Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen henkisesti aivan samanlainen kuin nuorena.t.ammattivalittaja

Vierailija
08.08.2015 |

En ole mitään oppinut elämästä. Miksi elämästä pitäisi jotain oppia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se huomattu.

Vierailija
2/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:23"]

On se huomattu.

[/quote] Minusta se on vaan hyvä asia. Miksi pitäisi turhan vakavaksi aikuiseksi alkaa?ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranitko siitä syövästä johon olit joku aika sitten kuolemassa?

Vierailija
4/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:23"]

On se huomattu.

[/quote] Minusta se on vaan hyvä asia. Miksi pitäisi turhan vakavaksi aikuiseksi alkaa?ap
[/quote]
Ei aikuisen tarvitse olla myrtsi ja auupielet alaspäin, mutta aikuiselta odotetaan tiettyjä peruselämänhallintataitoja. Ne sinulta puuttuvat, ja siksi määit täälläkin yhtenään sitä ja tätä, etkä saa töitä, eikä ukkoosi kiinnosta.

Vierailija
5/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:23"] On se huomattu. [/quote] Minusta se on vaan hyvä asia. Miksi pitäisi turhan vakavaksi aikuiseksi alkaa?ap [/quote] Ei aikuisen tarvitse olla myrtsi ja auupielet alaspäin, mutta aikuiselta odotetaan tiettyjä peruselämänhallintataitoja. Ne sinulta puuttuvat, ja siksi määit täälläkin yhtenään sitä ja tätä, etkä saa töitä, eikä ukkoosi kiinnosta.

[/quote] Kyllä mun ukkoania kiinnostaa minua ei vaan kiinnosta ukkoni.ap

Vierailija
6/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissaan noin huomionkipeä? Nimeät itsesi typerällä lempinimellä ja allekirjoitat kaikki vajukkikeskustelusi typerällä vajukki"nimelläsi." haloo?!?!? Ei täällä muutkaan leiki jotain julkkiksia.

Vierailija
7/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:49"]

Oletko tosissaan noin huomionkipeä? Nimeät itsesi typerällä lempinimellä ja allekirjoitat kaikki vajukkikeskustelusi typerällä vajukki"nimelläsi." haloo?!?!? Ei täällä muutkaan leiki jotain julkkiksia.

[/quote]Mitä sitten?ap

Vierailija
8/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keveyden säilyttäminen on hyvä asia, samoin kuin se että ei pidä elämää vakavampana kuin se on. En kuitenkaan sillä lähtisi kehuskelemaan ettet mitään ole oppinut elämästä. Miksi elää ollenkaan jos mitään ei jää käteen? (vaikka kaikki kuolee ja mitään ei mukaan saa... ehkä...) Eikö käy tylsäksi lakata oppimasta jonkun maagisen iän jälkeen? Oppimisen ilo on kuitenkin yksi parhaita asioita mitä voi kokea. Katso vaikka pieniä lapsia ja sitä iloa ja riemua kun tekee jonkun oivalluksen ja oppii uutta.

Vierailija
9/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin aiot seuraavan kerran lopettaa palstailun?

Vierailija
10/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 09:58"]

Keveyden säilyttäminen on hyvä asia, samoin kuin se että ei pidä elämää vakavampana kuin se on. En kuitenkaan sillä lähtisi kehuskelemaan ettet mitään ole oppinut elämästä. Miksi elää ollenkaan jos mitään ei jää käteen? (vaikka kaikki kuolee ja mitään ei mukaan saa... ehkä...) Eikö käy tylsäksi lakata oppimasta jonkun maagisen iän jälkeen? Oppimisen ilo on kuitenkin yksi parhaita asioita mitä voi kokea. Katso vaikka pieniä lapsia ja sitä iloa ja riemua kun tekee jonkun oivalluksen ja oppii uutta.

