Noniin, testi menossa kaverin suhteen ja olen pettynyt..
Eli aiemmin aina minä otin yhteyttä, nyt lopetin sen. Parin päivän päästä on kulunut kuukausi siitä, kun olen viimeksi ottanut kaveriin yhteyttä. Kaveri ei ole soittanut/ottanut yhteyttä minuun. Onkohan tämä tässä?
Kommentit (15)
Kaveri on varmaan huokaissut helpotuksesta kun on vihdoin päässyt sinusta eroon.
Mulla myös yksi ns kaveri. Joka ei ota muhun yhteyttä kuin vain jos tarvitsee jotain apua. Olen aika loukkaantunut. Jatkunut jo vuosia
Mä en ainakaan häiritse kavereita loma-aikaan. Voivat olla vaikka ulkomailla reissussa.
Mulle kävi noin. Eikä ole henkilöstä kuulunut vuoteen. Tietysti jotain on saattanut tapahtua, kun minulta kysyttiin, tiedänkö missä kyseinen ihminen mahtaa olla, kun ei näy missään. Ehkä hän kuoli.
Pitäisikö kuukauden olla jotenkin pitkä aika? Juuri eilen juteltiin kaverin kanssa ekan kerran yli puoleen vuoteen enkä ajatellut siinä olevan mitään outoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on varmaan huokaissut helpotuksesta kun on vihdoin päässyt sinusta eroon.
Mä itse aina huokaisen helpotuksesta kun ne, joihin oon yrittäny pitää yhteyttä eivät enää laita perään viestiä :D
Kuukausi on tosi lyhyt aika. Minulla on paljon ystäviä ja kavereita, ja jos tapaan ihmisiä keskimäärin kerran viikossa niin kyllä siinä useiden kuukausien yhteydenpitotaukoja moniin yksittäisiin ystäviin tulee. Kesällä olen viikonloput ja lomat landella joten silloin en ole kauheasti ystäviin yhteydessä, elleivät ole tulossa mökille kylään.
Ystävät ovat silti tosi tärkeitä minulle. Tuollaiset testit reputtaisin pahasti. Ottaisin varmaankin yhteyttä joskun muutamien kuukausien päästä. Olisi aika omituinen fiilis jos toinen olisi jotenkin loukkaantunut. En ole parisuhteessa ystävieni kanssa enkä heille tilivelvollinen ajankäytöstäni.
Itsellä mennyt nyt varmaan 12 vuotta. Tuskin ottaa yhteyttä enää..
Riippuu kaverista, eräs joka oli aina puhelimessa, jopa kun nähtiin, oli nokka kiinni puhelimessa.
Häneltä kuultua "en muistanu vastata sulle".
Joten jos sellainen kaveri ei viestittele, niin et menetä paljoa.
Joo, mä mietin vähän samaa. Kohta on syntymäpäiväni tulossa ja mietin, että pitäiskö niitä sittenkin vain juhlia yksin (tai miehen, tai miehen ja lasten kanssa). Jos minä en kutsu, niin emme kokoonnu noin 5-6 hlön porukalla enää lainkaan. Alkuvuoden aikana olen nähnyt 2 hlöä normaalin tiheästi, noin kerran kuukaudessa ja viestittelyä lisäksi. Sen sijaan 3-4 hlöä ainoastaan jos olen itse ehdottanut, eikä se ole parin kanssa onnistunut silloinkaan. Vastaehdotuksia ei tule, se on sitten niin. Olen ehdottanut maksullisia ja maksuttomia asioita, lasten kanssa ja ilman. Ei siis pitäisi olla syynä hinta tai kun ei saa lastenhoitoa järjestymään. Ehkä he sitten palaavat asiaan kun siltä tuntuu.
Ja lisätietona voin sanoa, että kaveri ottaa joskus yhteyttä jos tarvitsee jotakin. Muuten minä olen aina ollut aloitteellinen. Tiedän, että hänellä on muita kavereita joihin hän ehtii pitää viikoittain tiiviisti yhteyttä eli kiirekään ei voi olla kyseessä..
Ja joo, ehkä kaveri on helpottunut kun lopetin yhteydenpidon. Mutta mitä ihmettä pitää lässyttää "voi kun kiva että soitit/soitellaan huomenna" tyylistä peetä, jos seurani ei kiinnosta? En voi ymmärtää..
Ap
Joo, olen tehnyt saman testin aikoja sitten, eine ota yhteyksiä...
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi noin. Eikä ole henkilöstä kuulunut vuoteen. Tietysti jotain on saattanut tapahtua, kun minulta kysyttiin, tiedänkö missä kyseinen ihminen mahtaa olla, kun ei näy missään. Ehkä hän kuoli.
Olit ainoa joka välitti hänestä, ainoa sosiaalinen linkki ja katkaisit välit, hän ei jaksanut enää.
Kommunikaatio-ongelmia? Kertokaa niille kavereillenne että seuraavan kerran on heidän vuoro ottaa yhteyttä, että kaipaatte tasapuolisuutta. Ovat tottuneet systeemiin ja kun lopetatte yheyden pidon, luulevat ettei teitä enää kiinnosta.
Toisesta ketjusta vähän samanlainen - mitäs sanotte neuvoksi?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5668567/exalle-ja-minulle-kehittynyt-uu…
Eräälle Exälle ja minulle on kehittynyt uusi tilanne. Olen ollut kovin aktiivinen jotta hän ymmärtäisi missä mennään. Mikä olisi kohtuullinen aika mikä minun pitää odottaa jotta näkisin tuleeko tästä yhtään jos en itse enää tekisi yhtään mitään. En tiedä hänen tilanteestaan enkä edes halua oikeastaan tietää. Minulle tämä on kuin kidutusboksissa elämistä mikä onkin ollut normaali olotilani vuosikausia tämän jutun ja paljon muun tähden. Emme ole olleet naimissa mutta meillä on yhteinen kuollut lapsi ja annoin rukkaset kosintaan. Juttumme meni täysin paskaksi siksi että hän lähti pettämään vaikeasta tilanteestamme.