Oletko tai oletko ollut 'Stockmann-ihminen'? Ketkä ei koskaan - esim mä...
Oletko tai oletko ollut 'Stockmann-ihminen'? Ketkä ei koskaan - esim mä...
Mitä oot ostanut ja miksi Stockmann-ihminen? Luuletko, että olet joku 'oikea yläluokka'... Sellainen ei kyllä fanita mitään Stockmannia...
Kommentit (45)
Henkisesti olen, minulle Stocka edustaa sitä arjen visuaalisuutta jonka joku aiemmin mainitsi. Helsingin keskustan Stocka on ainoa oikea, vaikka välillä tulee käytyä Jumbossa ja Itiksessä. Käytännössä ostan perusruokatarpeet ym. ihan lähi-Prismasta, herkut ja lahjat käyn usein hakemassa Stockalta. Naisten vaatteita ostan yleensä netistä, Stockmann ja Kekäle ovat käytännössä ainoita kivijalkaliikkeitä joista löytyy mitään.
Olin silloin kun se löytyi vielä Oulusta. Tosin ihan yhtä paljon olin myös Tiimari- ja Prisma-ihminen. Mutta Stokcmannin herkku oli kyllä eräänlainen pieni taivas. Ja parhaat alennusmyynnit sieltä löytyi myös. Laadukasta merkkitavaraa jopa 80 %:n alein. Rakastin myös niiden kukkaosastoa. Mutta se oli sitä aikaa. Nyt pärjätään vallan mainiosti ilmankin.
Hgin keskustan Stocka oli jonkun aikaa mun lähikauppa, sitä tuli siksi aika paljon käytettyä ja kun muutin vähän etäämmälle, tapa jäi silti elämään. Meni varmaan 15v etten käynyt ollenkaan. Nyt tänä talvena on tullut muutama kerta käytyä. Ihan normaali kauppa, ei sen kummempi kuin muutkaan..
Vierailija kirjoitti:
Outoja ja huonoja kokemuksia. Mummot puhuivat outoja kahvilassa viereisessä pöydässä. Vartija seuraa tällaista tavis naista. Tuotteen laatu joskus pas..kaa ja myyjä kehuu auliisti.
"Kato stocca kannattaa ja edistää arvoja, jossa korostuu erilaisuuden ymmärtäminen, suvaitsevaisuus ja tasa-arvo" Miltäs nyt tuntuu, kun olet saanut vähän tylyä kohtelua.
"Kaikki me vanhenemme" Sherlock, menenkö nyt värjäämään harmaaksi hiukset?
P.s en muuten ollut ikinä erityisen tyly. Paitsi kun pistin vähän näyttelyä mukaan sirkuksen keskellä.
Lääkkeet!
Stockman... siitä on KAUAN kun tämä oli jotain muuta kuin ylihintainen ja tosiasiassa valikoimaltaan sangen rajoitettu kurjala. Stockan herkun maine oli niin legendaarinen, että vielä 10 vuotta sen jälkeen monesta tavamarketista sai samat asiat 2/3 hinnalla sitä pidettiin maakunnissa jonain ihmeellisenä.
Aika ajoi Stockan ohi eikä se koskaan saanut sitä enää kiinni.