Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensin sairastettiin koko porukka vuorotellen noro, viikon päästä kuopuksella alkoi korona ja nyt

Vierailija
09.03.2022 |

Esikoiselle nousi yöllä 40 asteen kuume ja taas lentää pojalla tavaraa molemmista päistä. Tällä kertaa laitoin pojan yksin yläkertaan sairastamaan, jos se ei nyt tarttuisi muihin. On jo niin iso, että pärjää kyllä. Ei ole tällaista tautikierrertä ole ollut meillä koskaan ja toivottavasti ei enää tulekaan. Koko kolme viikkoa ollut yhtä sairastelua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä noin kuumeista lasta yksin, vaikka olisi isokin. Muun perheen ei tarvitse olla sairaan kanssa tekemisissä, mutta kyllä äidin pitää lastaan hoitaa. Voihan tuo olla jälkitautiakin ja vaatia lääkärikäyntiä tai sairaalahoitoa.

Vierailija
2/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä saa sairastaa muiden luona. Tarttuu jos on tarttuakseen. Kurjaa sairastaa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jätä noin kuumeista lasta yksin, vaikka olisi isokin. Muun perheen ei tarvitse olla sairaan kanssa tekemisissä, mutta kyllä äidin pitää lastaan hoitaa. Voihan tuo olla jälkitautiakin ja vaatia lääkärikäyntiä tai sairaalahoitoa.

Kyllä mä olen siellä käynyt katsomassa ja hoitamassa. Ei se nyt sitä tarkota, että en huolehdi. Tarkoitin sitä, että ei nyt liiku alakerrassa, vaan pysyy mahdollisimman omissa oloissaan, että ei enää leviäisi kaikkiin. On jo sen verran iso, että ei tarvitse ihan koko ajan mua esimerkiksi pyyhkimään tai silittämään. Sitä tarkoitin. AP

Vierailija
4/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun antaa lapsi pois, jos ei kiinnosta sitä hoitaa...

Vierailija
5/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen siellä käynyt katsomassa ja hoitamassa. Ei se nyt sitä tarkota, että en huolehdi. Tarkoitin sitä, että ei nyt liiku alakerrassa, vaan pysyy mahdollisimman omissa oloissaan, että ei enää leviäisi kaikkiin. On jo sen verran iso, että ei tarvitse ihan koko ajan mua esimerkiksi pyyhkimään tai silittämään. Sitä tarkoitin. AP

Aa sori, ymmärsin sitten väärin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme