Mitä miehesi tekee juuri nyt?
Kommentit (209)
Lähti käymään töissä muutamaksi tunniksi. Tulostaa oppilaidensa lukujärjestyksiä ja laittaa luokkaa viihtyisäksi.
Tekee lohdutuspizzaa koska teinillä on sydänsuruja.
On messuilla töissä..ei olla nähty viikkoon kun työt toisella paikkakunnalla. On luultavasti todella himoissaan, olen lähettänyt vihjailevia ja suorasukasempiakin viestejä että tietää mitä odottaa kun pääsee tänään illalla kotiin. ;)
Katsoo eliittikisoja tv:stä ja harmittelee, kun ei päässyt paikanpäälle katsomaan
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:32"]Auttaa veljeään.
[/quote]
Tuli kotiin, nyt laittaa ruokaa. Ilman paitaa.
[/quote]
Paita taas päällä, mutta ilman housuja. Katselee jalkapalloa televisiosta. :D
Katsoo futista telkkarista ja soittaa kitaraa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:14"]Kaikki näistäkin miehistä on oikeasti pettämässä. Vaimoille sanotaan muuta.
[/quote] mitä sinunkin päässä liikkuu kateellinen taidat olla
Vie kohta pikku tenavat suihkuun , ja sit iltapalalle
Laittaa ruokaa. Meijän vanhemmat tulee kohta käymään (apua!!) ja nyt toi päätti ruveta tekee niille pitsaa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:19"]Ajaa autoa. Ollaan menossa anoppilasta kotiin. Lapsi valtas etupenkin ja mä ja koira ollaan takapenkillä :D
[/quote]Kannattaisi ehkä miettiä kasvatusta, jos lapsi valtaa etupenkin... Ei lapsi saa määräillä.
Nukkuu tossa mun vieressä. Herätän sen kohta kun lähen töihin, sit se varmaan lähtee käymään äidillään.
Lähti kavereiden kanssa mökillä ennen esikoisen syntymää.
Ajamassa kotiin poikienreissusta
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:39"]Tekee lohdutuspizzaa koska teinillä on sydänsuruja.
[/quote]Hyvin opetatte lapsen lohtusyöjäksi :) Ei kannata sitten valittaa, kun teinistä kasvaa lihava aikuinen, ellei sitten jo ole lihava.
Katsoo televisiota.