Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän vanhemmille ei kelpaa mikään

Vierailija
09.08.2015 |

Asuntomme on kerrostalokaksio ja se on kuulemma koirankoppi, vaan köyhät asuvat kerrostalossa. Lapsia emme halua ja kun mies oli kertonut tämän äidilleen niin äiti oli epäillyt että päässäni olisi vikaa kun ei normaalit äidinvaistot toimi.

Kun kävi meillä kahvilla niin pesi itse kaapista otetun puhtaan kupin ennen kun joi siitä. Sanoi "Eihän täällä tiedä vaikka luteita vilisisi kun teillä on noita rottia" Meillä on siis kaksi marsua...

Eipä tee paljoa mieli kutsua tuota akkaa käymään mutta tulee kutsumattakin, lähellä kun asuu ja aina on muka jotain todella tärkeää asiaa. Saattaa asim. tuoda jonkun työkalun ja sanoa "Nokun tämä *Martilta siinnä muutossa jäi niin ajattelin tuoda JA heti keksii jostain haukuttavaa. Milloin on listojen päälliset imuroimatta, jos joku pöytälamppu on päällä alkaa saarnata että nyt tulee kamala sähkölasku, etkö sinä yhtään ajattele.

Hermot menee! 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei meillä tosiaankaan likaista ole vaikka joka nurkkaa ei ole hammasharjalla hinkattukaan. Marsuilla tällainen aitaus http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/aitaukset/puuaitaukset/outback/382112 mutta ilman kattoa, siellä toki muutamia papanoita aina löytyy mutta enpä ole käskenyt anoppia mennä sinne seisomaan :D

Molemmat siivoaa ja minä hoidan pääosin marsut ihan vaan siksi kun tykkään siitä hommasta.

Ps. Mikä siinä on että monille vanhemmille ihmisille kaikki jyrsijät tai jopa kanit on aina "rottia"

ap

Vierailija
2/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittakoon äitinsä kuriin tai sitten ei äiti enää kyläile. Jos ei laita, niin kestitköön äitinsä ilman sinua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:07"]Kokeile sellaista, että sanot ihan suoraan: "minua loukkaa tämä sinun tapasi kohdella minua/meitä". Saa olla aika paatunut ihminen, ettei joku jää edes vähän kolkuttamaan. Ainakin olisit ilmaissut, ettet pidä siitä, miten sinua kohtaan käyttäydytään. 
[/quote]
Mun äiti on kuin ap:n anoppi.
Olen kokeillut häneen mm. tuota "minua loukkaa kun..." Johon äitini vaan totesi "ainahan sinä kaikesta loukkaannut, ei sinulle uskalla mitään sanoa". Ja vain kerran olen sanonut että käytöksensä loukkaa. Se on ihan sama miten hänelle käytöksestään sanon, aina se johtaa siihen että hän alkaa haukkumaan minua.
Ja tämä ihminen ei tajua miksi minä tai sisarukseni ei yleensä vastata puheluihinsa. Motkottaa vaan ja haukkuu lisää mm. tekstareilla. Ja selittää että pitää vastata kun hänellä on tärkeää asiaa. Yleensä se tärkeä asia on jonkun haukkumista.
Yritä ap vaan pitää välimatkaa anoppiisi. Ei tuommoisiin muu auta.

Vierailija
4/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sellaista, että sanot ihan suoraan: "minua loukkaa tämä sinun tapasi kohdella minua/meitä". Saa olla aika paatunut ihminen, ettei joku jää edes vähän kolkuttamaan. Ainakin olisit ilmaissut, ettet pidä siitä, miten sinua kohtaan käyttäydytään. 

Vierailija
5/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päästät sen sisälle enää? Eri asia jos olisitte jotenkin riippuvaisia hänestä, vaan ettehän te ole. Jos soittaa että tuo jotain, niin sano että tulet vastaan ja otat sen työkalun siltä jossain ostarin tuulikaapissa tai huoltamolla kahvilla.

Vierailija
6/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli poikki. Sanot, että kun tulee käymään, tulee kuin toisen kotiin, mitä siis tekeekin. Ja käyttäytyy sen mukaan. tai sitten, jättää tulematta.

Julmaa, mutta ainoa keino mikä toimii. Tai valitat samaa vielä 20 vuoden päästäkin.

Vierailija
7/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh aivan kamalan kuuloista!! Voisitteko muuttaa kauemmaksi, jos olette vuokralla? Muuten joudut vain kieltämään anopin teille tulemisen.

Se on teidän koti ja marsujen. Ymmärrän niin hyvin ton että loukkaannut, jos ei hyväksytä lemmikkejä ja vielä ivataan niistä...

Olen katkaissut välit joihinkin "ystäviin" ja sukulaisiin, koska eivät tykkää koirastamme. Meille se on yhtä tärkeä perheenjäsen kuin joillekin ne räkänokka-ipanat ovat.

Vierailija
8/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoittaisin että mun kotiin ei tulla arvostelemaan kutsumatta vaikka kuinka ois puolison äiti. Antaisin porttikiellon keskuteltuani ensin asiasta puolisoni kanssa. Anoppi sais pomppia ihan rauhassa kolmiloikkaa raivoissaan sen jälkeen, evvk.

Vierailija
9/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Tee heti alusta lähtien selväksi, että teidän kodissanne eletään teidän tavallanne. Kakkosen selkeä lause on oikein hyvä. Ilmoita kohteliaasti ja asiallisesti, että sinua loukkaa jatkuva arvostelu ja huomauttelu. Ja että toivot vierailuista ilmoittamista etukäteen, koska teillä on omiakin menoja ja levon ja yksityisyyden tarvetta pariskuntana.

Pyydä myös miestäsi juttelemaan äidilleen näistä omien kotien kunnioittamisista. Ihan samaan tekin sitten kunnioitatte omien vanhempienne koteja ettekä hyökkää jääkaapille muitta mutkitta tai oleta, että viikonloppukylään mennään etukäteen sopimatta. Siivoatte omat lakananne ja sotkunne pois.

anoppi 45v

Vierailija
10/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskin miehen sanoa äidilleen että olen pahoittanut mieleni hänen puheistaan ja äiti oli todennut että olen liian nuori muuttamaan omaan asuntoon kun käyttäydyn kuin nättinokkainen pikkulikka. Ja puheillaan yrittää kuulemma vaan auttaa miten "huushollia pyöritetään" ensimmäinen oma koti kun meille on. Olen 19-vuotias ja mies 24v.

Seuraavalla kerralla taidan sanoa itse hänelle niin ei varmaan kehtaa ainakaan päin naamaa alkaa minua haukkumaan?

Oho, kirjoitin otsikkoon vanhemmat monikossa, miehen isä on siis mukava mutta vähän sellainen hiljainen hiiri tossukka joka menee vaikka perse edellä puuhun jos vaimo käskee...

Vierailija
11/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi on kuullut samaa paskaa omalta anopiltaan ja laittaa näin hyvän kiertämään. Hieno ihminen, odottanut tätä hetkeä varmaan kuin kuuta nousevaa viimeiset 25 vuotta

Vierailija
12/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä te olette nyt tienristeyksessä, jossa on anopin joko otettava tai jätettävä. Jos hänelle ei kelpaa kunniottaa kotianne, niin sitten saa luvan pysyä sieltä kokonaan pois. Sanoiko tosiaan "nättinokkaiseksi" ja mies vielä toisti tuon kaiken sinulle :D :D

Siinä on luvassa kunnon riivinrauta-anoppi, jollette laita rajoja nyt.

anoppi 45

Vierailija
13/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:11"]

Mä ilmoittaisin että mun kotiin ei tulla arvostelemaan kutsumatta vaikka kuinka ois puolison äiti. Antaisin porttikiellon keskuteltuani ensin asiasta puolisoni kanssa. Anoppi sais pomppia ihan rauhassa kolmiloikkaa raivoissaan sen jälkeen, evvk.

[/quote]

Ymmärsin ap:n aloituksesta, että hän ei asu yksin. Mieskö ei asu tuolla eikä se ole miehen koti?

Vierailija
14/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:21"]

[/quote]

Ymmärsin ap:n aloituksesta, että hän ei asu yksin. Mieskö ei asu tuolla eikä se ole miehen koti?

[/quote]

Kummankohan kanssa mies ottaa aikanaan asuntolainan ja tekee lapset? Oman äitinsä vai naisystävänsä?

Vierailija
15/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Senpä takia pitääkin keskustella puolison eli  anopin pojan kanssa ennen porttikieltoa. Voihan olla että puolisko  myös haluaa hajurakoa äitiinsä.

Vierailija
16/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:27"]

[/quote]

[/quote]

Senpä takia pitääkin keskustella puolison eli  anopin pojan kanssa ennen porttikieltoa. Voihan olla että puolisko  myös haluaa hajurakoa äitiinsä.

[/quote]

Tai sitten ei halua. Ehkä puolisoa ottaa päähän se, että nainen pitää kotia vain hänen omanaan, vaikka mies maksaa 50% kuluista tai jopa enemmän. Naiselle mies on pelkkä maksaja.

Vierailija
17/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan rakastan miesystävääni ja aikanaan haluan hänen kanssaan naimisiin. Vuokralla asutaan siis kun joku tuolla kysyi ja menot yhteiset menot maksetaan puoliksi.

ap

Vierailija
18/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tai sitten ei halua. Ehkä puolisoa ottaa päähän se, että nainen pitää kotia vain hänen omanaan, vaikka mies maksaa 50% kuluista tai jopa enemmän. Naiselle mies on pelkkä maksaja.

[/quote]

Kyse oli tässä tapauksessa siitä että toisen puolison äiti tulee kuin tupaan ja haukkuu ja arvostelee nuorenparin ja oman lapsen puolison valintoja ilman arvosteluoikeutta.En usko  että yksikään lapsi nauttii siitä jos oma äiti tulee omaan kotiin käyttäytymään kuten tämä  anoppi tässä tapauksessa on tehnyt.En usko että ap:n mies sanottavasti nauttii siitä jos äitinsä pesee puhtaan  kupin ennen kahvinjuontia, itse kokisin tilanteen noloksi. Jos nauttii, niin on täysin äitinsä tossun alla. Jos oma sukulaiseni käyttäytyisi noin, en katselisi touhua. Rasittavien sukulaisten kanssa ei tarvitse olla tekemissä.

Älä aina vedä tuota maksaja-korttia esiin, alat käydä yksitoikkoiseksi, varsinkin kun väitteesi ei pidä paikkaansa vaan on yleistystä johtuen ilmeisesti omista kokemuksistasi. Jos olet aloittajan mies, asia on toki eri.

Vierailija
19/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyse oli tässä tapauksessa siitä että toisen puolison äiti tulee kuin tupaan ja haukkuu ja arvostelee nuorenparin ja oman lapsen puolison valintoja ilman arvosteluoikeutta.En usko  että yksikään lapsi nauttii siitä jos oma äiti tulee omaan kotiin käyttäytymään kuten tämä  anoppi tässä tapauksessa on tehnyt.En usko että ap:n mies sanottavasti nauttii siitä jos äitinsä pesee puhtaan  kupin ennen kahvinjuontia, itse kokisin tilanteen noloksi. Jos nauttii, niin on täysin äitinsä tossun alla. Jos oma sukulaiseni käyttäytyisi noin, en katselisi touhua. Rasittavien sukulaisten kanssa ei tarvitse olla tekemissä.

Älä aina vedä tuota maksaja-korttia esiin, alat käydä yksitoikkoiseksi, varsinkin kun väitteesi ei pidä paikkaansa vaan on yleistystä johtuen ilmeisesti omista kokemuksistasi. Jos olet aloittajan mies, asia on toki eri.

[/quote]

Yleistykseni on syntynyt ihan palstan perusteella: täällä suurin osa kertoo, että perheen menot jaetaan sen mukaan, kummalla on rahaa ja heillä on aina se tilanne, että miehellä on tuloja, naisella ei.

Toiseksi kävikö mielessäsi, että mies on vain tyytyväinen, kun joku uskaltaa kertoa hänen naiselleen, että täällä on likaista ja sotkuista, koska nainen on epäsiisti. Mies ei enää jaksa olla se siivoava ja tiskaava ja marsujen sotkuja siivoava, mutta nainen vain kohauttaa harteitaan ja olettaa, että hänen ei tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
20/25 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Yleistykseni on syntynyt ihan palstan perusteella: täällä suurin osa kertoo, että perheen menot jaetaan sen mukaan, kummalla on rahaa ja heillä on aina se tilanne, että miehellä on tuloja, naisella ei.

Toiseksi kävikö mielessäsi, että mies on vain tyytyväinen, kun joku uskaltaa kertoa hänen naiselleen, että täällä on likaista ja sotkuista, koska nainen on epäsiisti. Mies ei enää jaksa olla se siivoava ja tiskaava ja marsujen sotkuja siivoava, mutta nainen vain kohauttaa harteitaan ja olettaa, että hänen ei tarvitse tehdä mitään.

[/quote]

Mielenkiintoinen päätelmä. Onko sinulla kotona moinen ongelma? Itse kun olen törmännyt vain epäsiisteihin miehiin. AP varmaan kertoo pitääkö tämä olettamuksesi paikkaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi