Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon siedät itseesi kohdistuvaa v..ttuilua ja pilkkaamista?

Vierailija
08.03.2022 |

käännätkö aina toisenkin posken?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuu, karavaani kulkee

Vierailija
2/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENiteeen varmaan olen turhautunut vihainen itselleni jos en kykene ajattelemaan kirkkaasti ja selkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin täysin asiasta ja tilanteesta, ja siitä kuka sanoo.

Jossain tilanteissa ja joiltain siedän jonkin verran, toisilta ja toisissa tilanteissa en yhtään.

Vierailija
4/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa, mutta en tiedä mitä voisin tehdä. Jos jotakin sanoisin, se olisi vain bensaa liekkeihin.

T. Työpaikan sylkykuppi

Vierailija
5/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on pakko sietää. Naisille ei saa sano mitään takaisin ilman sovinismi ja naisviha syytöksiä

Vierailija
6/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa olen sietänyt, mutta kohta se loppu.

Vierailija
7/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele. Äänestän jaloillani. Myrkyttäjille en onnistumisen iloa anna.

8/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon siitä, kuka sanoo, mitä sanoo, ja missä.

Vierailija
9/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän häipyä, jos ei voi lopetan sen alkuunsa varmuuden vuoksi vaikka se aiheuttaisi pahennusta. Ollut tilanteita että virkailijat tekevät sitä, joudut kuuntelemaan eikä sille voi mitään. Paitsi jälkikäteen yrität keksiä ratkaisuja ja ehkä silloin onnistuu.

Vierailija
10/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulukiusattu, joten raja on aika matala nykyään ottamaan vastaan paskaa keltään. Onneksi ei sitä päin naamaa oikein ikinä tulekaan, mutta hieman pelkään, että mikäli töissä joku johtavassa asemassa oleva vaikkapa sanoisi jotain todella alentavaa niin voisinpa hyvinkin ottaa lopputilin sillä sekunnilla.

Realistisesti se olisi todella typerää, kun ikääkin jo sen verran, ettei uuttaa paikkaa noin vaan löydy, mutta sen verran omanarvontuntoa löytyy, että järki menee hetkeksi katkolle jos tilanne eteen tulee. Nuorempana lähdin kerran kävelemään yhdestä työpaikasta tuollaisen tilanteen jälkeen ja se oli kyllä ylireagointia omalta osalta vässykkäpomon sanoista, mutta niinpäs kävi.

Vierailija
11/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi välittää mistään jonkun ulkopuolisen 'pilkasta tai v.tuilusta'....kateutta se vaan on ....kateus on aina ansaittua, eli olet onnistunut niitä kadehtijoita paremmin monessakin asiassa. Antaa tulla vaan, aina parempi mieli, mitä enemmän on niitä kateellisia.

Vierailija
12/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mutta kuitenkin aina enemmän kuin vastapuoli. Se on nimittäin se joka hiiltyy ensin, kun minä vasta harjoittelen.

Vierailija
13/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu sanojasta.

Vaikka olisi täsmälleen samat sanat, tulkinta on eri, kun joku toinen ne sanoo. Jne.

Vierailija
14/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on sen verran vmäinen luonne, etten siedä vttuilua ja pilkkaa. Olen sopuisa luonne, mutta mikäli minua ärsytetään, se ärsyttäjä on se, joka pahoittaa mielensä. Sana sanasta ja parhaasta kaksi.

Vierailija
15/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri yhtään, eikä kuulukaan sietää.

Vierailija
16/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ns. aiheellista, niin sen kyllä kestän. Esim. jos omaa huolimattomuutta kolaroin autoa, niin kyllä siitä joku varmasti kuittailee. Pilkkaamista en kyllä siedä eli sellaista henkilökohtaisuuksiin menemistä.

Vierailija
17/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä ollenkaan, jos siis on ilkeää ja sen motiivina on lyttääminen ja satuttaminen. Karsin ikävät ihmiset välittömästi pois elämästäni.

Hyväntahtoista kuittailua siedän paljonkin.

Vierailija
18/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon siedän. Olen julkisuuden henkilö ja saan haukkuja, pilkan tekoa, vihapostia ja kaikenlaista negatiivista palautetta keskimäärin 7000-10 000 kpl vuodessa. 

Tappouhkauksia on tullut vuosien saatossa myös lähemmäs sata. 

Osasta palautteista huomaa, että joillain mielenterveys horjuu pahemman kerran. 

Vierailija
19/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän. Menee kyllä tunteisiin nopeasti.

Vierailija
20/38 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun verran siedän. Mutta raja se on minullakin.