Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne asti kuuluu Weekend? Kaupunginosa

Vierailija
08.08.2015 |

VANTAA ja Länsimäki kuittaa...

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellunkylä ilmoittautuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa asti tärisee ikkunat

Vierailija
4/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:25"]Viikkiin kuuluu ikään kuin meteli tulisi yläkerrasta. Jos kuuluisi musiikki, mutta kun kuuluu vain basson jytke. Lentokentän kiitorataremontin vuoksi meidän päällä oli 3kk ajan ylimääräistä lentoliikennettä (naapuri laski että tunnin aikana meni 30 konetta) mutta minä en edes huomannut lentomelua eikä se häirinnyt millään tavoin. Tämä jytinä häiritsee.

Juu, olen ollut itsekin nuori mutta en ole ikinä käynyt festareilla.

[/quote]
Oliskohan aika korkata festarineitsyys?

Vierailija
5/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalasatamassa asun eikä kuulu mitään edes parvekkeella tai ulkona.

Vierailija
6/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Östersundomiin kuuluu vaimea jumputus välillä. Oletan, että on Weekendistä, koska tällasta ei ole ennen kuulunut.

Vierailija
7/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina parempi basson jytke kun liikenteen melu ja saasteet. Yrittäkää nyt kestää.

Vierailija
8/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttoniemenrantaan ei kuulu muuta kuin hentoa jytkettä, outoa sinänsä kun aika lähellä ollaan ja vain pieni läntti merta välissä. Tosin en asu ihan rannassa niin taloja on paljon välissä.

Vierailija
9/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä helsinkiläisiä vaivaa? Ei Turussa ainakaan valiteta Ruis Rockista.

Vierailija
10/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sörnäisissä on kuulunut ilotulitusta, on varmaan Weekendistä lähtöisin? Musiikkia, bassoa tai mitään muuta ei kuulu.

Vierailija
11/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla Itä-Hakkilassa saakka kuuluu basson jyminä. Oletan, että tulee sieltä saakka. Viikissä muuten kuului tosi voimakkaasti, eli ilmeisesti ääni kantautuu juuri tänne koillisen suuntaan erityisen hyvin.

Vierailija
12/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:28"]Kalasatamassa asun eikä kuulu mitään edes parvekkeella tai ulkona.
[/quote]
Ai jaa, mä avasin ikkunan Kalasatamassa ja bassonjytke kyllä kuuluu, ei tosin mitenkään häiritsevästi.

Vierailija
13/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:25"]

Viikkiin kuuluu ikään kuin meteli tulisi yläkerrasta. Jos kuuluisi musiikki, mutta kun kuuluu vain basson jytke. Lentokentän kiitorataremontin vuoksi meidän päällä oli 3kk ajan ylimääräistä lentoliikennettä (naapuri laski että tunnin aikana meni 30 konetta) mutta minä en edes huomannut lentomelua eikä se häirinnyt millään tavoin. Tämä jytinä häiritsee.

Juu, olen ollut itsekin nuori mutta en ole ikinä käynyt festareilla.

[/quote]

Tosiaankin kuuluu. Kaksi päivää aamusta iltaan jytkettä. Minä tykkään käydä festareilla ja olin että epäreilua kun pitää lopettaa ennen kuin Flow, mutta luojan kiitos lopettavat puolenyön aikaan. Kesän ainoita kauniita päiviä ja ulkona jytkettä niin että peittää sen kesän äänineen. Tuska ei kuulu ollenkaan, sen pitää lopettaa kymmenenltä, mikä idea siinäkin on, eikä se Flow. Sallittu festari tämä Weekend vielä, miutä ne oikeen meinaa, vammauttaa nuorison korvat?!?!

Vierailija
14/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:04"]Mä asun Hermannissa, eikä kuulu edes bassot. [/quote] Sama täällä, asun 1.2 km päässä Weekendistä. Ei ole kuulunut pihaustakaan. Olisin halunnut kuulla Aviciin. :)

[/quote]

Kurkimäkeen kuuluu. Paras esiintyjä (tai parhaat olosuhteet) meidän kannalta näillä festareilla, kun kuuluu muutakin kuin basso. Tätä jaksaa kuunnellakin.

Vierailija
15/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bassonjyrinä Vuosaareen.

Vierailija
16/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:04"]Mä asun Hermannissa, eikä kuulu edes bassot.
[/quote]

Joo, ei mullekaan kuulu Hermanniin. Aika jännä. Kavereideni luo Herttoniemeen kuuluu hyvin, onhan siinä meri joka kantaa ääntä.

Vierailija
17/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipoo, Kalkkiranta. Kova jumputus kuuluu jostain, luulin että jollain naapurilla on bileet, mutta olisiko sitten kuitenkin Weekend?

Vierailija
18/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:04"]Mä asun Hermannissa, eikä kuulu edes bassot. [/quote] Sama täällä, asun 1.2 km päässä Weekendistä. Ei ole kuulunut pihaustakaan. Olisin halunnut kuulla Aviciin. :)

[/quote]

Kurkimäkeen kuuluu. Paras esiintyjä (tai parhaat olosuhteet) meidän kannalta näillä festareilla, kun kuuluu muutakin kuin basso. Tätä jaksaa kuunnellakin.

[/quote]

Länsimäessä kuuluu vain basso. Hieman yksitoikkoinen esiintyjälista :D

Vierailija
19/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ainakin kuului Kalliossa eilen rumpubiitti noin 23.00 alkaen, ihan kun joku olisi jotian rumpuja soitellut tuossa kadulla alhaalla, vaikka Weekendeistä varmasti kuului. En itse kuitenkaan hirvesti häiriinny, melua oli muihin (kärsijöihin) nähden tosi lyhyt aika. Viime vknloppuna oli kallio blockparty, seuraavana Flow.....tavallaan mielestäni ei pidä asua kaupungissa ellei kestä melua.

Mut ilmeisesti tuo Weekend terrorisoi melullaan hirveän laajaa aluetta. Ainut asia mihin kiinnitin huomiota oli se, että koko kallion seutu hakikseen asti erityisesti Hämeentien varrelta oli tänään tolkuttoman epäsiistissä kunnossa verrattuna muihin tapahtumiin (esim. Tuska yms.) ei vissiin teinit osaa siivota jälkiään...

Vierailija
20/101 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:04"]Sipoo, Kalkkiranta. Kova jumputus kuuluu jostain, luulin että jollain naapurilla on bileet, mutta olisiko sitten kuitenkin Weekend?
[/quote]

Ei hemmetti, kyllä sen täytyy olla Weekend, jylinä kuulunut jostain klo 20 alkaen. Etäisyys festivaalialueelle n. 20 km, vettä pitkin ilmeisesti ääni kantaa noin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi