Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Purkkisoseet vai itsetehdyt (ev)
Kommentit (6)
Esikoiselle kelpasi vain porkkanasose itsetehtynä, muut piti olla kaupan pöperöitä. Kuopus taas meinasi oksentaa jos tuli suuhun jotain muuta kuin itsetehtyä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siinä säästää tosi paljon rahaa ja saa hyvän mielen:)
molemmille itsetehdyt liha- ja kasvissoseet sekä puurot, mutta hedelmäsoseet ostin yleensä purkissa
mun mielestä ois aika turha ostaa perunaa purkissa, ja toisaalta aika työlästä ruveta jotain mangoo itse soseuttaan.
Siis sekä esikoiselle että kuopukselle (kuopuksen ruoat vielä parempia kun on jo kokemusta kertynyt :)
Alue: Aihe vapaa
liha/kala/kana/kasvissoseet itsetehdyt
hedelmät/marjat valmisoseena