La huhtikuu 2016
Onko täällä jo ketjua huhtikuisille? En ainakaan pikasella haulla löytäny
Kommentit (104)
Heips! Täällä myös yksi pari viikkoa sitten plussannut tuleva mamma! LA:sta ei vielä varmuutta, mutta nettilaskuriveikkausten perusteella 5.4. Ensi viikolla on eka neuvolakäynti, siihen asti pitää vielä malttaa odottaa ja arvuutella. Olen 23-vuotias naimisissa oleva opiskelija. Vauvauutiset tulivat meille isona, mutta valtavan ihanana yllätyksenä! :)
28v ja mies noin kolmekymppinen, esikoista odotellaan :)
Onksos teillä ollut millaisia oireita? :) Täällä ollut hedelmöittymisestä asti rinnat tosi arat & turvonneet, pakko jopa nukkua urheilurintaliiveillä kun tekee niin kipeetä :D Sitten järkyttävä väsymys ollut parisen viikkoa & nälkä on kasvanut! Ennen en pystynyt syömään aamupalaa, mut nyt on ihan pakko. Tulee heikko olo jos en syö tasaisin väliajoin.
Onneksi olen välttynyt pahoinvoinnilta & muilta ainakin tähän asti :D
Semmosta kuvotusta ollu viikon verran mut ei oo onneks tarvinnu oksentaa. Nälän tunne mut ruoka ei maistu :/ tietenkin syön mut jotenkin väkinäisesti. nännit on himpun verran arat. Aamulla väsyttää aika rankasti ja illalla ei tarvii unta kauaa odotella. ja sit vessassa ravaaminen ja painon tunne mahassa. Vähän erilaiset oireet ku esikosta. ainakin tähän mennessä.
Moi, täälläkin taidetaan odottaa huhtikuun vauvaa ja esikoista :) LA olisi laskureiden mukaan noin 25.4.
Plussasin jo kp29/31 digitaalisella, mutta sen jälkeen sain haalean plussan herkällä ja negatiivisen todella herkällä testillä! Nyt kuitenkin tuo negakin on muuttunut haaleaksi plussaksi niin uskalsin liittyä mukaan keskusteluun. Ikää 31 minulla.
Hei, täällä myös pari päivää sitten plussattu! Olo on hieman yllättynyt. Ikää on 37 v joten oletus oli, että saadaan pidempään yrittää mut niin vaan ekasta kierrosta tärppäs. La laskurin mukaan 26.4.
Tämä on molemmille ensimmäinen joten todella jännää tää kaikki. Ei olla vielä uskallettu kovin isosti asiasta kertoa, molempien muutamat kaverit tietää. Mulla on ainut oire oikeestaan alavatsa nippailut. Välillä tuntuu aika kovastikin.
Täälläkin tärppäsi ekalla yrityksellä ja molemmille ensimmäinen, siksi jotenkin vaikea uskoa koko juttua. Ja olisi varmaan muutenkin ;) Oireita hiukan: rinnat arat ja turvonneet, väsymystä jonkin verran eli pitkiä yöunia tullut vedettyä ja simahtanut aikaisemmin, ja hetkittäin kuvottaa. Myös vatsa on ollut sekaisin, mutta en tiedä liittyykö raskauteen. Ei olla vielä kerrottu kenellekään, mutta varmaan pian kerrotaan lähimmille.
Niin ja piti kysyä, että eikö tämä keskustelufoorumi toimi siis mobiililaitteissa?
Joko ootte neuvolaan soitellut? :) mä ajattelin soitella vasta ens viikolla.
VIIKKIS juu toimii mobiili laitteissa :) iteki puhelimella kirjottelen ku ei jaksa aina koneelle vääntäytyä.
Osalla näytti jo olleen eka neuvola ja varhais ultra :)
Toivon yli kaiken että ei tuu samoja ongelmia loppu raskaudessa ku esikosta :/
Varasin jo ekan neuvolan:) mä oon niin täpinöissä et en malttanu odotella:)
No nyt sain toimimaan puhelimessa, eilen oli kai joku häiriö. Hyvä!
Neuvolaa en ole vielä varannut, jotenkin niin epäusko tms. Ehkä ensi viikolla soittelen :)
Itellä kans vähä epäuskonen olo vielä niin siks vasta ajattelin että soitan ens viikolla neuvola ajan. Esikko tärppäs sillon vasta 8 kierrosta niin en osannu odottaa et nyt puolta aiemmin :)
Tosi mukavaa että plussanneita on jo niin paljon! :) Tässäpä lyhyt esittely itsestänikin: Olen 27-vuotias, mies 25. Olemme tunteneet kaksi vuotta emmekä ole kihloissa saati naimisissa. Tämä raskaus varmaan tuleekin lähipiirille melkoisena yllätyksenä :) Me ehdittiin yrittää liki 7kk eli YK6 lopulta tärppäsi. Tällä hetkellä kärsin niin jäätävästä 24/7 pahoinvoinnista että kirjoittelut tänne saattaa jäädä vähälle. Yritän kuitenkin käydä lukemassa täällä kun ehdin. Eka neuvola on varattu ja se on 1.9.
Helmiina rv 7+1
Minä varasin neuvolan heti plussattuani & se on silloin 8.9 :)! & ihanaa, että tänne saatiin lisää porukkaa! Mahtavaa, että näin moni on saanut plussan elokuulle<3
Mitä oisitte mieltä jos tekisin suljetun LA huhtikuu ryhmän tuonne? Musta olis kivempi keskustella siellä mielummin kaikesta kuin näin ns. julkisesti :)
KIKIII hyvä idea :) näin tyhmänä jo kysyn et miten semmoseen suljettuun keskusteluun oikeen pääsee? :D
Minä olen 30v ja mies 31v, yhdessä oltu vajaa 3 vuotta. Käytin e-pillereitä 11 vuotta ja lopetin ne marraskuussa. Menkat oli puol vuotta aivan sekaisin ja kun ne alkoivat tasaantumaan, päätin lähteä tikuttamaan ovulaatiota. Ja ovulaatio löytyi ja se tietysti hyödynnettiin ja siitä kierrosta se sitten tärppäsi :) Tuntuu kyllä niin uskomattomalta <3