Onko normaalia ettei viihdy töissä?
Koko ajan on suurempi kupla otsassa sitä mukaa, kun aika kuluu.
Kommentit (53)
Alkuun olin uudesta työstä innoissani, mutta nyt työpaikan ongelmat ovat käyneet täysin selväksi.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Onko mahdollista vaihtaa työpaikkaa? Se helpottaa joksikin aikaa.
.
On varmaan, mutta sitten ei ole lomaa pitkään aikaan.
Melkein tekisin mitä tahansa muuta työssä käymisen sijasta.
Minä vain odotan kuolemaa, ettei tarvitsisi enää käydä töissä, kun eläkkeelle meidän ikäluokka tuskin koskaan pääsee.
On normaalia. Töihin ei mennä viihtymään vaan tekemään töitä.
Yksikkö on todella aliresurssoitu. Kaikki aika menee pelkästään tulipalojen sammuttamiseen. Resurssipula näkyy myös työilmapiirissä.
Kaikilla työpaikoilla on yksi iso ongelma: ongelmia ei koskaan käsitellä oikeasti. Niitä pyöritellään sinne ja tänne. Ne hankalat ihmiset eivät muutu, eikä niitä saada ulos jne. Sellasta se on. Ryhmässä kärsii ne fiksut.
En ole koskaan viihtynyt töissä, vaikka työpaikassa ei ole mitään vikaa. Olen vain niin mukavuudenhaluinen, että haluaisin kaikessa rauhassa loikoilla kotona ilman aikatauluja nauttimassa elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin työmatkalla toisinaan jos ajaisi kolarin, ettei tarvitsisi mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan viihtynyt töissä, vaikka työpaikassa ei ole mitään vikaa. Olen vain niin mukavuudenhaluinen, että haluaisin kaikessa rauhassa loikoilla kotona ilman aikatauluja nauttimassa elämästä.
Ihanan rehellistä puhetta!
Onhan se normaalia. Varmaan kuka tahansa tekisi mieluummin jotain muuta. Vaikka itse kyllä ihan tykkäänkin työstäni, niin silti liika on liikaa. Saisi olla lyhyemmät työpäivät ja joustavammat työajat. Ei ole oikein, että työ vie ihmisestä kaikki mehut. Vaikka kuinka työstään tykkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mutta miten pitkään töissä pystyy käymään, jos se on silkkaa pakkopullaa?
Ei se ole normaalia, tai ajoittain on, mutta jos sun on mahdotonta ottaa asiaa esille tai etsiä yhteistyössä ratkaisua, se on huono merkki. Yhden 4 vkn loman ottaa vaikka palkattomana.
Ei se työ, mutta ne ihmiset. Valivali kaikesta joka päivä. Ei jaksa! Sitten huomaat että susta on tullut samanlainen valittaja näiden seurassa ja valitat kotona. Porukka vaihtuu enkä ihmettele miksi. Itsekin haaveilen vaihdosta, mutta sitten palaa lomat.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole normaalia, tai ajoittain on, mutta jos sun on mahdotonta ottaa asiaa esille tai etsiä yhteistyössä ratkaisua, se on huono merkki. Yhden 4 vkn loman ottaa vaikka palkattomana.
Työskentelen suoraan ylimmän pomon alaisena. En oikein pysty vaikuttamaan työpaikan käytäntöihin millään tavalla.
Minä olen lähihoitaja ja vihaan työtäni. Yrjöttää mennä töihin. 58vuotiaana ei niin vain vaihdeta alaa. 🤮
Töissä pitäisi jakaa jo ovella joko viinaa, tai tyhmentämispillereitä.
Fiksut kärsii, tyhmät on onnessaan kuin possut lätissään, kun saavat puhua paxkaa kaikki päivät. Työn tekeminen on heille sitä mitä ne muut tekee.
On normaalia. Onko mahdollista vaihtaa työpaikkaa? Se helpottaa joksikin aikaa.