Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei koskaan huomioi ainuttakaan merkkipäivää tai juhlapäivää

Vierailija
08.03.2022 |

Syntymäpäivät, edes pyöreät vuodet, joulut jne… ei koskaan mitään lahjaa, ei korttia, ei kukkia. Ei edes aamukahveja keitä. Saati jonain äitienpäivänä tai naistenpäivänä. Saa muilta lahjoja ja kukkia merkkipäivinä, mies menee hyvin vaikeaksi kun ilahtuneena avaan lahjan (joka voi olla vaikka vain suklaarasia tai kimppu tulppaaneja, mutta ilahdun aidosti niistä).

Aiemmin leivoin hänelle synttärikakut, onnittelin nimipäivinä, ostin lapsen puolesta isänpäivälahjat jne. Mutta lopetin, koska miksi vaivautua kun ei hänkään koskaan.

Ankeuden ankeus. Olenko ainoa, jolla on tällainen mies?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synttärit on lapsia varten.

Jos tarvit jotain, osta se itse, tai pyydä minua ostamaan se.

Yllätykset on perseestä ja yleensä ne menee pieleen kuitenkin, puolin ja toisin. "Ajatus on tärkein." Ja paskat!

Miksi ostaa turhaa roinaa, kun senkin rahan voisi käyttää johonkin järkevään, kun sanot selvästi mitä haluat ja tarvitset.

Ei tarvitse kenenkään ostaa mitään turhaa roinaa. Ensinnäkin lahjan voi valita niin että se tulee tarpeeseen ja/tai on jotain mistä saaja on haaveillut. Millainen ihminen onnistuu toistuvasti mokaamaan lahjaostokset? Jos esimerkiksi puolisoaan yhtään kuuntelee arjessa, on merkkipäivän lähestyessä useampikin lahjavaihtoeho tiedossa.

Toiseksi, tässä ketjussa ei edes puhuta vain lahjoista. Toista voi merkkipäivänä huomioida muillakin tavoin, kuten ketjussa on jo sanottukin. Onnentoivotus, valmiit voileivät ja keitetty kahvi, niskahieronta, ehkä kortti tai suklaata. Vain täysjuntti jättää huomioimatta kokonaan (ellei sellainen tapa sitten ole molempien mieleen).

/17

No jos mua kuuntelle arjessa, niin huomaa että kun tarvitsen tai haluan jotain, tilaan sen samantien verkosta. En jää odottelemaan että merkkipäivänä saan jotain vähän sinnepäin ja sekin väärässä värissä.

Vierailija
42/42 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synttärit on lapsia varten.

Jos tarvit jotain, osta se itse, tai pyydä minua ostamaan se.

Yllätykset on perseestä ja yleensä ne menee pieleen kuitenkin, puolin ja toisin. "Ajatus on tärkein." Ja paskat!

Miksi ostaa turhaa roinaa, kun senkin rahan voisi käyttää johonkin järkevään, kun sanot selvästi mitä haluat ja tarvitset.

Ei tarvitse kenenkään ostaa mitään turhaa roinaa. Ensinnäkin lahjan voi valita niin että se tulee tarpeeseen ja/tai on jotain mistä saaja on haaveillut. Millainen ihminen onnistuu toistuvasti mokaamaan lahjaostokset? Jos esimerkiksi puolisoaan yhtään kuuntelee arjessa, on merkkipäivän lähestyessä useampikin lahjavaihtoeho tiedossa.

Toiseksi, tässä ketjussa ei edes puhuta vain lahjoista. Toista voi merkkipäivänä huomioida muillakin tavoin, kuten ketjussa on jo sanottukin. Onnentoivotus, valmiit voileivät ja keitetty kahvi, niskahieronta, ehkä kortti tai suklaata. Vain täysjuntti jättää huomioimatta kokonaan (ellei sellainen tapa sitten ole molempien mieleen).

/17

No jos mua kuuntelle arjessa, niin huomaa että kun tarvitsen tai haluan jotain, tilaan sen samantien verkosta. En jää odottelemaan että merkkipäivänä saan jotain vähän sinnepäin ja sekin väärässä värissä.

Okei. Kaikki eivät ole ihan noin impulsiivisia ostelijoita, joten monille on helppo keksiä jotain mieluisaa ja tarpeellista.

Tai jos ei ole, niin pullakahvit ja selkähieronta on aika jees. Tai valmissalaatti tai marketin sushibuffa-annos. Tai onnittelut. Tai kortti. Tai halaus.

/17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla