Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö tunteen kun tapaa uuden ihmisen

Vierailija
08.08.2015 |

..ja tietää heti, että on kohtalon eteentuoma?Olo tuntuu heti kotoisalta ja ihminen tutulta, vaikka juurihan sitä tutustuttiin!
Vaikea selittää, mutta näistä henkilöistä tulee poikkeuksetta elämäsi avainhenkilöitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! :)

Vierailija
2/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan noin vahvasti ole koskaan tuntenut, mutta joidenkin kanssa on jotenkin heti samalla aaltopituudella ja on rento olla heidän kanssaan. Se on mukavaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sattunut noin muutaman kerran. Kohtaamistilanteessa aika tuntuu pysähtyvän ja tuntuu kun olisi itse vain osa jotain valmiiksi päätettyä kohtaloa, toteuttamassa jotain suurempaa kuviota, josta itsellä ei ole hajuakaan. Aika pysäyttävä fiilis. Ex-mies tuli näin elämääni, samoin eräs työkaverini, josta tuli paras ystäväni aikuisiällä. Kolmas pysäyttävä kohtaaminen oli ihmisen kanssa, josta myöhemmin tuli oppilaani.
ap

Vierailija
4/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole mitenkään uskonnollinen tai hörhö.
ap

Vierailija
5/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joidenkin ihmisten kanssa natsaa ihan omalla tavallaan. Esim. miehestäni näin jo kaukaa, että tuon kanssa minä joskus päädyn yhteen. Ennen kuin oltiin edes juteltukaan - ja siinä meni puoli vuotta, kun seuraavan kerran kohdakkain satuttiin. Se oli menoa sitten. Sittemmin romantiikkaa on kyllä ollut vähemmän, mutta alku oli maaginen. 

Nyt on yksi työkaveri, joka on tosi mukava ja tuntuu oudolla tavalla läheiseltä, vaikka ollaan vaan parin kk:n ajan tunnettu. Harmi että muutan kohta pois, enkä ole edes kehdannut pyytää häntä face-kaveriksi.

Vähän samantyyppisen tunteen voi joskus kokea, jos kuulee vaikka radiossa kappaleen, joka on ihan just semmoinen, josta itse tykkää. 

Vierailija
7/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä :)

Vierailija
8/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Se on tosi hyvä tunne ja valtaa koko kehon ja mielen. Se on jotain kiihkeän odottamisen , toiveen ja toteutumisen tunne kun uskomaton tulee todeksi. Se on aivan selittämätöntä. Se tunne on järjenvastainen.

Vierailija
10/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että nämä ihmiset ovat kulkeneet mukana edellisissäkin elämissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän