Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys lihaville!

Vierailija
07.08.2015 |

Jos olet suhteessa niin huomautteleeko miehesi tai läheisesi asiasta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa eikä mies huomauta painostani tai vihjaile. En tiedä johtuuko siitä että hän on minua jonkin verran vanhempi ja tietysti elämää enemmän nähnyt verrattuna oman ikäni poikiin joilta tulee paljon tätä "voisit sä kyllä X laihduttaa aika reilusti että miellyttäisit mun silmään". Niin, kaikki naisethan ne haluaa olla laihoja miehen/pojan takia... :D

Vierailija
22/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa, mutta äitini, isoäitini, sisareni ja muutama ystäväni nälvivät ja huomauttelevat jatkuvasti painostani. Lisäksi työkaverit saattavat joskus tölväistä jotain sellaista kuin: ethän oikeasti aio syödä tuota pullaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan huomauttele minulle asiasta, olen naimisissa.

Vierailija
24/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:59"]Olen suhteessa eikä mies huomauta painostani tai vihjaile. En tiedä johtuuko siitä että hän on minua jonkin verran vanhempi ja tietysti elämää enemmän nähnyt verrattuna oman ikäni poikiin joilta tulee paljon tätä "voisit sä kyllä X laihduttaa aika reilusti että miellyttäisit mun silmään". Niin, kaikki naisethan ne haluaa olla laihoja miehen/pojan takia... :D
[/quote

Vierailija
25/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanonu isä että voisit lähteä käymään lenkillä. Hää on tosi urheilullinen ja muutenki, sen ymmärtää. Oon 169cm ja painan 74kg 15v tiedostan että oon lihava mutta se ei oo mulle ongelma koska viihdyn tässä kehossa :) huomaa että reisissä ja mahassa on ylimääräistä mutta mitäs siitä! Kaveri uimassa huomautti että onpa rumat raskausarvet ja sen jälkeen en oo voinu uimassa käydä, ne on nimittäin ainoa asia mitä itessäni häpeän, oon aina hävenny. Minkäs sitä niille enää voi :D

Vierailija
27/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:46"]Mulle on sanonu isä että voisit lähteä käymään lenkillä. Hää on tosi urheilullinen ja muutenki, sen ymmärtää. Oon 169cm ja painan 74kg 15v tiedostan että oon lihava mutta se ei oo mulle ongelma koska viihdyn tässä kehossa :) huomaa että reisissä ja mahassa on ylimääräistä mutta mitäs siitä! Kaveri uimassa huomautti että onpa rumat raskausarvet ja sen jälkeen en oo voinu uimassa käydä, ne on nimittäin ainoa asia mitä itessäni häpeän, oon aina hävenny. Minkäs sitä niille enää voi :D
[/quote]

No onpa idiootti kaveri :/

Vierailija
28/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin lihava. Ihan rehellisen lihava, mutten sairaalloisen ylipainoinen. Kilot tuli masennussyömisestä ja osin e-pillereistä ja voin sanoa, etten siihen lihomiseen edes suuremmin havahtunut. Kukaan ei koskaan, siis ikinä, sanonut mitään. En voinut huonosti tai murehtinut kilojani. Lopetin pillerit, erosin ja myös laihduin ilman suurempaa vaivaa. Tuhon asti elämässäni painolla ei ollut mitään merkitystä ja keskityin ihan muihin harrastuksiin, opiskeluun ym. Mutta. Kun olin laihtunut, puolitutut ja ystävät alkoivat avautua kuinka hirveän näköinen olin ollut ja kuinka mahtavalta näytän nyt. Tämä laukaisi järkyttävän ahdistuksen. Tajusin, että minua on arvioitu ja arvosteltu, jopa inhottu. Ja se on jättänyt lähes sairaalloisen painontarkkailun. Aivan absurdia. Toivon, että kukaan ei olisi koskaan sanonut mitään painostani. En nyt tiedä onko tässä vastauksessani mitään vastausta esitettyyn kysymykseen, mutta viestini kai on: älä mene puhumaan kenellekään kysymättä nykyisestä tai entisestä painosta yhtään mitään.

Vierailija
29/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, on itsekin ylipainoinen. En ikinä olisi miehen kanssa joka valittaisi ylipainostani, vaikka olen sairaaloisen ylipainoinen, mies on sanonut että häntä huolestuttaa lähinnä terveyteni, samoin tietysti omansakin, hänellä kun on ensin todettu kilpirauhasen vajaatoiminta ja sitten reuma, ja reuma tulee pahenemaan ikää myöten.

Vierailija
30/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomauttele mies eikä rakastaja, molemmat kehui kauniiksi ja haluaa jatkuvasti

Vierailija
31/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomauttele. Minulle kävi vähän käänteisesti kuin "yleensä". Parisuhteen aloitettuani aloin laihtumaan, en lihomaan. Napostelu korvaantui seksillä ja harrastuksia tuli enemmän, koska yhdessä on kivempaa puuhailla. Hän rakastaa minua edelleen, vaikka välillä kaipailee sitä, että jokainen vartaloni kohta kävi tyynystä :)

Vierailija
32/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huomauttele molemmilla 15 kiloa ylipainoa.

Vierailija
33/33 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomauttele.yhdessä oltu 15v. ja 3 lasta saatu.tä on tosi rakkautta!