Tervetuloa huutokauppaan Hirvaskankaalle
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:35"]Myö mennään Helin kanssa nukkumaan
[/quote]Eikun, myö MÄNNÄÄN
Sitten on Markun korjaama rukki .
Ja tälle hinta
Seuraavaksi myydään Päijätsalmen ryijy. Ja kuvana siinä on mikäpä muukaan kuin kirkkovene.
Kyllähän sen yleisön ilmeistä näki että tulisi nihkeä myynti-ilta. Ei siinä tilanteessa voi meklari muuta kuin hymyillä.
Arabian maitokannu. Virheetön, piippuleimalla. Tämän kun ostaa viemiseksi emännälle niin saa peiton alla yöllä sitten kutitella. Ja hänelle hinta!
Rukista tarjottu 90 euroa
90 euroa
Ensimmäinen
toinen
Ja kolomas kerrrta!! Pam!!
En uskalla kun siellä voi olla ne telkkarikamerat.
Kyllähän se tänä päivänä kun tuommoista rukkia myyvään niin kyllä se täytyy tuntea se rukin arvo.
Siellä joku huusi vaasista vitosen, -silloin olisi kyllä tehnyt mieli...
Kyllä minä Helille sannoin että kahtoo nyt vähän että mitä se Kirsi sieltä Helsingistä ostelloo!
Tästä kun ostat emännälle rukin niin pääset polkemaan muutakin kuin rukkia.
Rukki ostettiin 45 eurolla ja kun se myytiin saatiin 90 €. Eli ei voi muuta olla, kuin tyytyväinen.
Anteeksi. Simo höyhä ja lumihanki konepistooli
Nyt on harvinainen tavara myynnissä; aito talonpoikaistekoinen varpaankynsileikkuri. Tälle ainutlaatuiselle esineelle hinta.
Sitä maitokannua kun siinä alettiin meklaamaan niin huomasin että sinne oli tullut näitä Arabian maitokannujen kerräilijöitä nii arvasinhan minä, että nyt sille saahaan kunnon hinta!
Veikkasin, että tavaran arvo kolme kymppiä ja sen verran siitä huudettiin.
Joku muukin mun lisäks katsonut ko. ohjelmaa :D