Mitä miehesi tekee juuri nyt?
Kommentit (209)
Nukkuu päiväunia. Syötiin vähän aikaa sitten ja kohta kahvit.
Rakentaa terassia mökillämme, hieno tulee :) itsellä on kädet ihan hapoilla raivaussahahommista. Kolme tuntia jaksoin, olen naiseksi vahva, mutta kyllä sitä välillä on kateellinen miesten lihaksille. Tykkään nimittäin tehdä fyysisiä töitä.
Istuu samassa roolipelipöydässä kanssani.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:14"]
Kaikki näistäkin miehistä on oikeasti pettämässä. Vaimoille sanotaan muuta.
[/quote]
Todennäköisesti. Pettäjä löytää tilaisuutensa AINA vaikka vaimon mukaan ei millään ajalla voisi.
Meni rallia kattomaan. Itse päikkäreille pitkän aamuvuoron jälkeen
Pelaa tietokoneella jotain saamarin sotapeliä. Ihan niin kun koko aamupäivän ja eilisen ja päivät sitä ennen. Lasten kanssa olen käynyt tänään ongella.. Isi ei halunnut mukaan..
Sekoilee pyörällä jonkinlaisessa kaukalossa ja yrittää lyödä palloa vastapuolen joukkueen maaliin.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:14"]
Kaikki näistäkin miehistä on oikeasti pettämässä. Vaimoille sanotaan muuta.
[/quote]
Todennäköisesti. Pettäjä löytää tilaisuutensa AINA vaikka vaimon mukaan ei millään ajalla voisi.
[/quote]
Korjaus: Siis todennäköisesi JOKU näistäkin.
Jouduitte odottamaan. Mutta nyt mies tuli vihdoin lauantaisaunasta ja nuolee tuolla jalkoväliissä minua. Nyt puhelin kiinni ja nauttimaan. En ole tällä palstalla tuntiin. Heippa! N27
Yrittää päästä mun alakertaani kielihommiin, taidan suostua.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:34"]Jouduitte odottamaan. Mutta nyt mies tuli vihdoin lauantaisaunasta ja nuolee tuolla jalkoväliissä minua. Nyt puhelin kiinni ja nauttimaan. En ole tällä palstalla tuntiin. Heippa! N27
[/quote]
hei, me laitettiin kielihommat samaan aikaan. :D
Kirjoittaa kirjaa kesämökin sohvalla.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:01"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:34"]Nukkuu. [/quote] Miksi alapeukut? Nukkuisitte itsekkin jos olisitte tehnyt yöllä 12h työvuoron ja olisitte menossa samanlaiseen vuoroon seuraavaksikin yöksi.
[/quote]
Meillä sama, nukkuu ja lähtee yöksi töihin.
Tekee pizzaa lounaaksi, nami!<3