Mitä teillä syödään tänään?
Meillä on nachopelti kaikilla mausteilla ja minulle yksi kuiva tsiideri. Ihanaa kun olen taas terveenä ja lomalla.
Kommentit (42)
Mulla on lampaanviulu uunissa. Nyt kokeilussa lampurin resepti.
Possupihvejä ja paistettua perunaa. Pikaruokaa:)
Tein broileripullia, ranskiksia lisäksi varmaan.
Lisää vaan ruokia tänne! Kiitos!
Ap
Illalla aion paistaa pannulla perunaa, kasviksia ja kananmunia.
Fajitasmaustettua kanaa ja tulisia nuudeleita.
Siis näitä https://tastyamerica.fi/ruoka/muut-pastat-riisit/japanilaiset-nuudelit/…
Hampurilaisia tehtiin. Itsetehtyjä pihvejä, kaupan sämpylät, salaattia, Aurajuustoa, pekonia, chilimajoneesia, maustekurkkuja, kuivattua sipulia, cheddarjuustoa, ketsuppia, sinappia. Näistä sai jokainen koota omansa. Lisäksi ranskiksia.
Maustamatonta jugurttia soijarouheella ja viikunahillolla. (Kaapissa ei ole muuta.)
Lasagnea, kasvispiirakkaa, jauhelihapiirakkaa, vihersalaattia raejuustolla ja pähkinöillä ja kasvispyöryköitä tomaattikastikkeessa löytyy kaikkia jääkaapista. Siitä kukin valitkoon mitä mieli tekee.
Nim. Tykkään laittaa ruokaa, huomaako sen :D
Leipäjonosta saatua lehtipihviä, lohifilettä ja tonnikalasalaattia.
Ostin paremmat lihapiirakat leipomosta.
Piirakat uuniin ja väliin kinkkua, kananmunaa, majoneesia, ketsuppia, sinappia, kurkkusalaattia ja sipulisilppua 😋.
Filee kalapuikkoja ja ranskalaisia kaikilla mausteilla.
Vierailija kirjoitti:
Piirakat uuniin ja väliin kinkkua, kananmunaa, majoneesia, ketsuppia, sinappia, kurkkusalaattia ja sipulisilppua 😋.
🤤
Paistetut muikut kaalihässäkällä.
Vierailija kirjoitti:
Uunissa paistettu majoneesi mahtaa olla hyvää...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uunissa paistettu majoneesi mahtaa olla hyvää...?
Piirakat lämmitetään uunissa, kananmunat keitetään vedessä. Täytetään vasta uunin jälkeen.
Perunamuusia ja uunimakkaraa. Piti tehdä ensin makkarakastike, mutta työpäivä venähti, joten en jaksanut/ehtinyt.
Tänään meillä on pitsaperjantai. Syödään pepperonipitsaa.