Kusipää mies
Satutteko kukaan kattomaan Villit kuviot nelosta? Mies kommentoi siinä yhden naisen tissejä, että kato miten pienet tissit. Siis pilkallisella äänellä. Otin omani esiin ja sanoin että niin, samankokoset kun mullakin. Ei siinä mitään, tiedän että pienet on, mutta se ivallinen ääni oli liikaa.
Sama kun minä sanosin, että hah, kato kun pieni muna ja sitten katottais et ai miehellähän on saman kokonen.
Nyt se meni nukkumaan ja tekis mieli käydä vetelemässä ympäri korvia!
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:37"] Oma mieheni on tehnyt aika lailla samoin, kerran, koska opetuksen siitä saikin. Aina tuon hauskan "letkautuksen" jälkeen kun olimme alkamassa hommiin (mies tarpeeksi kiihottuneena) tokaisin tyyliin "ainiin... äh ei tästä nyt tulekkaan mitään kun hävettää sun edessä olla näillä pienillä rinnoilla..." tai "en mä nyt pystykkään, tuli taas mieleen se sun kommentti, meni halut sori". Joka kerta pomppasin vain pois sängystä ja aloin iloisena touhuilemaan jotain. Miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, hämmennys, vitutus ja häpeä paistoi kilometrin päähän! [/quote] Itse en olisi noin pienitissisen kanssa edes sänkyyn lähtenyt. Sikäli miehellesi hyvä juttu. [/quote] Mikä riippatissi se siellä huutelee ;)
[/quote]
Myönnettäköön, että tämän miehen pitäisi käydä vähän useammin salilla kuin kerta kaksi viikkoon.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:37"] Oma mieheni on tehnyt aika lailla samoin, kerran, koska opetuksen siitä saikin. Aina tuon hauskan "letkautuksen" jälkeen kun olimme alkamassa hommiin (mies tarpeeksi kiihottuneena) tokaisin tyyliin "ainiin... äh ei tästä nyt tulekkaan mitään kun hävettää sun edessä olla näillä pienillä rinnoilla..." tai "en mä nyt pystykkään, tuli taas mieleen se sun kommentti, meni halut sori". Joka kerta pomppasin vain pois sängystä ja aloin iloisena touhuilemaan jotain. Miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, hämmennys, vitutus ja häpeä paistoi kilometrin päähän! [/quote] Itse en olisi noin pienitissisen kanssa edes sänkyyn lähtenyt. Sikäli miehellesi hyvä juttu. [/quote] Niinpä ! Tissien koon kanssa sitä pannaankin ! Ihan jo biologian perus laki on: mitä isommat tissit sen parempaa seksi on!
[/quote]
Kiihottuminen on vain suurempaa. Ei kai siinä muuta eroa ole. Vähän sama kuin naisten kemiat, että kuka mies tuntuu hyvältä. Sama asia miehillä. T: Mies
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:37"] Oma mieheni on tehnyt aika lailla samoin, kerran, koska opetuksen siitä saikin. Aina tuon hauskan "letkautuksen" jälkeen kun olimme alkamassa hommiin (mies tarpeeksi kiihottuneena) tokaisin tyyliin "ainiin... äh ei tästä nyt tulekkaan mitään kun hävettää sun edessä olla näillä pienillä rinnoilla..." tai "en mä nyt pystykkään, tuli taas mieleen se sun kommentti, meni halut sori". Joka kerta pomppasin vain pois sängystä ja aloin iloisena touhuilemaan jotain. Miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, hämmennys, vitutus ja häpeä paistoi kilometrin päähän! [/quote] Itse en olisi noin pienitissisen kanssa edes sänkyyn lähtenyt. Sikäli miehellesi hyvä juttu. [/quote] Niinpä ! Tissien koon kanssa sitä pannaankin ! Ihan jo biologian perus laki on: mitä isommat tissit sen parempaa seksi on!
[/quote]
Kiihottuminen on vain suurempaa. Ei kai siinä muuta eroa ole. Vähän sama kuin naisten kemiat, että kuka mies tuntuu hyvältä. Sama asia miehillä. T: Mies
[/quote]
Toivottavasti itse olet samaa tasoa mitä naiseltasi vaadit.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:49"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:37"] Oma mieheni on tehnyt aika lailla samoin, kerran, koska opetuksen siitä saikin. Aina tuon hauskan "letkautuksen" jälkeen kun olimme alkamassa hommiin (mies tarpeeksi kiihottuneena) tokaisin tyyliin "ainiin... äh ei tästä nyt tulekkaan mitään kun hävettää sun edessä olla näillä pienillä rinnoilla..." tai "en mä nyt pystykkään, tuli taas mieleen se sun kommentti, meni halut sori". Joka kerta pomppasin vain pois sängystä ja aloin iloisena touhuilemaan jotain. Miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, hämmennys, vitutus ja häpeä paistoi kilometrin päähän! [/quote] Itse en olisi noin pienitissisen kanssa edes sänkyyn lähtenyt. Sikäli miehellesi hyvä juttu. [/quote] Niinpä ! Tissien koon kanssa sitä pannaankin ! Ihan jo biologian perus laki on: mitä isommat tissit sen parempaa seksi on! [/quote] Kiihottuminen on vain suurempaa. Ei kai siinä muuta eroa ole. Vähän sama kuin naisten kemiat, että kuka mies tuntuu hyvältä. Sama asia miehillä. T: Mies [/quote] Toivottavasti itse olet samaa tasoa mitä naiseltasi vaadit.
