Mitä kaikkea sinä olet oppinut elämäm koulussa?
Kommentit (58)
Yli 50-vuotiaat eivät saa töitä edes hyvinä aikoina. Tuota ei koulussa kerrottu.
Kirjoittamaan ihan oikein. Ennen peruskouluun menoa.
Kaiken mun ammatista. En ole opiskellut tätä alaa vaan ihan muuta. Ja kaikki mun ammattitaito on elämänkoulussa opittua. Eikä asiassa ole mitään irvailemista, mutta varmaan sun täytyy...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 04:38"]Kaiken mun ammatista. En ole opiskellut tätä alaa vaan ihan muuta. Ja kaikki mun ammattitaito on elämänkoulussa opittua. Eikä asiassa ole mitään irvailemista, mutta varmaan sun täytyy...
[/quote]
Saanko kysyä, että mikä ammatti?
T: Puolisolleen ammatinvaihtoa juoniva sivustahuutelija
Parempi elää yksin kuin huonon kumppanin kanssa.
Makee turpaa ko se pölli mun ja Nadjan röökit!! Vittu ja kytät on sikoja!! Saunan taakke vittu kaikki SIAT !!
Kaikki saa ( siis myös miehet ), kunhan rima lasketaan realistisesti tasolle.
Että aina ilmaantuu joku mäntti alapeukuttelija, kirjoitti mitä kirjoitti...
Että maailmassa on paljon virheitä. Eikä niitä saa oikaistua, vaikka kuinka yrittäisi.
Kauniin vilpittömät siniset silmät eivät kerro vielä mistään.
Koulutus kertoo osaamisesta paljon enemmän kuin työkokemus.
Hyvin suurella osalla populasta on väkivaltafantasioita, joita he myös toteuttaisivat, jos vain saisivat tilaisuuden.
No mä en kyllä ole tota koulua käynyt, mutta mun entinen mies on ja siltä opin, että älä koskaan ota elämän koululaista kumppaniksi.
1. Kannattaa valita seuransa/ yhteistyökumppaninsa tarkkaan.
2. Yli 99% väestöstä voi ohittaa ihan pokkana. Mutta kohteliaasti ja myötätuntoisesti hymyillen.