La huhtikuu 2016
Onko täällä jo ketjua huhtikuisille? En ainakaan pikasella haulla löytäny
Kommentit (104)
Ei ollut aiempaa aloitusta huhtikuulle. Mukana LA 2.4.2016
Hei
minäkin olen plussannut ja laskettu aika on 19.4 :) Onkohan Facessa huhtikuisille jo omaa salaista ryhmää vai pitäisikö sellainen jo tehdä :)
Saako tänne liittyä joukkoon?:) Mulla LA 9.4 :)
Täälläkin plussattu ja LA 13.4 :)
Täälläkin halutaan porukkaan mukaan ja LA 5.4.! Onnea kanssasisaret! :)
Nonni löytyhän huhtikuisia täältäkin :) Itellä la suunnilleen 14.4. Mä voin perustaa fb:hen ryhmän, laittakaa tähän sähköpostiin pinjis@luukku.com fb nimi (tai linkki profiiliin) niin kutsun sitten :)
Jatkan vielä, ryhmä on siis salainen eikä näy kuin jäsenille. Lisään teidät ensin kaveriksi niin saan sitä kautta lisättyä ryhmään :)
Eli ryhmä on nyt perustettu, kutsu liittymiseen tulee siihen sähköpostiin mistä on lähetetty mulle viestiä :)
minä laitoin tänään aamulla sähköpostia! :)
Täälläkin plussattu ja LA olisi 14.4 :)
Täälläki plussaa.. Mutta laskettuaika vielä tuntematon.. Sen on joko 2.4 tai 20.4 :D
Minäkin plussasin viime viikolla, omien laskujen mukaan LA 15.4, neuvolaan nyt en vielä ole ehtinyt kun viikkoja on vasta 4+5. :)
Onko FB-ryhmä sellainen, että se ei näy siis omille kavereille tai kellään? Salaisuus tämä raskaus vielä kuitenkin on. :)
Täällä myöskin plussa tuli testiin jo muutama viikko sitten.. LA olisi luultavasti 5.4! Ensi viikolla olisi varhaisultra, sen jälkeen (jos kaikki hyvin) voisin liittyä tuohon fb-ryhmään! :)
Täälläkin sama tilanne kuin Helmiinalla, plussattu muutama viikko sitten ja ensi viikolla varhaisultra. Sitten jos kaikki on ok niin tahtoisin ehdottomasti liittyä tuohon fb ryhmään!
Täällä la 20.4. :) Tänään 4+1 <3 Varhaisultra reilun 2 viikon päästä!
Täällä myös LA 20.4. Tänään 4+3 :) Esikoista odottelen :) Laitoin aamulla s.postia.
Mulla LA 12.4. :) Mielellään liityisin myös ryhmään. Laitan s-postia.
Täälläkin plussattu ja LA ois 20.4.2016 :) <3
Ei ollu aloitusta huhtikuulle vielä. Mulla LA toinen päivä hutikuuta.