Minne asti kuuluu Weekend? Kaupunginosa
Kommentit (101)
Vallila ja mitään ei kuulu (vaikka laittaisi pään ikkunasta ulos) :O
Viikkiin kuuluu ikään kuin meteli tulisi yläkerrasta. Jos kuuluisi musiikki, mutta kun kuuluu vain basson jytke. Lentokentän kiitorataremontin vuoksi meidän päällä oli 3kk ajan ylimääräistä lentoliikennettä (naapuri laski että tunnin aikana meni 30 konetta) mutta minä en edes huomannut lentomelua eikä se häirinnyt millään tavoin. Tämä jytinä häiritsee.
Juu, olen ollut itsekin nuori mutta en ole ikinä käynyt festareilla.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:45"]Kyllä me varmaan ollaan vanhoja :) Oma tyttäreni oli paikalla eilen, juuri niissä lyhyissä shortseissa. Joi yhden siiderin koko illan aikana. Nautti musiikista täysillä. Ikää 20v kuten muulla seurueellaan mm. poliisi kysyi paperit koska näyttivät alaikäiselle. Alkaa olla vaikea osata arvioida ikää kun oma mittari raksuttaa lähempänä 40 kuin 30.
[/quote]
Tuota. Olen itse 20v ja tunnistan ainakin 14-vuotiaan itseni ikäisestä. En mä tuonne varmaan nelikymppisenä enää lähde. -79
Asun Vallilassa hämeentien varrella eikä mitään jytkettä ole kuulunut.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:38"]
No nyt päästään täällä Sipoossakin nukkumaan. Mietin vaan, että minä mahtoi olla äänenvoimakkuus siellä paikan päällä, kun täällä Kalkstrandissa kuului sisälle asti, vaikka ovet ja ikkunat olivat kiinni?
[/quote]
Lupa oli max 70 desibeliä.
[/quote]
No taisi ylittyä aika reippaasti. Suunanneet äänentoistolaitteet itään, jotta ei Helsingin keskustaan kuuluisi.
Malmin lentokentälle k7973uuluu..
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:23"]Aivan j umalatonta menoa. Sus siunatkoon . Mihin tämä maailma on menossa? kuka antaa alaikäisten lasten sinne mennä. [/quote] Minustakin voisivat olla k18. Kamala katsoa sitä teinien menoa, voin sanoa että käytöstavatkin ihan hukassa! Ja olen käynyt Summer Soundeilla (k18), ei yhtään noin kamalaa menoa. Joka toisella 14-16 -vuotiaalla oli perseen paljastavat shortsit. Yhdellä näin häpyhuulenkin tursuavan sieltä alta. Jösses. Olin siis eilen.
[/quote]
TÄMÄ. Olimme käymässä siinä lihatukussa mikä on siinä lähellä ja JESSUSSIUNAA sitä festarikansaa, puolella porukasta vilkkui persposket ja siinä kitattiin ulkopuolella sidukkaa toivoen humalaa. En tajua miten joku päästää lapsensa tuonne, ihmekkös loppuunmyyty. Ja se roskan määrä mitä koko festivaali aiheuttaa, ei ollut kivannäköinen esim. vanha talvitie.. : (
[/quote]
Näinpä... Normaali kaupassakäynti tänään oli aika järkytys. Esiteinejä ja teinejä leit kaulassa (ilmeisesti jaettu siellä). Mut siis pitkälle vesirajaan vedetty esiteineillekin sitä fluorisoivaa maalia. Ihan varmasti näyttää kivalta niissä valoissa, mut oli se vähän pahan näköistä. Kai mä sitten vaan olen vanha ja kalkkis :)
[/quote]
Ei niitä jaettu, mut kuuluu siihen festarilookiin. Myydään niitä siellä. Eikä siellä mitään uv-valoja käytetä eli maalit näkyy vaan valosalla :D aika turhat siis
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:32"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:27"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:23"]Aivan j umalatonta menoa. Sus siunatkoon . Mihin tämä maailma on menossa? kuka antaa alaikäisten lasten sinne mennä. [/quote] Minustakin voisivat olla k18. Kamala katsoa sitä teinien menoa, voin sanoa että käytöstavatkin ihan hukassa! Ja olen käynyt Summer Soundeilla (k18), ei yhtään noin kamalaa menoa. Joka toisella 14-16 -vuotiaalla oli perseen paljastavat shortsit. Yhdellä näin häpyhuulenkin tursuavan sieltä alta. Jösses. Olin siis eilen. [/quote] TÄMÄ. Olimme käymässä siinä lihatukussa mikä on siinä lähellä ja JESSUSSIUNAA sitä festarikansaa, puolella porukasta vilkkui persposket ja siinä kitattiin ulkopuolella sidukkaa toivoen humalaa. En tajua miten joku päästää lapsensa tuonne, ihmekkös loppuunmyyty. Ja se roskan määrä mitä koko festivaali aiheuttaa, ei ollut kivannäköinen esim. vanha talvitie.. : ( [/quote] Näinpä... Normaali kaupassakäynti tänään oli aika järkytys. Esiteinejä ja teinejä leit kaulassa (ilmeisesti jaettu siellä). Mut siis pitkälle vesirajaan vedetty esiteineillekin sitä fluorisoivaa maalia. Ihan varmasti näyttää kivalta niissä valoissa, mut oli se vähän pahan näköistä. Kai mä sitten vaan olen vanha ja kalkkis :) [/quote] Ei niitä jaettu, mut kuuluu siihen festarilookiin. Myydään niitä siellä. Eikä siellä mitään uv-valoja käytetä eli maalit näkyy vaan valosalla :D aika turhat siis
[/quote]
Heh, ok! Vanha kalkkis kiittää tiedosta :D
Olin vaan niin hämmentynyt kaupassa, että selitin ilmiön itselleni näin! Aika haarukkaa myöten ne silti meni nuorimmillakin... Mut siis kun itsellä on tuollainen teini, niin tuntuisi pahalta nähdä hänet noin. Iskee sellainen laajennettu suojelunhalu noihin muihinkin :)
Sipoo, kalkkiranta. Basso kuului hyvin aina välillä :)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:32"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:27"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:23"]Aivan j umalatonta menoa. Sus siunatkoon . Mihin tämä maailma on menossa? kuka antaa alaikäisten lasten sinne mennä. [/quote] Minustakin voisivat olla k18. Kamala katsoa sitä teinien menoa, voin sanoa että käytöstavatkin ihan hukassa! Ja olen käynyt Summer Soundeilla (k18), ei yhtään noin kamalaa menoa. Joka toisella 14-16 -vuotiaalla oli perseen paljastavat shortsit. Yhdellä näin häpyhuulenkin tursuavan sieltä alta. Jösses. Olin siis eilen. [/quote] TÄMÄ. Olimme käymässä siinä lihatukussa mikä on siinä lähellä ja JESSUSSIUNAA sitä festarikansaa, puolella porukasta vilkkui persposket ja siinä kitattiin ulkopuolella sidukkaa toivoen humalaa. En tajua miten joku päästää lapsensa tuonne, ihmekkös loppuunmyyty. Ja se roskan määrä mitä koko festivaali aiheuttaa, ei ollut kivannäköinen esim. vanha talvitie.. : ( [/quote] Näinpä... Normaali kaupassakäynti tänään oli aika järkytys. Esiteinejä ja teinejä leit kaulassa (ilmeisesti jaettu siellä). Mut siis pitkälle vesirajaan vedetty esiteineillekin sitä fluorisoivaa maalia. Ihan varmasti näyttää kivalta niissä valoissa, mut oli se vähän pahan näköistä. Kai mä sitten vaan olen vanha ja kalkkis :) [/quote] Ei niitä jaettu, mut kuuluu siihen festarilookiin. Myydään niitä siellä. Eikä siellä mitään uv-valoja käytetä eli maalit näkyy vaan valosalla :D aika turhat siis
[/quote]
Samoin esim. Forumin Glitteriin ja Ninjaan oli perjantaina koko kerroksen kiertävät ja ulos valuvat jonot teinejä. Ihmettelin, että mikä tapahtuma Forumissa oli, mutta ilmeisesti sitten vain olivat hankkimassa leitä. Mikäs siinä, nämä yritykset siis hyötyivät selvästi festarista.
Sen kaupunginosan nimi on kylläkin Westend, ei Weekend. Ja Westend kuuluu Espoohon, ei Vantaaseen.
Onko tuon metelin ympäristövaikutuksia ollenkaan arvioitu, kuka tietää? Jos äänentoisto on suunnattu merelle ja vesi kantaa jytkeen, niin häiritsee varmasti kaloja.
Kammottavaa on ihmisen touhu, kesällä pitää hakeutua "luonnon pariin" (siis nämä Ruisrockit ja muut) ja häiriköidä luonnon eläimiä. Linnut ja siilit ei nauti jytkeestä, vaan ovat kauhuissaan. Jos poikaset on pieniä ja pesässä, ei voi lähteäkään minnekään.
Tampereellakin kuuluu vaimea jumputus, mutta kyseessä taitaa olla yläkerran nörtin tumputus, se kun hakkaa hanskaan aamusta iltaan päivät pääksytysten.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 01:15"]
[/quote]
Samoin esim. Forumin Glitteriin ja Ninjaan oli perjantaina koko kerroksen kiertävät ja ulos valuvat jonot teinejä. Ihmettelin, että mikä tapahtuma Forumissa oli, mutta ilmeisesti sitten vain olivat hankkimassa leitä. Mikäs siinä, nämä yritykset siis hyötyivät selvästi festarista.
[/quote]
Nuoret odottivat jonossa lippujen vaihtamista rannekkeisiin...
Länsi Herttoniemessä kuuluu hyvin.
Oon huomannut että enemmän valittaa paikkakunnalle muuttaneet maalaiset. Syntyjään stadilaiset tykkäävät kun täällä tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:20"]
Länsi Herttoniemessä kuuluu hyvin. Oon huomannut että enemmän valittaa paikkakunnalle muuttaneet maalaiset. Syntyjään stadilaiset tykkäävät kun täällä tapahtuu.
[/quote]Hienoa, että olet pystynyt profiloimaan netin kautta etänä kirjoittajien lähtökunnat.
Miten sen teit?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:38"]
No nyt päästään täällä Sipoossakin nukkumaan. Mietin vaan, että minä mahtoi olla äänenvoimakkuus siellä paikan päällä, kun täällä Kalkstrandissa kuului sisälle asti, vaikka ovet ja ikkunat olivat kiinni?
[/quote]
Lupa oli max 70 desibeliä.
[/quote]
Mitattuna mistä? Lähimpien asuinrakennusten edestä? Keskimääräinen vai huipputaso?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:04"]Mä asun Hermannissa, eikä kuulu edes bassot.
[/quote]
Sama täällä, asun 1.2 km päässä Weekendistä. Ei ole kuulunut pihaustakaan. Olisin halunnut kuulla Aviciin. :)