Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakipanostani ei ole kuulunut :(

Vierailija
08.08.2015 |

Ihanaa oli, mutta taitaa olla aika siirtyä eteenpäin! Naisena en kehtaa kumminkaan perään soitella. :/

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:10"]

Hän siis ehdotti näkemistä viime viikolla, alkuviikosta. Sanoin, että olen paikalla vasta viikonloppuna. Ei palannut asiaan viime viikonloppuna, eikä sen jälkeen. Eli nyt on siis mennyt 1,5 viikkoa, kun viimeksi kuulin hänestä. Ap

[/quote]

En tajua mitä häviät, jos kysyt koska nähdään.
[/quote]
Ap:n logiikalla hän varmaan häviäisi jonkun oman pelinsä, koska todnäk haluaa esittää coolia eikä ruikuttaa panon perään ja olla täten se "voittaja" kun mies onkin se joka pyytelee. Ap siis häviäisi tämän cooliuspelinsä jos nyt vonkaisi mieheltä joka ei lämpenisikään.

Tältä siis kuulostaa, en tokikaan varmaksi ulkopuolisena tiedä... :D

Vierailija
42/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:10"]

Kyllä minä ainakin laitan vakipanolle viestiä jos hänestä ei ole pariin päivään kuulunut. Yleensä hän on aktiivisempi osapuoli ottamaan yhteyttä. Saatan vaikka kysyä vaan että milloin nähdään, asumme eri paikkakunnilla joten emme näe kovinkaan usein. Tiedän sen tunteen, että ajattelet että vastaus olisikin jotakin ei-odotettavaa. Itse jo luotan siihen, että ei ole. Olemme olleet seksisuhteessa jo yli 2 vuotta. Ja meillä sentään on lisäksi omat parisuhteet riesana.

[/quote]

Miksi olette parisuhteissanne? Pelkkä seksisuhde? En moralisoi, kiinnostaa

Terveisin yksi av.n monista toisista naisista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette ilmoita vaimoille, että niillä on niin munattomia miehiä ettei lopeta edellistä suhdetta, ennen uuteen toisiaan työntymistä. Meillä sais ukko muuttaa samantien panonsa luokse.

Vierailija
44/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:29"]

Miksi ette ilmoita vaimoille, että niillä on niin munattomia miehiä ettei lopeta edellistä suhdetta, ennen uuteen toisiaan työntymistä. Meillä sais ukko muuttaa samantien panonsa luokse.

[/quote]

Miksi ilmoittaisin vaimolle? En miehen luottamusta petä. Ja lapset tarvitsevat mieluiten molempia vanhempiaan kotona. Voi olla hyvä isä vaikka toinen nainen elämässä. 

Vierailija
45/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:29"]

[/quote]

Miksi ilmoittaisin vaimolle? En miehen luottamusta petä. Ja lapset tarvitsevat mieluiten molempia vanhempiaan kotona. Voi olla hyvä isä vaikka toinen nainen elämässä. 
[/quote] Mitä helvettiä vaimo tekee tollaselle luuserilla??

Vierailija
46/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:29"] Miksi ette ilmoita vaimoille, että niillä on niin munattomia miehiä ettei lopeta edellistä suhdetta, ennen uuteen toisiaan työntymistä. Meillä sais ukko muuttaa samantien panonsa luokse. [/quote] Miksi ilmoittaisin vaimolle? En miehen luottamusta petä. Ja lapset tarvitsevat mieluiten molempia vanhempiaan kotona. Voi olla hyvä isä vaikka toinen nainen elämässä.  [/quote] Mitä helvettiä vaimo tekee tollaselle luuserilla??

[/quote]

Lapset tekevät.

Vierailija
47/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne lapset jumaliste miehellä siltikin, mut vaimo ei tarvi elää missään valheessa!

Vierailija
48/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:46"]

No on ne lapset jumaliste miehellä siltikin, mut vaimo ei tarvi elää missään valheessa!

[/quote]

Jos vanhemmat ovat eronneet, lapset eivät voi asua molempien vanhempiensa kanssa ehjässä perheessä. Mikä hätä vaimolla? Ei tiedä asiasta mitään.

Vierailija
49/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:46"]

[/quote]

Jos vanhemmat ovat eronneet, lapset eivät voi asua molempien vanhempiensa kanssa ehjässä perheessä. Mikä hätä vaimolla? Ei tiedä asiasta mitään.
[/quote] sehän siinä onkin pahinta! Luottaa mieheensä ja mitä tekee mies, pettää luottamuksen ja leikkii olevansa hyvä aviomies, vittu mitä touhua! Tollaset ihmiset joutaa ladon taa...

Vierailija
50/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:10"]

Kyllä minä ainakin laitan vakipanolle viestiä jos hänestä ei ole pariin päivään kuulunut. Yleensä hän on aktiivisempi osapuoli ottamaan yhteyttä. Saatan vaikka kysyä vaan että milloin nähdään, asumme eri paikkakunnilla joten emme näe kovinkaan usein. Tiedän sen tunteen, että ajattelet että vastaus olisikin jotakin ei-odotettavaa. Itse jo luotan siihen, että ei ole. Olemme olleet seksisuhteessa jo yli 2 vuotta. Ja meillä sentään on lisäksi omat parisuhteet riesana.

