SAIRASTA!! Prisman Wc
Hyi suatana! Kävin äsken Prismassa yleisövessassa ja teki mieli oksentaa..
Jos joudun käyttämään yleistä vessaa tarkistan aina, että vessa näyttää suht siistiltä ennen asiointia siellä. Tällä kertaa hätä oli kuitenkin jo melkoinen, joten en ehtinyt pikaista vilkaisua enempää tutustua tilaan ennen istahtamista pöntölle. Juuri kun tilanne oli se, että "hommaa ei voi enää pysäyttää" olin ottamassa paperia sellaisesta yksittäissysteemistä mikä Prismoissa monesti on. Ja HYI SUATANA!! Sen paperidispenserin päälle oli aseteltu pökäle sitä itseään! Siis mitä V*TTUA???!! Minkälaista tyydytystä joku voi saada tuollaisesta tekemisestä?? Ei se pökäle kai siihen vahingossa ole voinut ilmestyä..
Tais tulla jonkin sortin maailmanennätys rakon tyhjentämisnopeudessa mulla siinä kohtaa...
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:38"]
Olihan Porvoossa ?
[/quote]
Mikä tää Porvoojuttu on? :D
[/quote]
Luuserit luulevat olevansa hauskoja kun huutaa PROVO
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:58"]
Olen opiskelujen ohessa töissä siivoojana eräässä Prismassa ja omien kokemukseni mukaan näitä vessoja sotkevat mielenterveystapaukset, kehitysvammaiset ja venäläiset. Minut on määrätty vessavahtiin kun venäläisen bussi on kaartanut kaupan parkkipaikalle. Joillekin ihmisille täytyy oikeasti selittää, että pöntön reunoilla ei seistä. Kerran satuin vessaan kun eräs nuori kehitysvammainen tyttö kaivoi housuistaan kakkaa siinä kopin ulkopuolella. Ruvettiin sitten yhdessä siivoamaan ja pesulle.
[/quote]
Kiitos kun leimaat meitä mt-potilaita. t. pakko-oireinen joka ei ikinä sotkisi vessoja.
[/quote]
Hmmm.. Eikös hän kertonut vain omasta kokemuksestaan? Ja varmaan se on ihan todennäköistä, että niistä, jotka vessoja sotkee, suurin osa on edellä mainittuja? (tai on venäläisistä en tiedä) Eihän tuo kirjoittaja sanonut, että moni mt-potilas tuollaista tekee, saati kaikki. Jäitä hattuun taas.
Kehitysvammaiset kulkevat usein kaupungilla paskapökäleet taskussaan.
Joku hyväntahtoinen ajatellut tekevänsä päivän hyvän työn, kun on nostanut kelluvan pökäleen pöntöstä. Persuja tulee ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:43"]
Joku hyväntahtoinen ajatellut tekevänsä päivän hyvän työn, kun on nostanut kelluvan pökäleen pöntöstä. Persuja tulee ymmärtää.
[/quote]
Kuulostaa kylläkin enemmän vihreiden kannattajalta. Laitetaanpa tuo pökäle tuohon helposti saataville jotta kaupunkilaiset saavat hyvää lannoitetta kasveilleen tai jotain sellaista.
No kyllä ne lapsetkin sotkee. Ihan alakouluikäisetkin. Hirveät jarrujäljet aina pöntössä ja sitä paskaa löytyy niistä vessapaperitelineistäkin. Ja aina ne vessat haisee ihan kuolemalle
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:10"]
Oliko tämä tyyppi?
[/quote]
No hyi helvetti!
Ei edes pyyhkinyt.
Olen aikoinaan siivonut Akateemisen kirjakaupan vessoja. Ja vieläkin muistan miten sitä paskaa jotkut levittivät ympäri niitä vessoja. Hyi helvetti, asiakaskunta kuitenkin oli sellaista siistiä. Ja varsinkin ne miesten vessat oli välillä kuin jonkun psykopaatin riivaamat. Yläluokilla taitaa olla jotain patoutumia, pahoja sellaisia.
Kerran erään huoltoaseman vessassa oli ovenkahvaan hierottu paskaa. Toisella kertaa saman paikan vessassa joku downi kakkasi vessassa ovi auki. Sen jälkeen olen ko. paikan kiertänyt kaukaa.
Joskus tulee ripuli. Ite juoksin äsken Prisman vessaan. Melkeen ripulit housussa.
Olisit kysynyt pökäleeltä" mita kuuluu?
Voi herranjumala, enpä tämän palstan juttujen perusteella haluaisi olla töissä siivousfirmassa, joka siivoaa kauppakeskusten vessoja. Viime viikolla täällä puhuttiin terveyssiteiden liimailijasta Jumbon vessassa, nyt jostain taituruuspaskojasta.