[/quote]
Mitä tarkoitat tasoilla? Onko pitkä nainen, vaiko lyhyt nainen tasokkaampi?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:49"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:37"] Oma mieheni on tehnyt aika lailla samoin, kerran, koska opetuksen siitä saikin. Aina tuon hauskan "letkautuksen" jälkeen kun olimme alkamassa hommiin (mies tarpeeksi kiihottuneena) tokaisin tyyliin "ainiin... äh ei tästä nyt tulekkaan mitään kun hävettää sun edessä olla näillä pienillä rinnoilla..." tai "en mä nyt pystykkään, tuli taas mieleen se sun kommentti, meni halut sori". Joka kerta pomppasin vain pois sängystä ja aloin iloisena touhuilemaan jotain. Miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, hämmennys, vitutus ja häpeä paistoi kilometrin päähän! [/quote] Itse en olisi noin pienitissisen kanssa edes sänkyyn lähtenyt. Sikäli miehellesi hyvä juttu. [/quote] Niinpä ! Tissien koon kanssa sitä pannaankin ! Ihan jo biologian perus laki on: mitä isommat tissit sen parempaa seksi on! [/quote] Kiihottuminen on vain suurempaa. Ei kai siinä muuta eroa ole. Vähän sama kuin naisten kemiat, että kuka mies tuntuu hyvältä. Sama asia miehillä. T: Mies [/quote] Toivottavasti itse olet samaa tasoa mitä naiseltasi vaadit.
[/quote]
Mitä tarkoitat tasoilla? Onko pitkä nainen, vaiko lyhyt nainen tasokkaampi?
[/quote]
Olet siis lihaksikas ja kaikinpuolin A-luokkaa.
Lisättäköön että itse pidän lyhyistä naisista. Lyhyillä naisilla tissitkin erottuvat selvästi paremmin ja pienemmätkin ovat näyttäviä. Itselleni se on visuaalisena ihmisenä tärkeää, mutta kuitenkin valitsisin sen joka on henkisesti lähempänä minua. T: Mies
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:54"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:49"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:37"] Oma mieheni on tehnyt aika lailla samoin, kerran, koska opetuksen siitä saikin. Aina tuon hauskan "letkautuksen" jälkeen kun olimme alkamassa hommiin (mies tarpeeksi kiihottuneena) tokaisin tyyliin "ainiin... äh ei tästä nyt tulekkaan mitään kun hävettää sun edessä olla näillä pienillä rinnoilla..." tai "en mä nyt pystykkään, tuli taas mieleen se sun kommentti, meni halut sori". Joka kerta pomppasin vain pois sängystä ja aloin iloisena touhuilemaan jotain. Miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, hämmennys, vitutus ja häpeä paistoi kilometrin päähän! [/quote] Itse en olisi noin pienitissisen kanssa edes sänkyyn lähtenyt. Sikäli miehellesi hyvä juttu. [/quote] Niinpä ! Tissien koon kanssa sitä pannaankin ! Ihan jo biologian perus laki on: mitä isommat tissit sen parempaa seksi on! [/quote] Kiihottuminen on vain suurempaa. Ei kai siinä muuta eroa ole. Vähän sama kuin naisten kemiat, että kuka mies tuntuu hyvältä. Sama asia miehillä. T: Mies [/quote] Toivottavasti itse olet samaa tasoa mitä naiseltasi vaadit. [/quote] Mitä tarkoitat tasoilla? Onko pitkä nainen, vaiko lyhyt nainen tasokkaampi? [/quote] Olet siis lihaksikas ja kaikinpuolin A-luokkaa.
[/quote]
Olen älykäs, komea, lihaksikas ja lisäksi osaan keskustella. Usein naiset pitävät yhteisistä keskusteluistamme.
Itse en kuitenkaan ihmisiä luokittele minkään tasojen mukaan. T: Mies
Harmittaa niin kovasti sun puolesta! Itse tykkään pienistä rinnoista. Hyvä, että olet itsekin alkanut oppia pitämään omistasi. Miehesi on lapsellinen! Minä ottaisin asian vielä kertaalleen puheeksi ja sanoisin, että miehen kommentti oli todella törkeä ja loukkaannuit siitä ja koska nyt olet tämän hänelle selkeästi kertonut niin et koskaan halua tällaista enää kuulla. Tämä siis voi mennä vahingon piikkiin, seuraava katsotaan tahalliseksi.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:45"]Koska ajattelit ottaa olemattomiin tisseihisi täytettä? [/quote] En meinannu ottaa. On sen verran syöpäriskiä suvussa.
[/quote]
Pysyttele sitten olemattomana. Turha itkeä, jos ei ole asialle valmis mitään tekemään.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:37"]
Oma mieheni on tehnyt aika lailla samoin, kerran, koska opetuksen siitä saikin. Aina tuon hauskan "letkautuksen" jälkeen kun olimme alkamassa hommiin (mies tarpeeksi kiihottuneena) tokaisin tyyliin "ainiin... äh ei tästä nyt tulekkaan mitään kun hävettää sun edessä olla näillä pienillä rinnoilla..." tai "en mä nyt pystykkään, tuli taas mieleen se sun kommentti, meni halut sori". Joka kerta pomppasin vain pois sängystä ja aloin iloisena touhuilemaan jotain. Miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, hämmennys, vitutus ja häpeä paistoi kilometrin päähän!
[/quote]
Itse en olisi noin pienitissisen kanssa edes sänkyyn lähtenyt. Sikäli miehellesi hyvä juttu.
[/quote]
Niinpä ! Tissien koon kanssa sitä pannaankin ! Ihan jo biologian perus laki on: mitä isommat tissit sen parempaa seksi on!