täällä.
Olen luultavasti vähemmän huomiota hakeva ja nöyrempi kuin sinä.
Se on paljon se, kun minäkin olen melko kaunis ja älykäs! Kerro sinä puolestasi, mitä hyötyä älykkyydestäsi ja kauneudestasi on.
Miten olet varautunut siihen aikaan, kun et enää ole ihan niin kaunis etkä älykäs, kun vuodet ja sairaudet verottavat kumpaakin?
Minä ole maailman kaunein, ihanin ja viisain oman 4v tyttäreni mielestä. ..
Enkä miehestänikään ole mikään peikko ;) (paitsi aamulla ) lol
Hyvä, tapelkaa keskenänne kuka on paras, niin otan teistä sitten parhaan. T. mies.
Oihh, jumalolento keskuudessamme!
Kuva naamastasi ja todistus siitä älykkyydestä kiitos.
Ai mitä ajatuksia herättää? No..ei oikeastaan mitään. Ei ole minulle uusi juttu, että minua kauniimpia naisia on paljonkin olemassa (miehenkin "listalle" olen kuulemma top 10:ssä hänen tietämistään kauniista naisista :D) ja älykkäämpiä löytyy aina.