La huhtikuu 2016
Onko täällä jo ketjua huhtikuisille? En ainakaan pikasella haulla löytäny
Kommentit (104)
Täällä pärähti plussa tänään, rv 3+6.. vielä ei uskalla iloita keväisen keskenmenon takia, mutta kyllä nosti hymyn korville testiliuska silti. Fb-ryhmään liityn mielelläni vasta varhaisultran jälkeen, koska viimeksi liityin ryhmään ja jouduin sitten poistumaan sieltä, niin vähän tässä ollaan vielä taikauskoisia :D
La laskurin mukaan 25.4.
Täällä oli tänään varhaisultra, joka jännitti ihan hirveästi. Onneksi kaikki oli niinkuin pitikin, rv 6+6 menossa ja syke nähtiin. Olo on kyllä hurjan helpottunut nyt.. Ehkäpä sitä uskaltaisi liittyä tuohon fb-ryhmäänkin nyt! Onko muilla ollut muuten vielä pahoinvointia? Mulla alkoi etova olo tuossa 6+0 tienoilla ja vain muutama ruoka menee tällä hetkellä enää alas :(
Mulla ei ole vielä ollut pahoinvointia, mutta väsymystä ja päänsärkyä kyllä. Aamuisin on aina pää täynnä räkää, mutta tukkoinen olo katoaa kun nousee ylös. Myös näin iltaisin mahan yläosa pullottaa ihan kaameesti, en ole mikään hoikka joten kun lisätään normaaliin vatsaan tää turvotus niin morjens =D Ihan kun olis enemmänkin viikkoja kasassa (nyt 4+6).
Äsken tein vielä toisen testin ja kyllä siellä vahva viiva heti tuli. Eli kai sitä alkaa jo todeksi uskomaan :)
Ootteko jo kertoneet läheisille? Me vähän tätä arvotaan, että pitäiskö kertoa vai vielä pantata. Työnantajalle joudun kuitenkin jo kohta kertomaan, kun olen niin pienessä yrityksessä töissä. Mahdollsiet poissaolot vaikuttavat hyvin paljon yrityksen toimintaan. Ja ehkä olis vähän tylsää kertoa pomolle ennen kuin vanhemmille.
Täällä myös yksi odottaja, LA nettilaskurin mukaan 13.4. :),
Muutama kaveri tietää, muille ei olla vielä kerrottu. Onhan tämä vähän tälläistä epävarmaa aikaa, kun mitään selkeää ei vielä näy. Väsymys on ollut kova ja rinnat ovat selkeästi turvoksissa.
Oisko tästä ideaa tehdä ryhmää, jolloin kuka tahansa ei pääsisi lukemaan? Toki tuota fb:täkin voisi miettiä vähän myöhemmin.
Täällä kans tullu plussa tänään aamulla :)
Laskurin mukaan LA olis 22.4
Ja viikkoja kasassa 4+4 :)
Ite en oo edes rekisteröitynyt facebookiin...ei oo mun juttu. Et täällä jutustelu käy mulle oikein hyvin :)
Tänään 4+6 ja varhaisultra vasta vajaan 2 viikon päästä! Tuntuu niin pitkältä ajalta.. Testejä olen tehnyt tässä muutamia ja koko ajan viiva vahvistunut ja tänään aamulla oli jo oikein vahva <3 Silti jännittää ja pelottaa meneekö kaikki hyvin... Menkkakipumaista tuntemusta on ajoittain ja rinnat aika turvonneet ja arat.
Niin ja parille kaverille on kerrottu, ei vielä muille.. jos varhaisutran jälkeen kertoisi vanhemmille.
Plussasin lauantaina. Laskurin mukaan LA sama kuin Sipriinalla. Epäsäännöllinen kierto aiheuttaa hieman epävarmuutta, mutta eiköhän tuohonkin selvyys saada :)
Täällä eilen käyty ultrassa, kaikki oli hyvin ja sydän sykki :)
Onko teillä muilla entuudestaan lapsia?
rv tänään 7+1
Mulla on tyttö :) täyttää sunnuntaina 2v
Eli pikku kakkosta odotellaan
Ei ole, ensimmäistä odotellaan :)
Täällä odotetaan ensimmäistä, 6+3 menossa, tasan 3 viikkoa ekaan neuvolaan eikä aika meinaa mennä millään eteenpäin :D
Minäkin voisin täällä jutustella vaikka olen myös fb ryhmässä, sielä ei ainakaan hirveästi vielä keskustelua ole!
Tehtäiskö kaikki ketkä täällä jutustelee niin pienet esittelyt?:) Esimerkiksi kauanko yritystä kestä, ikää tms. :)
Mulla ikää 31 ja miehellä 30. Naimisissa ollaan oltu kaksi vuotta ja yhdessä neljä. Tuleva lapsi on molemmille ensimmäinen ja erittäin toivottu. Yritys aloitettiin jo toukokuussa 2014. Nyt vihdoin tärppäsi ja kovin innoissaan täällä ollaan! Ensimmäinen neuvola on syyskuun puolessa välissä ja ultraa varaillaan ensi viikolla. Ei tätä oikein kunnolla tajua vieläkään...
Mä täytän 20 lokakuussa & mies 20 ensikuussa, yhdessä oltu 3-vuotta & kihloissa ollaan. Me odotellaan siis innolla esikoista joka saatiin alulle yk 10 juuri ennen hoitoihin soittoa (mulla pahasti monirakkulaiset munasarjat enkä ovuloinut usein). Eli itse koen tämän ihanana ihmeenä<3 Mulla nyt siis rv 6+3, vielä hieman pelottaa kun takana on yksi km & yksi kemiallinen... mutta menemme päivä kerrallaan! Eka neuvola olis 8.9 enkä meinaisi millään malttaa :D Kauheasti koitan keksiä tekemistä, että aika menksi nopeammin! Itselläkin vielä vähän käsittämätön olo!
Minä olen 32v. ja esikoista odotetaan. Meillä tärppäsi heti ekasta yrityksestä, mikä oli pienoinen ylläri. Nyt siis rv 5+6. Tänään soittelin ekan neuvola-ajan, joka olisi 31.8. Ja komppaan teitä, on tämä käsittämätöntä ja niin jännää ja ihanaa!
Olen 27v ja mies myöskin 27v. Pikku kakkosta odotetaan :) joka tärppäs neljännessä kierrossa. Esikoinen täyttää nyt sunnuntaina 2v :) <3
Täällä tuli plussa eilen ja nettilaskuri näyttäisi lasketuksi ajaksi 18.4. Mä olen varmasti juttuseuraa vailla, mutta vierastan hieman tuota Facebookkia. Katsotaan jos liityn myöhemmin :) Mä voisin turista täälläkin. Nyt vielä jännittellään, katsotaan jos viikolla soittaisi neuvolaan. Jotenkin on vielä niin hämmästyksen vallassa ettei oikein uskalla edes uskoa...