[/quote]

Miksi olette parisuhteissanne? Pelkkä seksisuhde? En moralisoi, kiinnostaa

Terveisin yksi av.n monista toisista naisista

[/quote]

Paha kysymys johon en osaa vastata. Kyseessä on ehkä enemmän ystävyyssuhde johon sisältyy seksi. Olemme tunteneet toisemme yli 20 vuotta. Kun mies ei vielä 2 vuotta sitten seurustellut ja suhteemme lähti seksiin päin, hän tunnusteli minulle rakkautta jne. Sanoin kuitenkin että ei voi onnistua. Mies alkoi seurustelemaan ja minä aloin lämpenemään hänelle, mutta tällöin mies antoi pakkia. Päädyimme sitten tähän ratkaisuun, olemme mieluummin yhdessä näin kun ei ollenkaan. Pelkkä platoninen ystävyys ei meillä onnistuisi joten "ero" tarkoittaisi meidän kohdalla sitten sitä että emme olisi koskaan enää missään tekemisissä toistemme kanssa.. Olemme kyllä tuotakin yrittäneet mutta emme ole koskaan onnistuneet.

Vierailija
51/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:46"] No on ne lapset jumaliste miehellä siltikin, mut vaimo ei tarvi elää missään valheessa! [/quote] Jos vanhemmat ovat eronneet, lapset eivät voi asua molempien vanhempiensa kanssa ehjässä perheessä. Mikä hätä vaimolla? Ei tiedä asiasta mitään. [/quote] sehän siinä onkin pahinta! Luottaa mieheensä ja mitä tekee mies, pettää luottamuksen ja leikkii olevansa hyvä aviomies, vittu mitä touhua! Tollaset ihmiset joutaa ladon taa...

[/quote]

Ei tiedä, ei sure. Onko huono asia että isällä lapset etusijalla? Ei vaimo enkä minä.

Vierailija
52/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos asia joskus tulis ilmi, voipa olla et vaimo ei enää anna ollenkaan lasten nähdä isäänsä, mut sehän on hyvä et saat munaa ja mies 2 pillua, mitäs siitä muita ajattelemaan!

Vierailija
53/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:59"]

Ja jos asia joskus tulis ilmi, voipa olla et vaimo ei enää anna ollenkaan lasten nähdä isäänsä, mut sehän on hyvä et saat munaa ja mies 2 pillua, mitäs siitä muita ajattelemaan!

[/quote]

Ei vaimo voisi päättää ettei anna koskaan lapsia. Suhteemme ei ole vain seksisuhde. Miehen paikka on kuitenkin lastensa kanssa yhteisessä kodissa. 

Vierailija
54/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies jäis tommosesta kiinni, sais ottaa lapset, pakata kimpsunsa ja kas niin ois teillä jo valmis perhe kasassa.

Vierailija
55/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:29"]Miksi ette ilmoita vaimoille, että niillä on niin munattomia miehiä ettei lopeta edellistä suhdetta, ennen uuteen toisiaan työntymistä. Meillä sais ukko muuttaa samantien panonsa luokse.
[/quote]

Eikai se mun tehtävä ole vaimolle mitään ilmoittaa, ilmoittakoon mies itse jos siltä tuntuu. Ei se kumminkaan mun luo muuttaisi, suhde on hyvä just näin. En haluais katsella sitä jatkuvasti. En ole ap.

Vierailija
56/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:06"]

Jos mun mies jäis tommosesta kiinni, sais ottaa lapset, pakata kimpsunsa ja kas niin ois teillä jo valmis perhe kasassa.

[/quote]

Siinäkin yksi syy miksi en ilmoittaisi. En halua perhettä. Miehellä perhe, rakastuimme. Joten elämme näin. 

Vierailija
57/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On löytänyt sua paremman

Vierailija
58/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viesti 53 ap:lle? Ap (joka ei siis ole pettäjä)

Vierailija
59/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa todella ihana ihminen, voi kyllä niin ihana. Ei moraalia, ei omaatuntoa.

Vierailija
60/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:29"]Miksi ette ilmoita vaimoille, että niillä on niin munattomia miehiä ettei lopeta edellistä suhdetta, ennen uuteen toisiaan työntymistä. Meillä sais ukko muuttaa samantien panonsa luokse. [/quote] Eikai se mun tehtävä ole vaimolle mitään ilmoittaa, ilmoittakoon mies itse jos siltä tuntuu. Ei se kumminkaan mun luo muuttaisi, suhde on hyvä just näin. En haluais katsella sitä jatkuvasti. En ole ap.

[/quote]

Ja eri toinen nainenkin :)

t. aktiivisemmin vastaillut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi