Rukoillaan
Lisää oma rukouksesi tähän ketjuun, "kettuilematta".
Aloitan tällä psalmilla:
”Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: ’Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan.’
Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu. Sinun silmäsi saavat vain nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. Sillä: ’Sinä, Herra, olet minun turvani’.
Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi. He kantavat sinua käsillänsä ettet jalkaasi kiveen loukkaisi. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä.
[Jumala vastaa] :
’Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen.’ ”
Psalmi 91
Kommentit (11)
Herra, vahvista meidän luottamustamme Sinuun ja
siihen, että sinä pidät meistä huolen
elämämme jokaisena päivänä.
Siunaa tätä kaupunkia, sinä kaikkien aamujen Jumala.
Hämärässä on pian kiireen ääniä.
Varjele ihmiset matkallaan sinne minne ovat menossa.
Pidä minua suojissasi aina unesta valveeseen.
Jätä päivääni palanen unen maailmaa, etten olisi toisille kova.
Siunaa meitä kaikkia, sinä aamun ja valon tekijä.
Rakkauden Jumala, tule meitä vastaan, kun pelkäämme. Kuule rukouksemme: Ole meille vahva torni keskellä upottavaa hiekkaa, ole valo pimeydessä.
Auta meitä ottamaan vastaan sinun rauhasi lahjana ja kiinnitä sydämemme siihen, missä todellinen ilo voi löytyä.
Jatkakaa rukousta.
Isä Meidän rukousen hengessä.
Itsenne, muiden ja nyt tietenkin Ukrainan jne puolesta.
Meitä kuullaan. Aina ei vastaukset tule kuin toivoisimme, siksi kai rukus sanoo: tapahtukoon sinun tahtosi jne. Kuitenkin rauha ja lohtu ja toivo ne ovat tarjolla kun rukoilemme.
Tulipa taas virheitä, puhelin näppyttää mitä sattuu, sorry. :)
Avaa näiden ihmisten silmät jotta he näkisivät totuuden herrani Jumalani Jeesus Kristus.
Tuo heidät lähemmäksi sinua jotta he eivät palvoisi petoa.
Tätäkään ei löydy vaikka laitoin hakuun "Rukoillaan". Tuli vastauksena joku kauan sitten aloitettu ketju. Outoa on tää vauvalan moderointi.
Jumala hävitä "eliitti" tavalla tai toisella tahtosi mukaan. Tämä maailma on meidän ja tämä maailma on sinun luoma. Ota nuo narsistit sitä tuhoamasta ja anna heidän kohdata häpeällinen häviö. Anna voitto hyvälle ja onnelliset ajat.
Jos tämä ei onnistu, ota minut tempaukseen mukaan läheisteni kanssa. Minä en tätä heidän paskaa ja pahuutta halua katsella. Toivonkin sen tuhoutuvan mahdollisimman pian.
ps. puhdista tämä palsta myös saastasta
Kiitos että annat mitä sydämeni toivoo. Poikasi, Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä. Aamen.
"Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun." (Joh. 14:1)
"Olkaa tekin kärsivällisiä ja rohkaiskaa mielenne, sillä Herran tulo on lähellä."
(Jaakobin kirje 5:8)
”Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.” (1 Kor. 13:13)
Franciscus Assisilaisen rukous
Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale,
niin että sinne, missä on vihaa,
toisin rakkauden,
missä loukkausta, toisin anteeksiannon,
missä epäsopua, toisin yksimielisyyden,
missä erehdystä, osoittaisin totuuden,
missä epäilystä, auttaisin uskoon,
missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen,
missä pimeyttä, loisin sinun valoasi,
missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen.
Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon
etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita,
hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia,
pyytää rakkautta kuin rakastaa muita,
sillä antaessaan saa,
kadottaessaan löytää,
unohtaessaan saa anteeksi,
kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.