Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakipanostani ei ole kuulunut :(

Vierailija
08.08.2015 |

Ihanaa oli, mutta taitaa olla aika siirtyä eteenpäin! Naisena en kehtaa kumminkaan perään soitella. :/

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:26"]Ei minunkaan vielä tänään :(

Perhe-elämä joskus rajoittaa yhteydenpitoa.
[/quote]

Kuule jätä ne varatut rauhaan.

Vierailija
22/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä nähdään miksi naisilla ei tämäkään homma toimi... ruikutetaan panon perään, otetaan itseen jos ei kuulu mitään tai saadaan "pakit"....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:33"]No minä kyllä kieltämättä pidän vakipanostani ihmisenä ihan oikeasti, joskaan en haaveile parisuhteesta hänen kanssaan. Seksi on hyvää ja mies on melkoisen kuuma pakkaus, mutta parisuhteesta ei tulisi yhtikäs mitään.

T. 8
[/quote]

Niinpä niin, turha väittää ettet olisi jo kiintynyt häneen saati ihastunut. Sekös sua sitten harmittaa kun mies huomaa tämän ja alkaa metsästää muita naisia

Vierailija
24/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:26"]Ei minunkaan vielä tänään :( Perhe-elämä joskus rajoittaa yhteydenpitoa. [/quote] Kuule jätä ne varatut rauhaan.

[/quote]

En jätä. Miksi pitkän hyvän suhteen lopettaisin.

Kukakohan se asiasta vastuullinen muuten on?

Vierailija
25/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:26"]Ei minunkaan vielä tänään :( Perhe-elämä joskus rajoittaa yhteydenpitoa. [/quote] Kuule jätä ne varatut rauhaan.

[/quote]

[/quote]

Saatko jotain kiksejä varatun ukon panemisesta? Eikö ÄLLÖTÄ että vaimon pillulimat on voinut olla päivää ennen sen kullissa?

Vierailija
26/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:37"]

[/quote]

[/quote]

Saatko jotain kiksejä varatun ukon panemisesta? Eikö ÄLLÖTÄ että vaimon pillulimat on voinut olla päivää ennen sen kullissa?
[/quote]

En oo tuo jolta kysyt mutta kai se mies osaa suihkussa käydä?

Vierailija
27/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En oo tuo jolta kysyt mutta kai se mies osaa suihkussa käydä?

[/quote]

Tottakai se suihkussa käy mutta kyllä siihen kullin varteen voi bakteereja jäädä..

Vierailija
28/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:37"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:26"]Ei minunkaan vielä tänään :( Perhe-elämä joskus rajoittaa yhteydenpitoa. [/quote] Kuule jätä ne varatut rauhaan. [/quote] En jätä. Miksi pitkän hyvän suhteen lopettaisin. Kukakohan se asiasta vastuullinen muuten on? [/quote] Saatko jotain kiksejä varatun ukon panemisesta? Eikö ÄLLÖTÄ että vaimon pillulimat on voinut olla päivää ennen sen kullissa?

[/quote]

Ei ällötä, en mieti sellaisia asioita.

Saan kiksejä hänestä, en muuten panisikaan. 

Vierailija
29/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. On mulla myös tunteita tätä ihmistä kohtaan. Sillä just mietin, että ottaisin raskaasti jos hän sanoisi vaan että ei kiitos nyt,(mulla on uus).Eli satutan itseäni vähemmän ja säilytän edes ylpeyteni rippeet, jos en kysele nyt ikinä enää?

Vierailija
30/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:49"]

Ap täällä. On mulla myös tunteita tätä ihmistä kohtaan. Sillä just mietin, että ottaisin raskaasti jos hän sanoisi vaan että ei kiitos nyt,(mulla on uus).Eli satutan itseäni vähemmän ja säilytän edes ylpeyteni rippeet, jos en kysele nyt ikinä enää?

