Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työni on niin tylsää, että en pysty tekemään sitä

Vierailija
15.06.2023 |

Haluaisin vain tehdä kaikkea kivaa, esim. kuunnella/lukea kirjoja, kuunnella podcasteja, reissata ja urheilla.

Olen yli 40-vuotias ja tehnyt samaa toimistotyötä useamman vuoden. Tämä totaalinen tympiintyminen työhön on kestänyt jo yli vuoden. Aiemmin en ole näin pahana tällaista kokenut.

Olen miettinyt, että auttaisiko, jos hakisin muita töitä firman sisältä, mutta tullut siihen tulokseen, että ne olisivat kuitenkin liian samanlaisia kuin nykyinen. Teen toimihenkilötasoista työtä. Ainakaan nykyisessä työpaikassani en halua edetä, eikä siihen olisi rahkeitakaan.

Apuja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan ja toimenkuvan vaihto. Ilman palkkaa ei olisi varaa reissata tai muutoinkaan harrastaa, joten työstä kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
2/11 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ideoita?

Vierailija
4/11 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla koko ajan kivaa? Kyllä siihenkin kyllästyy ennen pitkää. Sitten ei mikään ole enään kivaa.

Vierailija
5/11 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta moniongelmaisten liitto, jonka puheenjohtajana ja toimitusjohtajana olet jäsenmaksujen turvin. Jos tulot eivät siitä riitä, perusta myös työhön turhautuneiden liitto.

Vierailija
6/11 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi kivempi työ. Itse uudelleenkouluttauduin noin 40v, heti pääsin töihin ja oon jo monta vuotta ollut töissä, joista tykkään.

Ei kaikki työt oo tylsiä.

Vierailija
7/11 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on äärimmäisen tylsä työ ja nimenomaan äänikirjojen ansiosta jaksan sitä. Aamulla nappi korvaan ja hyvä äänikirja pyörimään ja päivä menee hujauksessa :)

Vierailija
8/11 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ns tylsää työtä. Ajatukset mun päässä eivät olleet tylsiä. Oli vapaus ajatella. Se oli kivaa.

Vierailija
9/11 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on äärimmäisen tylsä työ ja nimenomaan äänikirjojen ansiosta jaksan sitä. Aamulla nappi korvaan ja hyvä äänikirja pyörimään ja päivä menee hujauksessa :)

Millaista työtä teet? Itse en pystyisi keskittymään työhöni ja äänikirjaan samanaikaisesti, harmi kyllä.

Ap

Vierailija
10/11 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae muualta työtä, ihminen ei ole omalla alalla silloin kun työ ei yhtään kiinnosta.

Mutta itseään voi opettaa tekemään epämukavia asioita, jokainen joutuu joskus siihen tilanteeseen että muuta vaihtoehtoa ei ole.

Vierailija
11/11 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista työtä teet? Itse en pystyisi keskittymään työhöni ja äänikirjaan samanaikaisesti, harmi kyllä.

Ap

Toimistotyötä, numeroiden parissa. Jos on jokin oikeasti hankala juttu, pitää keskittyä siihen ja laittaa kirja pauselle, mutta kun tekee sitä mekaanista rutiinia, äänikirja on huippu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi