Poliisin tutkinta HS:n Rydman-jutusta valmistumassa Myös toinen esitutkinta käynnissä
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009727644.html
Eli todennäköisesti myös Willen omat mukaillut tutkitaan.
Kommentit (29)
Munailut siis.
Ei tarvitse sana sanaa vasten -taktiikkaa, koska on olemassa Willen itse kirjoittamia viestejä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Munailut siis.
Ei tarvitse sana sanaa vasten -taktiikkaa, koska on olemassa Willen itse kirjoittamia viestejä
Ap
Nimenomaan
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen tämä artikkeli ei saa palstalla huomiota. Kaikilla on vain kiire puolustaa miestä, joka on ahdistellut alaikäisiä
Taisit itse juuri syyllistyä kunnianloukkaukseen.
Hesari toivoo, että kyse olisi Rydmanin kirjasta, kun todennäköisesti syytteen saa myös joku Hesarin lähteistä.
Nyt prrkl. Villen lähtölaskenta on alkanut.
Itsensä sisältäpäin tuho4Va puolue, way to go!
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen tämä artikkeli ei saa palstalla huomiota. Kaikilla on vain kiire puolustaa miestä, joka on ahdistellut alaikäisiä
Rydman paljasti kirjassaan mitä naiset olivat juoruilleet hänen selkänsä takana. Onpa paha rikos huhhuh. Tästä riittää keskusteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Eli olet sitä mieltä, että kunnianloukkaus on totuuden kertominen?
On olemassa viestejä, jotka Wille on itse kirjoittanut, ja joissa hän syyllistyy alaikäisten ahdisteluun.
Minulla on alaikäisiä tyttöjä tarjolla jne.
Jos Rydman saa tuomion, tarkoittaako tämä, ettei hän voi päästä enää juuri muihin töihin kuin eduskuntaan? Kaikkiallehan on nykyään supotukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa viestejä, jotka Wille on itse kirjoittanut, ja joissa hän syyllistyy alaikäisten ahdisteluun.
Rydmania ei ole tuomittu, joten hän on syytön.
Vierailija kirjoitti:
Jos Rydman saa tuomion, tarkoittaako tämä, ettei hän voi päästä enää juuri muihin töihin kuin eduskuntaan? Kaikkiallehan on nykyään supotukset.
No ei se sitä tarkoita. Kyllä rikoksen tekijöilläkin on oikeus tehdä töitä, mutta ei kylläkään mitä tahansa töitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin Kaikkonenkin toimi ministerinä, vaikka on rikoksesta tuomittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin: Rydmania ei ole VIELÄ tuomittu, tietenkään. Oikeusprosessit ovat pitkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin: Rydmania ei ole VIELÄ tuomittu, tietenkään. Oikeusprosessit ovat pitkiä
Ahdistelusta häntä ei edes enää epäillä.
Oikein. Paskapaperi saa rosiksessa mitä tilasikin.
Niin siis tässsä asiasssa toinen rikostutkinta todnäk koskee niitä törkeitä kunniaa loukkaavaa väitettä esittäneet tietty. You do the math. Rydmanin kirjan tutkinta ei ole tässä vaiheessa ja sehän on vaan selvitellyt omaa taka-ajoaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt prrkl. Villen lähtölaskenta on alkanut.
Itsensä sisältäpäin tuho4Va puolue, way to go!
Tuo nyt on ihan älyvapaa kommentti. Eihän vastaavaa ulkopuolisten tahojen hyökkäystä puoluetta kohtaan median ja sosiaalisen median suunnalta ole koskaan aiemmin nähty.
Ihan sama. Pääasia on että tuomioistuin on oikeudessa eikä lehtien sivuilla.
Pinokkiolle tulee lähtö.
Aivan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Hesari toivoo, että kyse olisi Rydmanin kirjasta, kun todennäköisesti syytteen saa myös joku Hesarin lähteistä.
Jep.
Porukka vissiin unohtanut senkin että Hesari on edelleen tutkinnassa lähes vuoden jälkeen TÖRKEÄSTÄ kunnianloukkauksesta.
Menneekö "sana sanaa vastaan"?