[/quote] Ei minusta kukaan voi oppia elämästä mitään. Mitä mun olisi pitänyt oppia esim puolison kuolemasta yms? ainoa asia minkä olen kaikista miljoonista vastoinkäymisistä oppinut on pitää hauskaa ja elää kuin viimistä päivää ja minusta on hauskaa bilettää. Aion tällaisena elää niin kauan kuin elän.ap

Vierailija
11/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa. Vaikka sinusta ei aikuista tulisikaan, niin kerron kuitenkin, että elämänkokemus kasvattaa älyä ja huumorintajua, suhteellisuudentajua, vastuuntuntoa ja muita elämää helpottavia henkisiä ominaisuuksia. Harva aikuinen juuttuu ammatikseen valittamaan nettipalstoille kun on niin paljon kivaa elämää elettäväksi. :)

Vierailija
12/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:13"]

Pelottavaa. Vaikka sinusta ei aikuista tulisikaan, niin kerron kuitenkin, että elämänkokemus kasvattaa älyä ja huumorintajua, suhteellisuudentajua, vastuuntuntoa ja muita elämää helpottavia henkisiä ominaisuuksia. Harva aikuinen juuttuu ammatikseen valittamaan nettipalstoille kun on niin paljon kivaa elämää elettäväksi. :)

[/quote]Mitä pelottavaa siinä on ettei musta tulisi ikinä aikuista? en halua sellaiseksi edes tulla. Eipä ole mulla muuta elämää kuin tämä palsta ollut koska en ole työelämään päässyt. Nyt kun eroamme varmaan pääsen enemmän bilettämään ja muiden ihmisten kanssa tekemisiin koska viikonloput saa mies olla lapsen kanssa.ap

Vierailija
13/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se ero tulee nyt sittenkin ja vihdoin? Laitoitteko jo paperit vetämään? Sehän käy vaivattomasti netissä. Vai käykö senkin kuin syövän, joka ihmeellisesti hävisi?

Pelottavaa on se, että aikuinen ihminen juuttuu johonkin elämänvaiheeseen ja kieltäytyy kehittymästä. Monisairaus ei estä henkistä kehitystä eikä oppimisvaikeudetkaan. Jokainen etenee elämässä omalla tavallaan. 

Mutta olethan trendin harjalla: meillä on joukossamme 4-kymppisiä ikäpissiksiä, telkkarissa näkee naisia, jotka ovat leikelleet itsensä muovisiksi jotta ikä ei näkyisi (he vasta pelottavia ovatkin, kuin hirviöitä). Pysy pulleana lapsena, sinun elämäsihän se on. 

Eron jälkeen aiot bilettää. Valitsetko bilseurasi fyysisen vai henkisen ikäsi mukaan? Aiotko vallata lähimmän limudiskon? 

12

Vierailija
14/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:09"]

[/quote] Ei minusta kukaan voi oppia elämästä mitään. Mitä mun olisi pitänyt oppia esim puolison kuolemasta yms? ainoa asia minkä olen kaikista miljoonista vastoinkäymisistä oppinut on pitää hauskaa ja elää kuin viimistä päivää ja minusta on hauskaa bilettää. Aion tällaisena elää niin kauan kuin elän.ap

[/quote]

"Minusta kukaan ei voi oppia elämästä mitään. Minä olen oppinut elämään kuin viimeistä päivää." Yritä edes.

Vierailija
15/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:32"]

[/quote]

"Minusta kukaan ei voi oppia elämästä mitään. Minä olen oppinut elämään kuin viimeistä päivää." Yritä edes.

[/quote]En halua yrittää. En halua ikinä ottaa elämää niin vakavasti kuin palstamammat. Tiedän että mikäli olisin ottanut ja kasvanut ns aikuiseksi en olisi kestänyt rankkaa elämääni ennemmin pidän hauskaa.ap

Vierailija
16/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:32"]

[/quote]

[/quote]En halua yrittää. En halua ikinä ottaa elämää niin vakavasti kuin palstamammat. Tiedän että mikäli olisin ottanut ja kasvanut ns aikuiseksi en olisi kestänyt rankkaa elämääni ennemmin pidän hauskaa.ap

[/quote]

Tarkoitin kyllä että yritä edes pitää jotain logiikkaa tuossa. Et voi sanoa että kukaan ei voi mitään elämästä ikinä oppia ja samaan hengenvetoon kertoa mitä olet itse oppinut.

Ei se elämän aikainen oppiminen tee sinusta vakavaa jos et niin tahdo. Eikä se tapahdu niinkuin koulussa oppiminen, vaan huomaamatta.

Vierailija
17/17 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yp