Hauskin liikuntamuoto / urheilulaji?
Lajitellaanpa tähän jokaisen omasta mielestään hauskoja ja mukavia liikuntamuotoja.
Omani: trampoliinilla hyppely (etenkin iso, mutta pieni riittää talvisin)
Kommentit (29)
Kuntosali ja siellä suosikit jalka- tai selkätreeni
Suunnistus. Saa olla ulkona ja näkee uusia paikkoja. Rastien löytämisestä saa aina iloisen mielen.
Itse tykkään pyöräillä, minusta se on ihan hirveän mukavaa varsinkin kauniina kesäpäivänä!
Bodycombat jos pysyy tahdissa ja voi päästellä höyryjä
Sähly ja tennis. Harmi kun ei ole pelikavereita.
En vaan ymmärrä mitä hauskaa esim. kuntosalissa tai juoksussa on verrattuna pallopeleihin, joissa ollaan isolla porukalla ja siis käytännössä leikitään, pidetään hauskaa, pelleillään.
Hulavanteilla on ihan hauska leikkiä. Tarpeeksi isoilla painoilla niin vyötärö tulee esiin ja sivuvaikutuksena itseltä lähtenyt selkäkivut. Crosstrainerilla olis mukava heilua telkkua katsellen, harmi kun on niin kalliita ja vie tilaa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:32"]
En vaan ymmärrä mitä hauskaa esim. kuntosalissa tai juoksussa on verrattuna pallopeleihin, joissa ollaan isolla porukalla ja siis käytännössä leikitään, pidetään hauskaa, pelleillään.
[/quote]
Olen huono joukkuelajeissa ja täten ne ovat silkkaa kidutusta, sen sijaan yksin liikkuminen esim. hölkkäämällä kauniissa maastossa on aivan ihanaa <3
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:32"]
[/quote] Oisko se ero, että ihmiset on erilaisia? Mä taas en puolestani ymmärrä pätkän vertaa näitä ryhmäpelejä ja liikuntamuotoja. Haluan harrastaa yksin, töissä ja vapaalla olen sosiaalinen.
Rullaluistelu tai uiminen (uimahallissa, ei luonnonvesissä).