Kusipää mies
Satutteko kukaan kattomaan Villit kuviot nelosta? Mies kommentoi siinä yhden naisen tissejä, että kato miten pienet tissit. Siis pilkallisella äänellä. Otin omani esiin ja sanoin että niin, samankokoset kun mullakin. Ei siinä mitään, tiedän että pienet on, mutta se ivallinen ääni oli liikaa.
Sama kun minä sanosin, että hah, kato kun pieni muna ja sitten katottais et ai miehellähän on saman kokonen.
Nyt se meni nukkumaan ja tekis mieli käydä vetelemässä ympäri korvia!
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:49"]
Satutteko kukaan kattomaan Villit kuviot nelosta? Mies kommentoi siinä yhden naisen tissejä, että kato miten pienet tissit. Siis pilkallisella äänellä. Otin omani esiin ja sanoin että niin, samankokoset kun mullakin. Ei siinä mitään, tiedän että pienet on, mutta se ivallinen ääni oli liikaa. Sama kun minä sanosin, että hah, kato kun pieni muna ja sitten katottais et ai miehellähän on saman kokonen. Nyt se meni nukkumaan ja tekis mieli käydä vetelemässä ympäri korvia!
[/quote]Eli: vedä korville! Niin minä tekisin
Onko käynyt mielessä, että jospa hän on kanssasi jostain muusta syystä kuin tissiesi koosta?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:57"]Onko käynyt mielessä, että jospa hän on kanssasi jostain muusta syystä kuin tissiesi koosta?
[/quote]
Mitä väliä sillä on? En mäkään huomauttele sen puutteista.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:57"]Onko käynyt mielessä, että jospa hän on kanssasi jostain muusta syystä kuin tissiesi koosta?
[/quote]
[/quote]
No eihän hän sinun "puutteista" huomauttanut, vaikka mielesi niin kovasti pahoititkin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:57"]Onko käynyt mielessä, että jospa hän on kanssasi jostain muusta syystä kuin tissiesi koosta?
[/quote]
[/quote]
No eihän hän sinun "puutteista" huomauttanut, vaikka mielesi niin kovasti pahoititkin.
[/quote]
Kyllä varmasti tajusi, että mulla on samanlaiset.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:51"]Mun mies ei edes pyytäessäni kommentoi muiden naisten ulkonäköä. Raivostuttavaa kun jskus haluaisi miehen mielipiteen.
[/quote]
Viisas mies.
Jotenkin tulee semmoinen fiilis, että vähän nyt hakemalla haet syytä vetää herne nenään.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:07"]Jotenkin tulee semmoinen fiilis, että vähän nyt hakemalla haet syytä vetää herne nenään.
[/quote]
En. Tuo oli tahallinen loukkaus. Ei voi muuten olla noin tyhmä.
Koita kasvaa henkisesti aikuiseksi. Sitten elämä helpottaa.
Kyllä miehet on hyvin tietoisia, että tuolla tavalla pystyy loukkaamaan kiertoteitse. Junttia ja ilkeää, minkäs sä sun tissien koolle voit ja mitä iloa sai äijä ton ääneen kommentoimisesta...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:11"]Kyllä miehet on hyvin tietoisia, että tuolla tavalla pystyy loukkaamaan kiertoteitse. Junttia ja ilkeää, minkäs sä sun tissien koolle voit ja mitä iloa sai äijä ton ääneen kommentoimisesta...
[/quote]
Kyllä tämä muistetaan ja pitkään!!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:09"]
Koita kasvaa henkisesti aikuiseksi. Sitten elämä helpottaa.
[/quote]
Ap:n miehenhän tässä kasvaa kuuluu :D
Huutelee naikkoset kovasti vaikkapa naapurissa ja kampissa miestenmunista ihan ohiliikkujilta, tai vaikkapa beanies olijoilta. Sitä saa mitä tilaa. Eri asia jos on Huono itsetunto niistä. Mutta jos niiden takana ei ole mitään on aivan sama millaiset on. Esim kusipääksi huutajilla ei ole. "jos se on ihan karvanen, ei sellaisii." Mitäs rotanlöyhkä luulet olevasi kun miehille huutelet?
Reissuilla kehaisin erään naisen niitä.
Ei kannata huudellä yleensäkään miehille. Pilaat muiden naisten maineen.Wakarimaska?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:15"]Huutelee naikkoset kovasti vaikkapa naapurissa ja kampissa miestenmunista ihan ohiliikkujilta, tai vaikkapa beanies olijoilta. Sitä saa mitä tilaa. Eri asia jos on Huono itsetunto niistä. Mutta jos niiden takana ei ole mitään on aivan sama millaiset on. Esim kusipääksi huutajilla ei ole. "jos se on ihan karvanen, ei sellaisii." Mitäs rotanlöyhkä luulet olevasi kun miehille huutelet?
Reissuilla kehaisin erään naisen niitä.
Ei kannata huudellä yleensäkään miehille. Pilaat muiden naisten maineen.Wakarimaska?
[/quote]
En ymmärtänyt puoliakaan.
Menin yläkertaan sänkyyn ja mies siihen heräsi. Ette ikinä arvaa mitä se sano! No, "istu varovasti siihen mun päälle sitten". Mitä helvettiä, miten tyhmä voi olla :D
Kerronpa nyt vielä melkein sanasta sanaan mitä se sano. "Siis kato miten pienet tissit tolla on, hah hah, siis kato nyt miten oudon näköset, miten voi olla noin pienet." Sanoin että niin katos vaan, ihan saman kokoset kun mulla. Sitten se vielä yritti kurkkia mun paidan alle, mutta ei sanonu enää mitään. Paitsi sitten että lähtee nukkumaan, johon vastasin että tervemenoa.
Jatkan vielä, että mies tietää varsin hyvin, etten ikinä oo tykänny mun tisseistä. Jossain vaiheessa jopa vakavasti harkitsin että menen ja otan silikonit. Nyt sitten kun viimein oon hyväksyny nää säälittävät nysät, niin tämä ajattelee heittää tämmöstä kommenttia.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:51"]Mun mies ei edes pyytäessäni kommentoi muiden naisten ulkonäköä. Raivostuttavaa kun jskus haluaisi miehen mielipiteen.
[/quote]
Ei tuokaan, mutta nyt ajatteli kuitenkin turpansa avata.