Kusipää mies
Satutteko kukaan kattomaan Villit kuviot nelosta? Mies kommentoi siinä yhden naisen tissejä, että kato miten pienet tissit. Siis pilkallisella äänellä. Otin omani esiin ja sanoin että niin, samankokoset kun mullakin. Ei siinä mitään, tiedän että pienet on, mutta se ivallinen ääni oli liikaa.
Sama kun minä sanosin, että hah, kato kun pieni muna ja sitten katottais et ai miehellähän on saman kokonen.
Nyt se meni nukkumaan ja tekis mieli käydä vetelemässä ympäri korvia!
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:59"] [quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:45"]Koska ajattelit ottaa olemattomiin tisseihisi täytettä? [/quote] En meinannu ottaa. On sen verran syöpäriskiä suvussa. [/quote] Eikä tarvitse muutenkaan ottaa. Pienet rinnat on kauniit myös, niissä ei ole mitään vikaa! [/quote] Eikä ole. T: mies [/quote] Tarkoittanet; mieslapsi, vielä teinipojan kehitysasteella keikkuva, lapsekas vajakki :)
[/quote]
Lueppas oma viestisi ja mieti sen jälkeen mikä itse olet. Minä en ole sentään ketään haukkunut ja osaan käyttäytyä kuin aikuinen. Tällä palstalla se näyttää vain olevan harvinaista.. se WT maininta teistä ei kaukaa liippaa ..
[/quote]
Sinulla se aikuisen käytös onkin hakusessa.
Jos et tajua miten tökerö oma viestisi oli, vaikka et suoranaisesti ketään haukkunut, niin eipä sinulla ole yhtään tilannetajua. Jos taasen tajusit, mitä kirjoitit (ja näinhän se on) tarkoituksesi oli aiheuttaa ap:lle vielä kurjempi mieli. Joten analyysini osui ihan oikeaan, en siis ole haukkunut ketään.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:57"]Onko käynyt mielessä, että jospa hän on kanssasi jostain muusta syystä kuin tissiesi koosta? [/quote] Mitä väliä sillä on? En mäkään huomauttele sen puutteista.
[/quote]
eihän se sinusta puhunut. Sinä tulkitset. Ymärrän sinua, mutta hieman koomisia piirteitä tuossa nyt on...mies kommentoi ohjelmaa ja nainen vetää tissit esiin,,,että näitä haukut!
[/quote]
Kuvitellaan että sä olisit ylipainonen ja miehes sanois että kyllä nuo ylipainoset on sitten ällöttäviä, hyi. Säkö et ottais itseesi?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:17"]Tämä kirjoittelija nainen vaikuttaa aika kusipäältä itse. En sano, että miehen teot olisivat oikein, mutta ei oikein tämän kirjoituksien jälkeen harmitakaan..
[/quote]
Kumpihan se nyt tuli ensin, muna vai kana?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:51"]
Mun mies ei edes pyytäessäni kommentoi muiden naisten ulkonäköä. Raivostuttavaa kun jskus haluaisi miehen mielipiteen.
[/quote]Viisas mies sinulla.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:57"]Onko käynyt mielessä, että jospa hän on kanssasi jostain muusta syystä kuin tissiesi koosta? [/quote] Mitä väliä sillä on? En mäkään huomauttele sen puutteista.
[/quote]
eihän se sinusta puhunut. Sinä tulkitset. Ymärrän sinua, mutta hieman koomisia piirteitä tuossa nyt on...mies kommentoi ohjelmaa ja nainen vetää tissit esiin,,,että näitä haukut!
[/quote]
Olen nähnyt tuollaisia naisia. Olen joskus kommentoinut ohjelmassa olevan naisen luonteenpiirteitä ja naiseni veti hernukat nenuunsa, enkä edes ymmärtänyt mistä syystä. Myöhemmin selvisi, että omasta mielestään hänellä oli samoja luonteen piirteitä kuin sarjan naisella. No, ota nyt näistä selvää ..
T: Se sika mies jota haukuit
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:57"]Onko käynyt mielessä, että jospa hän on kanssasi jostain muusta syystä kuin tissiesi koosta? [/quote] Mitä väliä sillä on? En mäkään huomauttele sen puutteista. [/quote] No eihän hän sinun "puutteista" huomauttanut, vaikka mielesi niin kovasti pahoititkin. [/quote] Kyllä varmasti tajusi, että mulla on samanlaiset.
[/quote]
Varmaan sen jälkeen kuin sanoit siitä, mutta ei ehkä ennen sitä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:24"]
Mun mies ei edes pyytäessäni kommentoi muiden naisten ulkonäköä. Raivostuttavaa kun jskus haluaisi miehen mielipiteen.
[/quote] joo tää on semmonen taistelutanner missä mies ei voi koskaan voittaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:11"]
Kyllä miehet on hyvin tietoisia, että tuolla tavalla pystyy loukkaamaan kiertoteitse. Junttia ja ilkeää, minkäs sä sun tissien koolle voit ja mitä iloa sai äijä ton ääneen kommentoimisesta...
[/quote]
Ei. Nyt yli inhimillistät miehiä. Ei me tuollaista tajuta. Oma partneri ja seksiopjekti telkkarissa on eri asioita.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:49"]
Satutteko kukaan kattomaan Villit kuviot nelosta? Mies kommentoi siinä yhden naisen tissejä, että kato miten pienet tissit. Siis pilkallisella äänellä. Otin omani esiin ja sanoin että niin, samankokoset kun mullakin. Ei siinä mitään, tiedän että pienet on, mutta se ivallinen ääni oli liikaa. Sama kun minä sanosin, että hah, kato kun pieni muna ja sitten katottais et ai miehellähän on saman kokonen. Nyt se meni nukkumaan ja tekis mieli käydä vetelemässä ympäri korvia!
[/quote]
Minkä kokoiset sinulla on? Hah .. haaahahahaaa ..
[/quote]
http://www.marinaesthetics.com/wp-content/gallery/aug-case-41/bam-71-a.jpg
Suunnilleen tollaset kun nuo ensimmäiset.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:29"]
Kull.. viteot.
[/quote]
Son Villit Kuviot!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:49"] Satutteko kukaan kattomaan Villit kuviot nelosta? Mies kommentoi siinä yhden naisen tissejä, että kato miten pienet tissit. Siis pilkallisella äänellä. Otin omani esiin ja sanoin että niin, samankokoset kun mullakin. Ei siinä mitään, tiedän että pienet on, mutta se ivallinen ääni oli liikaa. Sama kun minä sanosin, että hah, kato kun pieni muna ja sitten katottais et ai miehellähän on saman kokonen. Nyt se meni nukkumaan ja tekis mieli käydä vetelemässä ympäri korvia! [/quote] Minkä kokoiset sinulla on? Hah .. haaahahahaaa .. [/quote] http://www.marinaesthetics.com/wp-content/gallery/aug-case-41/bam-71-a.jpg Suunnilleen tollaset kun nuo ensimmäiset.
[/quote]
Ihan kivat, jos runko on kunnossa. T: Mies
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:49"]
Satutteko kukaan kattomaan Villit kuviot nelosta? Mies kommentoi siinä yhden naisen tissejä, että kato miten pienet tissit. Siis pilkallisella äänellä. Otin omani esiin ja sanoin että niin, samankokoset kun mullakin. Ei siinä mitään, tiedän että pienet on, mutta se ivallinen ääni oli liikaa. Sama kun minä sanosin, että hah, kato kun pieni muna ja sitten katottais et ai miehellähän on saman kokonen. Nyt se meni nukkumaan ja tekis mieli käydä vetelemässä ympäri korvia!
[/quote]
Minkä kokoiset sinulla on? Hah .. haaahahahaaa ..
[/quote]
http://www.marinaesthetics.com/wp-content/gallery/aug-case-41/bam-71-a.jpg
Suunnilleen tollaset kun nuo ensimmäiset.
[/quote]
Noissa ei oo mitään vikaa, päinvastoin on nätin malliset ja kiinteä, terhakkaat tissit! Ottaisin mieluummin noi ekat vs. tokat.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:11"]
Kyllä miehet on hyvin tietoisia, että tuolla tavalla pystyy loukkaamaan kiertoteitse. Junttia ja ilkeää, minkäs sä sun tissien koolle voit ja mitä iloa sai äijä ton ääneen kommentoimisesta...
[/quote]
Ei. Nyt yli inhimillistät miehiä. Ei me tuollaista tajuta. Oma partneri ja seksiopjekti telkkarissa on eri asioita.
[/quote]
No on todellakin kaksi eri asiaa arvostella vaikka jotain missiä, joka on sinne itse hakeutunut arvosteltavaksi. Ei se sitä tarkoita, että jokaista naista arvosteltaisiin samoilla kriteereillä. Jotain pientä järjen älyä tähän hommaan.
T: Taas se ikävä mies
Oma mieheni on tehnyt aika lailla samoin, kerran, koska opetuksen siitä saikin. Aina tuon hauskan "letkautuksen" jälkeen kun olimme alkamassa hommiin (mies tarpeeksi kiihottuneena) tokaisin tyyliin "ainiin... äh ei tästä nyt tulekkaan mitään kun hävettää sun edessä olla näillä pienillä rinnoilla..." tai "en mä nyt pystykkään, tuli taas mieleen se sun kommentti, meni halut sori". Joka kerta pomppasin vain pois sängystä ja aloin iloisena touhuilemaan jotain. Miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, hämmennys, vitutus ja häpeä paistoi kilometrin päähän!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:24"]
[/quote] joo tää on semmonen taistelutanner missä mies ei voi koskaan voittaa.
[/quote]
Missä taistelussa mies ikinä voisi voittaa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:37"]
Oma mieheni on tehnyt aika lailla samoin, kerran, koska opetuksen siitä saikin. Aina tuon hauskan "letkautuksen" jälkeen kun olimme alkamassa hommiin (mies tarpeeksi kiihottuneena) tokaisin tyyliin "ainiin... äh ei tästä nyt tulekkaan mitään kun hävettää sun edessä olla näillä pienillä rinnoilla..." tai "en mä nyt pystykkään, tuli taas mieleen se sun kommentti, meni halut sori". Joka kerta pomppasin vain pois sängystä ja aloin iloisena touhuilemaan jotain. Miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, hämmennys, vitutus ja häpeä paistoi kilometrin päähän!
[/quote]
Itse en olisi noin pienitissisen kanssa edes sänkyyn lähtenyt. Sikäli miehellesi hyvä juttu.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:37"]
[/quote]
Itse en olisi noin pienitissisen kanssa edes sänkyyn lähtenyt. Sikäli miehellesi hyvä juttu.
[/quote]
Mikä riippatissi se siellä huutelee ;)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:17"]Tämä kirjoittelija nainen vaikuttaa aika kusipäältä itse. En sano, että miehen teot olisivat oikein, mutta ei oikein tämän kirjoituksien jälkeen harmitakaan..
[/quote]
Miten sinä olisit hoitanut tilanteen?