Kysy mitä vaan - N19
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:13"]Jos Jumala on olemassa, miksi hän loi finnit?
[/quote]
No mitä muutakaan tukkeutuneelle ihohuokoselle tapahtuis ku tulehtuminen?
Miksi teit tämän aloituksen? Mitä haluaisit että kysyimme?
Jos tietäisin ketä olet ja olisit suht koht hyvän näköinen niin antaisitko pimppaa minulle ja hakeutuisit luokseni?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:18"]Miksi teit tämän aloituksen? Mitä haluaisit että kysyimme?
[/quote]
Ihan vain ajanvietteeksi :) kysyä saa mitä vaan (ihan mihin vaan en tietenkään vastaa, en esim halua tulla tunnistetuksi)
Mikä on suosikkisi Howard Hawksin elokuvista?
Jos mun faija ja sun faija tappelis, kumpi voittais?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:21"]Jos tietäisin ketä olet ja olisit suht koht hyvän näköinen niin antaisitko pimppaa minulle ja hakeutuisit luokseni?
[/quote]
Antaako sun tutut sit yleensä noin vaan ihan tuntemisen perusteella? :D En mä antais
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:22"]Mikä on suosikkisi Howard Hawksin elokuvista?
[/quote]
En tiedä :p en tiedä elokuvia muuten kuin nimeltä, en esim. ohjaajien mukaan
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:23"]Jos mun faija ja sun faija tappelis, kumpi voittais?
[/quote]
Sun faija
Sina suomi tutto mina rakasta sina isosti tana uona tulla mun luokse me tehda soma rakkaus yhdesa -Ali
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:24"]mittas
[/quote]
Rinnanympärys 99 cm, vyötärö 80 cm ja lantio 101 cm. Oon vähän alle 180 cm, tarkkaa pituutta en tiiä
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:28"]Mitä kuuluu?
[/quote]
Ihan perus hyvää, juuri nyt ei mitään ihmeempiä :)
Meinasitko lähtee tänään mihinkään
Jos Jumala on olemassa, miksi hän loi finnit?