Muistiko kukaan sinua naistenpäivänä?
Itse sain miesystävältä, kaverilta, äidiltä ja tädiltä naistenpäiväonnittelut 💗 Ajattelin vielä hemmotella itseäni sushilla ja valkkarilla 😋
Kommentit (39)
Ei.
Mutta itse muistin hyvin monia työni puolesta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo nieli mällit peppuseksin jälkeen.
Ihana muistaminen.
Kyllä . Mieheni ei aina jaksa innostua minun naisasia -asioista, mutta näin naistenpäivänä jaksoi keskustella näistä tärkeistä asioista kanssani kauan, ja kuunnella intoiluani niistä naisista joiden takia meillä täällä Suomessa on ( haasteistakin huolimatta) kuitenkin suhteellisen hyvät oltavat.
Esimieheni ja kaupassa myyjät toivottivat myös hyvää naistenpäivää.
Naapuri toivotti hyvää naistenpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo nieli mällit peppuseksin jälkeen.
Jos kaksi naista harrastaa keskenään peppuseksiä niin mistä ne mällit tuli ja miksi ne pitää niellä? ja miksi edes tähtäisi peppuun kun se ei varmasti tunnu millään tavalla hyvältä kummastakaan?
Prisman kassa toivotti jo aamukuudelta hyvää naistenpäivää, ilahdutti.
Pitkin päivää toivotettiin toisillemme kavereiden ja serkkujen kesken.
Oma rakas mies muisti, sain häneltä kauniita koruja. Yllätyin kovasti, yleensä ei muista merkkipäiviä ilman että muistutan.
Ei voihan harmi mutta ei voi mitään 🤷♀️
Ei... Tai no täti laittoi viestin.
Pakko sanoa,että olen aina ollut jotenkin enemmän kiusaantunut siitä,jos joku tästä "onnittelee" niinkuin aloituksessa mainittiin.. ei se ole oma saavutus syntyä naiseksi.
Hyvää naistenpäivää kaikille palstan naisille 🌹
3v hoitolapseni muisti yhtäkkiä ruokapöydässä toivottaa minulle hyvää naistenpäivää. Sen jälkeen hihiteltiin ja mietittiin, että olenko minä nainen vai ihminen. Sanoin olevani molempia ja se herätti suurta kummastusta.
Mies toi kauppareissun yhteydessä puntin punaisia tulppaaneja ja toivotti hyvää naistenpäivää.❤️❤️❤️❤️
Olin kerhossa ,me naiset saimme siellä 1 ruusun!Siinä se.Lämitti mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei... Tai no täti laittoi viestin.
Pakko sanoa,että olen aina ollut jotenkin enemmän kiusaantunut siitä,jos joku tästä "onnittelee" niinkuin aloituksessa mainittiin.. ei se ole oma saavutus syntyä naiseksi.
No joo naistenpäivätoivotus olisi varmasti ollut oikeampi termi. Ei kukaan sano "onnea naistenpäivän johdosta" vaan ihan vaan "hyvää naistenpäivää" 😅 -ap
En toivo missään nimessä mitään teennäisiä toivotuksia saati lahjuksia. Eikä niitä tullutkaan.
Yks lievästi kehityshäiriöinen kaveri joka aina laittaa onnittelut, oli vappu, naistenpv tai isänpv, onnitteli toki tänäänkin.
Poika ja miniä toivat ruusukimpun 🌹. Ihania kaikki kolme.
Joo 7 ystävääni toivotti hyvää naistenpäivää.
En ole saanut mitään kukkia tms keneltäkään. Vaikka olisin kyllä halunut edes yhden ruusun.
Eksä soitti ja onnitteli lämpimästi. On onnitellut joka ikisenä naistenpäivänä noin vuodesta 1974 lähtien.