[/quote]

Ottaisin yhteyttä. Kerran

Vierailija
31/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:49"]Ap täällä. On mulla myös tunteita tätä ihmistä kohtaan. Sillä just mietin, että ottaisin raskaasti jos hän sanoisi vaan että ei kiitos nyt,(mulla on uus).Eli satutan itseäni vähemmän ja säilytän edes ylpeyteni rippeet, jos en kysele nyt ikinä enää?
[/quote]

Miksi et voisi ottaa yhteyttä? Jos kuvio on välillänne selvä niin eihän siinä tarvi "pelata"?! Kyselet kuulumisia ja mahdollisesta näkemisestä. Mikäli on löytänyt toisen niin sittenhän homma on selvä. Parempi kai tietää todellisesti miten asiat on kuin riutua turhaan arvaillessa asian laitaa-mahdollisesti ihan turhaan!

Vierailija
32/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet aikaisemmin pelisäännöistä? Meillä sellainen sovittu että pelkkään hiljaisuuteen ei juttu lopu vaan reilusti sanotaan jos haluaa lopettaa.

Vierailija
33/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan kysy, että missä mennään? Laita vaikka tekstari.

Vierailija
34/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan sitten olette ollu yhteydessä viimeksi?

Vierailija
35/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:06"]Mikset vaan kysy, että missä mennään? Laita vaikka tekstari.
[/quote]

No koska silloin mä oon "hävinnyt", jos kysyn jotain tuollaista nyt. Se kysyi mua viikolla, viime viikolla kai itse asiassa. Sanoin että tulen loppuviikosta takaisin. Se ei ehdottanut loppuviikkoon näkemistä, joten tulkitsin, että mä oon siirtynyt arkipanoksi - viikonloppuna etsitään uutta tms.
Vai odottiko se muka, että olisin sanonut perjantaina, että nyt olisin sitten täällä..?

Vierailija
36/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:06"]Mikset vaan kysy, että missä mennään? Laita vaikka tekstari. [/quote] No koska silloin mä oon "hävinnyt", jos kysyn jotain tuollaista nyt. Se kysyi mua viikolla, viime viikolla kai itse asiassa. Sanoin että tulen loppuviikosta takaisin. Se ei ehdottanut loppuviikkoon näkemistä, joten tulkitsin, että mä oon siirtynyt arkipanoksi - viikonloppuna etsitään uutta tms. Vai odottiko se muka, että olisin sanonut perjantaina, että nyt olisin sitten täällä..?

[/quote]

Siis mitä?

Vierailija
37/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis ehdotti näkemistä viime viikolla, alkuviikosta. Sanoin, että olen paikalla vasta viikonloppuna. Ei palannut asiaan viime viikonloppuna, eikä sen jälkeen. Eli nyt on siis mennyt 1,5 viikkoa, kun viimeksi kuulin hänestä. Ap

Vierailija
38/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin laitan vakipanolle viestiä jos hänestä ei ole pariin päivään kuulunut. Yleensä hän on aktiivisempi osapuoli ottamaan yhteyttä. Saatan vaikka kysyä vaan että milloin nähdään, asumme eri paikkakunnilla joten emme näe kovinkaan usein. Tiedän sen tunteen, että ajattelet että vastaus olisikin jotakin ei-odotettavaa. Itse jo luotan siihen, että ei ole. Olemme olleet seksisuhteessa jo yli 2 vuotta. Ja meillä sentään on lisäksi omat parisuhteet riesana.

Vierailija
39/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 16:10"]

Hän siis ehdotti näkemistä viime viikolla, alkuviikosta. Sanoin, että olen paikalla vasta viikonloppuna. Ei palannut asiaan viime viikonloppuna, eikä sen jälkeen. Eli nyt on siis mennyt 1,5 viikkoa, kun viimeksi kuulin hänestä. Ap

[/quote]

En tajua mitä häviät, jos kysyt koska nähdään.

Vierailija
40/76 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti ajatellut, että mun ei tulisi olla kovin aktiivinen tässä. Voiko olla, että tälle toisellekin on vaikeaa olla muhun yhteydessä? Vai ei vaan kiinnosta enää niin paljon? Hän on mua nuorempi eikä hirveän kokenut... Mulle tulee aina olo, että mitä jos soitan ja sitten siellä ollaan jonkun tytön kanssa juuri. Sitten ajattelen, että en taida soittaa. Olen kyllä monesti miettinyt, että ehkä olisi parempikin että välit katkeaisi kokonaan, kun olen kerran mustasukkainen. Voisin sitten löytää oikean parisuhteen tai seksisuhteen jonkun kanssa, joka ei ole mulle muuten tällä tavalla tärkeä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä