Kysy mitä vaan - N19
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:29"]harrastatko mitään?
[/quote]
Harrastan paljonkin, monta tuntia viikossa. Mutta en valitettavasti voi kertoo mitä, koska sit mut ois liian helppo tunnistaa
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:30"]Meinasitko lähtee tänään mihinkään
[/quote]
Tänään en taida lähtee. Kotona oon puuhaillu ja paljon on vielä tekemistä
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:31"]Joko lomat on pidetty?
[/quote]
Oon välivuodella, joten lomaa kunnes saan töitä :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:31"]Kerro syy Fermin paradoksiin.
[/quote]
Enpä osaa :D niin iso maailmankaikkeus, että vaikea löytää ketään?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:32"]Mikä on jännittävintä mitä olet koskaan tehnyt?
[/quote]
Haha, Lintsin Kingiin meneminen :D
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:34"]Onko sulla lemmikkiä?
[/quote]
Ei oo
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:35"]Asutko yksin
[/quote]
Asun vielä kotona. Aattelin muuttaa omilleni sit ku oon saanu opsikelut käyntiin ja työpaikan
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:36"]Mikä susta tulee isona?
[/quote]
Sori, en voi kertoo. Mun haaveammatti ei oo mikään tyypillisin mun ikäsille, ni mut vois tunnistaa sen perusteella
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:38"]Pidätkö Bile-Dania kuumana?
[/quote]
En :D
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:37"]Mitä olet tehnyt tänään?
[/quote]
Siivonnu yms perusjuttuja. Tylsä tavallinen päivä ollu :p
Lempikirjasi?
Mistä saisin energiaa siivoamiseen?
Mikä on lempituoksusi? Siis mikä tahansa, ei välttämättä parfyymi tms.
Pidätkö 90-luvun alun musiikista?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:49"]Lempikirjasi?
Mistä saisin energiaa siivoamiseen?
Mikä on lempituoksusi? Siis mikä tahansa, ei välttämättä parfyymi tms.
Pidätkö 90-luvun alun musiikista?
[/quote]
Harry Potterit. Toiseen kysymykseen haluaisin itsekin kuulla vastauksen :D Lempituoksuni on varmaan tahranpoistoaine (se sellasisessa siniharjaksisessa pullossa oleva). Tai sitten metsä, jossa on vesistöjä. Pidän 90-luvun musiikista, mutta en osaa sen tarkemmin jaotella vuosikymmenen alkuun, keskikohtaan tai loppuun. Eli tunnistan vain suurinpiirtein oikealle vuosikymmenelle :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:49"]Lempikirjasi? Mistä saisin energiaa siivoamiseen? Mikä on lempituoksusi? Siis mikä tahansa, ei välttämättä parfyymi tms. Pidätkö 90-luvun alun musiikista? [/quote] Harry Potterit. Toiseen kysymykseen haluaisin itsekin kuulla vastauksen :D Lempituoksuni on varmaan tahranpoistoaine (se sellasisessa siniharjaksisessa pullossa oleva). Tai sitten metsä, jossa on vesistöjä. Pidän 90-luvun musiikista, mutta en osaa sen tarkemmin jaotella vuosikymmenen alkuun, keskikohtaan tai loppuun. Eli tunnistan vain suurinpiirtein oikealle vuosikymmenelle :)
[/quote]
Dr. Beckmannin tahranpoistoaine! Itse käytin sitä tänään vaatteille. Pesin siis pyykkiä... mutta en jaksa siivota.
37
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:49"]Lempikirjasi? Mistä saisin energiaa siivoamiseen? Mikä on lempituoksusi? Siis mikä tahansa, ei välttämättä parfyymi tms. Pidätkö 90-luvun alun musiikista? [/quote] Harry Potterit. Toiseen kysymykseen haluaisin itsekin kuulla vastauksen :D Lempituoksuni on varmaan tahranpoistoaine (se sellasisessa siniharjaksisessa pullossa oleva). Tai sitten metsä, jossa on vesistöjä. Pidän 90-luvun musiikista, mutta en osaa sen tarkemmin jaotella vuosikymmenen alkuun, keskikohtaan tai loppuun. Eli tunnistan vain suurinpiirtein oikealle vuosikymmenelle :)
[/quote]
Dr. Beckmannin tahranpoistoaine! Itse käytin sitä tänään vaatteille. Pesin siis pyykkiä... mutta en jaksa siivota.
37
[/quote]
Joo just se! :)
Jos jumala on kaikkivoipa, niin pystyykö Hän luomaan NIIN ison kiven, ettei Hän itsekään jaksa nostaa sitä?
Mikä on jännittävintä mitä olet koskaan tehnyt?