Herkkulakko!
Tavoite ois pudottaa vielä 5 kg. Mitat 172 cm ja 68 kg.
Olen ollut kohta viikon kokonaan ilman herkkuja (ennen saatoin päivässä napsasta univelkaan pullan ja juoda colaa).
Muuten ruokavalio koostuu täysjyvästä, marjoista, hedelmistä, pähkinöistä, kasviksisista, kanaa, kalaa ja valitettavasti myös jauhelihaa menee aika usein.
Viikossa on tapahtunut ihan naurettava muutos: hikoilen ihan ihmepaikoista, mulla siis taitaa olla vielä muutama kilo raskauden jäljiltä ihan vaan nestettä :O
58 kg on mun raja, että vaikka painoa tippuus enemmän niin ton alle en mene.
Kun painoin 72 kg mua luultiin 60 kg painavaksi, joten näytän oikeasti pienempänä anorektikolta. Tuli vaan mieleen kun täällä on ollut paljon näitä mittaketjuja.
Onko kellään muulla pientä loppuspurttia menossa?
Itse vedin eilen makeanhimoon ryvita-näkkäriä 2 kpl ja yhtäkkiä se menikin ohi. Ja marjat ja itsetehdyt mehujäät vievät samantien yleensä.
Jos mulla on kalorivajetta, niin nappasen pähkinöitä kourallisen (yleensä siis syön päivässä just ton kourallisen).
Treenaan 3-4 kertaa viikossa tunnin mittaisia treenejä, yleensä vähintään 2 on todella raskasta liikuntaa ja loput sitten keskivertoa tai keskiverron ja kevyen yhdistelmää.
En suosittele kellekkään mitään diettejä, en ymmärrä miten naiset eivät itse tajua noidankehäänsä - ovat viikkoja syömättä ja sitten päivittävät instagrammiin jostain kunnon bulimiamässyistä "oon vetänyt 6 kinderkakun palaa, lasagnea vitusti ku on toi vh niin mua kituuttanut, iltapalaksi syön 2 Pirkan yrttivoipatonkia - kokonaisen paketin".
Onko toi terveellistä? Miksei opetella syömään ihan heti tasapainoisesti, niin ei tarvitse elää missään kierteessä?
Ja tämä ei ollut vittuilua, vaan oon oikeesti ihmetellyt voiko tuo olla pidemmällä tähtäimellä terveellistä?