Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAIRASTA!! Prisman Wc

Vierailija
08.08.2015 |

Hyi suatana! Kävin äsken Prismassa yleisövessassa ja teki mieli oksentaa.. 

Jos joudun käyttämään yleistä vessaa tarkistan aina, että vessa näyttää suht siistiltä ennen asiointia siellä. Tällä kertaa hätä oli kuitenkin jo melkoinen, joten en ehtinyt pikaista vilkaisua enempää tutustua tilaan ennen istahtamista pöntölle. Juuri kun tilanne oli se, että "hommaa ei voi enää pysäyttää" olin ottamassa paperia sellaisesta yksittäissysteemistä mikä Prismoissa monesti on. Ja HYI SUATANA!! Sen paperidispenserin päälle oli aseteltu pökäle sitä itseään! Siis mitä V*TTUA???!! Minkälaista tyydytystä joku voi saada tuollaisesta tekemisestä?? Ei se pökäle kai siihen vahingossa ole voinut ilmestyä..

Tais tulla jonkin sortin maailmanennätys rakon tyhjentämisnopeudessa mulla siinä kohtaa...

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en uskalla tautipelkojen takia niissä käydä. Ei ikinä tiedä mitä niissä voi tarttua. Siistissä vähemmän pelkoa 

Vierailija
22/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeksi oli oksennukset Prisman vessan lattialla ja sitä edellisellä kerralla sadan metrin paskaraita vessasta pitkin kaupan lattioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:54"]

No viimeksi oli oksennukset Prisman vessan lattialla ja sitä edellisellä kerralla sadan metrin paskaraita vessasta pitkin kaupan lattioita.

[/quote]

Tarkkaan oot mitannut.

Vierailija
24/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vessa on tuon näköinen niin minkäköhän näköinen on varasto? 

Vierailija
25/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelujen ohessa töissä siivoojana eräässä Prismassa ja omien kokemukseni mukaan näitä vessoja sotkevat mielenterveystapaukset, kehitysvammaiset ja venäläiset. Minut on määrätty vessavahtiin kun venäläisen bussi on kaartanut kaupan parkkipaikalle. Joillekin ihmisille täytyy oikeasti selittää, että pöntön reunoilla ei seistä. Kerran satuin vessaan kun eräs nuori kehitysvammainen tyttö kaivoi housuistaan kakkaa siinä kopin ulkopuolella. Ruvettiin sitten yhdessä siivoamaan ja pesulle.

Vierailija
26/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:41"]

En voi uskoa, että kyseessä olisi ollut jokin ilkeä jekku. Pakko olla jollain päässä jokin ruuvi löysällä, että tekee tuollaista (esim. down?)

[/quote]

Ystäväni lapsella on downsyndrooma ja olen törmännyt heillä vessassa en nyt ihan samaan tilanteeseen kuin ap, mutta miltei. Pökäle oli lattialla pöntön vieressä. Kuulemma on heillä ollut isokin ongelma kun lapsi on niin kiinnostunut ulosteistaan. Kerran oli ottanut jätöksen pussiin ja vienyt omaan huoneeseensa, josta äiti oli sen sitten myöhemmin löytänyt. 

[/quote]

Ohis, mutta yleensä Prisman kokoisista kaupoista löytyy ne inva vessat. Niissä olen henkilökohtaisena avustajana ollut avustettavan kanssa. Eiköhän ulosteella leikkijöillä yleensä ole avustaja (/vanhempi) mukana?

Tuo ap:n tapaus kuulostaa joltain hullun jekulta...

Vierailija
27/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:58"]

Olen opiskelujen ohessa töissä siivoojana eräässä Prismassa ja omien kokemukseni mukaan näitä vessoja sotkevat mielenterveystapaukset, kehitysvammaiset ja venäläiset. Minut on määrätty vessavahtiin kun venäläisen bussi on kaartanut kaupan parkkipaikalle. Joillekin ihmisille täytyy oikeasti selittää, että pöntön reunoilla ei seistä. Kerran satuin vessaan kun eräs nuori kehitysvammainen tyttö kaivoi housuistaan kakkaa siinä kopin ulkopuolella. Ruvettiin sitten yhdessä siivoamaan ja pesulle.

[/quote]

Kai sait jotain "kakkalisää"? Kuulostaa kohtuuttomalta että siivoojan työnkuvaan kuuluu perushygienian opettaminen!

Vierailija
28/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja sitten ihmetellään, miksi siivojien ammattia ei oikein pidetä arvostettavana..

Vierailija
29/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä ole kovinkaan usein remontoitu eikä niitä kovinkaan usen siivota. Siinä on se ydinongelma

Vierailija
30/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon mitä juttuja :X kehitysvammaisilta yms tuollainen sotkeminen pitää ymmärtää, mutta ei kyllä normaaliälyisiltä ihmisiltä... Kiinnostaisi tietää, miltä heidän omat vessansa kotona mahtavat näyttää.

Vierailija
31/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi suatana!

Hauskasti kirjoitit inhon asian :D :D

Vierailija
32/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelujen ohessa töissä siivoojana eräässä Prismassa ja omien kokemukseni mukaan näitä vessoja sotkevat mielenterveystapaukset, kehitysvammaiset ja venäläiset

[/quote]

Tää pisti kyllä vähän huvittamaan :D

Vierailija
33/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:06"]

Olen opiskelujen ohessa töissä siivoojana eräässä Prismassa ja omien kokemukseni mukaan näitä vessoja sotkevat mielenterveystapaukset, kehitysvammaiset ja venäläiset

[/quote]

Tää pisti kyllä vähän huvittamaan :D

[/quote]

Mun mielestä siinä ei ole mitään huvittavaa. Eri asia (yleensä) ovat tietysti ns "tasokkaammat" raharyssät, mutta näiltä venäjän landelta tulevia turisteja en kyllä mielelläni seuraa vessaan...

Vierailija
35/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli Mr. Hankey South Parkista. Olisit pyytänyt nimmarin.

Vierailija
36/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:16"]Ewww!!!
[/quote]

Vahinko alapeukku

Vierailija
38/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeyaaahhh!!! Pee ollut asialla varmasti. Käy tarkistamassa sen instagram onko ikuistanut tuotoksestaan kuvan

Vierailija
39/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:15"]

Hyi suatana! Kävin äsken Prismassa yleisövessassa ja teki mieli oksentaa.. 

Jos joudun käyttämään yleistä vessaa tarkistan aina, että vessa näyttää suht siistiltä ennen asiointia siellä. Tällä kertaa hätä oli kuitenkin jo melkoinen, joten en ehtinyt pikaista vilkaisua enempää tutustua tilaan ennen istahtamista pöntölle. Juuri kun tilanne oli se, että "hommaa ei voi enää pysäyttää" olin ottamassa paperia sellaisesta yksittäissysteemistä mikä Prismoissa monesti on. Ja HYI SUATANA!! Sen paperidispenserin päälle oli aseteltu pökäle sitä itseään! Siis mitä V*TTUA???!! Minkälaista tyydytystä joku voi saada tuollaisesta tekemisestä?? Ei se pökäle kai siihen vahingossa ole voinut ilmestyä..

Tais tulla jonkin sortin maailmanennätys rakon tyhjentämisnopeudessa mulla siinä kohtaa...

[/quote]

Hahahahaa!!! Repesin!!

Vierailija
40/73 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kehareiltakaan pitäisi hyväksyä. Eutanasia olisi paras ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi