Kuoliko rakkaus?
Miten paljon raskauden aikana naisen hormonit voivat sekoittaa pakkaa? Onko muille tullut tilannetta, että puoliso tulee yht´äkkiä sanomaan, ettei kestä mitään fyysistä hellyttä/kosketusta, ei voi sanoa katsomalla silmiin rakastavansa? Joskus halaamme ja saan päivässä ehkä suukon poskelle, jos hyvin käy. Hyvän yön suukon saan lähes joka ilta onneksi.
Nyt elämme kaverisuhteessa sitten ajan, ilman läheisyyttä tms. Onko muille käynyt näin? Suoraan sanottuna tilanne pelottaa, etenkin kun haluaisin todellakin elää hänen kanssaan ja perustaa perheen. Tällainen epävarmuus on aika syövää, etenkin kun kärsin itsetunto-ongelmista ja masennuksesta muutenkin. Nyt sitten saa miettiä, mitä toinen tuntee minua kohtaan. Kuulemma olen hänelle tärkeä, mutta rakastaakö hän enää minua? Välillämme on kuilu, joka onneksi on hieman kaventunut jo, mutta kyllä tämä alkaa tuntua yksinäiseltä taipaleelta kuitenkin. Raskauteen liittyviä asioita kuulen joskus sivukorvallakin, kun hän juttelee ystäviensä kanssa, joista en itse edes tiennyt. Tästä tulee todella ulkopuolinen olo. Mitä seksiin tulee, sen olemassaolon olen jo unohtanut, enkä sitä edes kaipaa enää.
En halua hanskoja lyödä tiskiin, vaan saada homman toimimaan. Hän kuulemma on tyytyväinen tilanteeseen, eikä kaipaa mitään lisää. Hyvä niin toisaalta. Ei tässä nyt osaa oikein iloita ekasta yhteisestä joulusta tms. enää, kun tilanne on mitä on.