Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sorruin syömiseen!

Vierailija
21.07.2015 |

Noin kymmenisen vuotta sitten päätin laihtua. Ensimmäisen kerran elämässäni onnistuin siinä ja laihduinkin 35 kiloa hitaasti noin neljän vuoden aikana elämäntapoja muuttamalla. Viimeiset vuoden aikana olen kuitenkin alkanut jälleen syömään kuin hevonen ja se vähäinenkin urheilu, mitä olen pyrkinyt harrastamaan, on jäänyt taakse. Olen lihonut pelkästään vuodessa 15 kiloa ja noususuunta jatkuu. Olen yrittänyt jatkuvasti palata takaisin vanhaan elämäntyyliin. Olen yrittänyt lenkkeillä, jättää syömättä. Kykenen siihen ehkä korkeintana kolme päivää ja sitten taas sorruun mässyttämään illat pitkät ja ainut lyhyt lenkkikin jää välistä, joten en liiku koko päivänä yhtään (olen lomalla).

Miten ihmeessä kykenen taas laihduttamaan? En edes muista, miten silloin kymmenen vuotta sitten onnistuin :( Koko elämä on niin masentavaa. Joudun taas peittelemään itseäni, kun maha on niin lihava. Hävettää, jos tapaan entisiä tuttuja kaupungilla. Pääsevät ilkkumaan, että onpas tuo päästänyt itsensä lihoamaan :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko vähän, mitä syöt.

Vierailija
2/5 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pääsen aina takas ruotuun ku joku läheinen jollain tavalla sanoo jotain syömisistäni (tarkoittamatta pahaa). Tai kun näen jonkun kuvan itsestäni ja tajuan kuinka helvetin läski taas oonkaan. Mutta paras ruotuun pääsemis keino on se että ajattelen että en halua olla näin onneton, mulla on kaikki valta itse muuttaa elämäni. Se on oikeesti aika siistii et mulla on oikeesti tasan itelläni valta omaan laihtumiseen. Se tekee asiasta helpon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lasten puruleluja. Saat käsille ja hampaille tehtävää. Ei toki tuota makua, mutta auttanee joillekin.

Vierailija
4/5 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat syömättä olemisella? Oletko kokeillut nutrata? Sillä saisit vajaassa kolmessa kuussa nuo kilot pois ja sen jälkeen kutistuneella vatsalaukulla alkaisit syömään terveellisesti ja aina pieniä annoskokoja. Mä sain siten ylikilot pois ja elämä on onnellista, ei ole kipuja, eikä vaatteet kiristä enää. Siirryin vähähiilariseen sen jälkeen. Kilot pysyneet poissa jo lähes neljä vuotta.

Vierailija
5/5 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:26"]

Kertoisitko vähän, mitä syöt.

[/quote]

Ihan kaikkea oikeastaan. Välillä tekee mieli ihan normaalia suolaista ruokaa ja välillä sitten herkkuja. Saatan esimerkiksi alkaa leipomaan yhdentoista aikaan yöllä tai kokkaamaan iltaruokaa yhdeltä yöllä (menen aika myöhään nukkumaan, en siis herää kesken kaiken syömään). Ruoanhimo on vaan minulle niin suuri. En syö suruun tai iloon, syön vaan siihen himoon. Tosin syön myös silloin, kun ruoanhimo ei ole valtava. Se on melkein tapa. Syön aina kun on tylsää. Eikä elämässäni juuri mitään ikinä tapahtu, niin se on melkein aina sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä