Tyttö kertoi tappaneensa kaverin Simsissä
Mitä mieltä olette miten asiaan kannattaisi suhtautua. Pitäisikö tuosta rangaista ja mikä on sopiva rangaistus?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:53"]
Kerran lapsena pelattiin serkun kanssa simssiä ja hahmoilla oli juhlat ja ne ampuivat pihalla raketteja. Yhtäkkiä raketti tulikin kohti maata ja simshahmo paloi ja kuoli ja muut simssit huusivat vaan vieressä. Sitten paikalle vaan saapui viikatemies. Oltiin aika järkyttyneitä :D
[/quote]
Jaa että tollanenkin kuolema on mahdollinen.
Noista äkillisistä kuolemista en tiedä kuin tulipalon (jossa ei välttämättä kuole) sekä meteoriitin putoaminen päälle. Jälkimmäinen tapahtui yhdelle simille ja kyllä harmitti sillä olin juuri saanut simin ja talon valmiiksi. Ei muuta kuin aloittamaan alusta :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:44"]
Mä kerran "tapoin" aina yhden miessimin vaimot. Sillä oli kahdeksas vaimo menossa ja aina ne hukkui tapaturmaisesti uima-altaaseen. Mies parka joutui etsimään aina uudestaan ja uudestaan vaimon itselleen. Ja siellä se kävi itkemässä takapihan hautakivellä niitä kuolleita vaimojaan. Kahdeksannen jälkeen en jaksanut enää sitä leikkiä :)
[/quote]
tuliks ne vaimot kummitelemaan
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:44"]
Mä kerran "tapoin" aina yhden miessimin vaimot. Sillä oli kahdeksas vaimo menossa ja aina ne hukkui tapaturmaisesti uima-altaaseen. Mies parka joutui etsimään aina uudestaan ja uudestaan vaimon itselleen. Ja siellä se kävi itkemässä takapihan hautakivellä niitä kuolleita vaimojaan. Kahdeksannen jälkeen en jaksanut enää sitä leikkiä :)
[/quote]
Kunnon sadisti luonne. Nautit siis siitä, kun se mies simi esitti kärsivää? Onkohan jotain patoumia taustalla?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:28"]
Ai jonnet on täällä lomalla...
[/quote]
Minä ainakin olen ihan kolmikymppinen äiti joka sattuu pelaamaan Simsia harva se päivä :D
Mun veli aikoinaan piti Sims2-pelissä allasbileet ja kutsui sinne mun sims perheenjäseniä ja teki tämän kivan tempun eli poisti altaasta tikkaat. Ihmettelin kun puolet oman perheen hahmoista puuttui ja puolet kävi naapurin (veljeni simsperheen) takapihalla itkemässä uima-altaan vieressä olevalla hautausmaalla.. Ja ihan terve ja kelpokansalainen tuosta veljestä kehittyi
Minä laitoin kovan luokan pettäjänaisen lukittuun huoneeseen kököttämään ilman ruokaa, sai siellä kärsiä hitaan ja varmasti kivuliaan kuoleman :/ Naiselle jäi viisi lasta neljälle eri miehelle, lapset taisivat surra äitiään peräti yhden vuorokauden jos sitäkään, jonka jälkeen kaikkien elämä jatkui onnellisena aivan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Raadollinen peli tuo Sims :D
Mä tapoin Ykkösessä kaikki aina niin, että laitoin ovettoman huoneen lattian täyteen mattoja, ja laitoin takkaan tulet. Tai sitten sama niin, että ampui sisällä ilotulitusraketteja. Ihanat sadistiset muistot. <3
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:53"]
Kerran lapsena pelattiin serkun kanssa simssiä ja hahmoilla oli juhlat ja ne ampuivat pihalla raketteja. Yhtäkkiä raketti tulikin kohti maata ja simshahmo paloi ja kuoli ja muut simssit huusivat vaan vieressä. Sitten paikalle vaan saapui viikatemies. Oltiin aika järkyttyneitä :D
[/quote]
Jaa että tollanenkin kuolema on mahdollinen.
Noista äkillisistä kuolemista en tiedä kuin tulipalon (jossa ei välttämättä kuole) sekä meteoriitin putoaminen päälle. Jälkimmäinen tapahtui yhdelle simille ja kyllä harmitti sillä olin juuri saanut simin ja talon valmiiksi. Ei muuta kuin aloittamaan alusta :D
[/quote]mulle ei ole koskaan käynyt niin :D
Minulla oli kerran toooooodella pitkään jatkunut peli, jossa oli järkyttävän vanha mieshahmo ja sillä lapsia, lapsenlapsia, niiden lapsia ja niiden lapsia ja olikohan vielä niidenkin lapsia. Jos ei ollut varovainen, se mieshahmo sytytteli itsekseen tulipaloja tämän tästä, kerran sai jotain palamaan vessassakin ja joku niistä vauvoista oli siellä ja kuoli. Se peli teki ihan ilman minuakin omia sairaita päätöksiään.
Takavarikoin tytön pelin. Mielestäni tämä on vakava asia kun kaveri on oikea ihminen. Ei ole oikeanlainen tapa purkaa suuttumusta. Olivat riidelleet ja tyttö tappoi kaverinsa hahmon pelissä sen takia. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:11"]Takavarikoin tytön pelin. Mielestäni tämä on vakava asia kun kaveri on oikea ihminen. Ei ole oikeanlainen tapa purkaa suuttumusta. Olivat riidelleet ja tyttö tappoi kaverinsa hahmon pelissä sen takia. Ap
[/quote]
:DDDDD
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:11"]Takavarikoin tytön pelin. Mielestäni tämä on vakava asia kun kaveri on oikea ihminen. Ei ole oikeanlainen tapa purkaa suuttumusta. Olivat riidelleet ja tyttö tappoi kaverinsa hahmon pelissä sen takia. Ap
[/quote]
Se on vain peli! Huhhuijaa.
Ai mitä muistoja noista kuolemiskertomuksista! Hyvä tässä yrittää vauvaa nukuttaa kun naurattaa niin pirusti :'D
Parasta oli kun laittoi stereot pihalle ja typin tikkaattomaan uima-altaaseen. Stereot se kyllä nousi reunalle sammuttamaan kaukosäätimen kanssa (missä kolossa se säilöö kaukosäädintä uima-altaassa), mutta ei voinut nousta samalla ylös altaasta kun uiminen alkoi väsyttää :D
Hahhhaa ootte hauskoja :D mies suuttuu kun hihittelen sängyssä kun se koittaa nukkua :D
Mä tein kakkosessa täydellisen pariskunnan joiden piti toimia esi-isinä ja sit mies tuli ekaa kertaa töistä kotiin niin SATEELLIITTI putos sen päähän ja se kuoli. Se suku jäi lyhyeksi.
sopiva rangaistus on se, että lähet lataamoon tai hankit edes jotain mömmöjä kotiin.sims peleissä on tapettu ysäriltä lähtien ja se on ihan hauskaa. kokeile joskus. mut vasta lataamosta ku oot kotiutunut.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:30"]
Ne hahmot ei ainakaan voi tappaa toisiaan. Mut ainakin siinä vanhassa pystyi tappamaan niitä niin että rakensi hahmon ympärille muurin tuoleista tai polvenkorkuisesta aidasta, tyhmä hahmo ei päässyt pois ja kuoli nälkään. :D Ja jos laittoi uima'altaaseen pelkän ponnahduslaudan eikä tikkaita niin tyhmä hahmo hyppäsi sinne eikä päässyt pois ja hukkui. :D Ne myös välillä sytytteli tulipaloja kun li niin huonoja kokkeja. Lol!
[/quote]
heh sit tulee se viikatemies ja hautakivi