Miten sitä pystyy työllistymään jos...t.ammattivalittaja
Kommentit (11)
Eihän ne työpaikat sinun luoksesi tule vaan on mentävä sinne missä työtä on, tai sitten on oltava ilman tai työllistettävä jotenkin itse itsensä. Ei siinä vaihtoehtoja ole.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:36"]
Pitää varmaan sitten työllistyä siellä missä asuu.
[/quote]
En usko, että paikkakunnan vahtaminen auttaisi sinua. Olen seurannut kirjoituksiasi jo jonkin aikaa ja vaikuttaa siltä, että haaveilet toimistotöistä, jollaisia oli vielä 20 vuotta sitten, mutta joita ei ole enää vuosiin ollut olemassakaan. Postitusta, puhtaaksikirjoitusta, papereiden arkistointia jne. Valitettavasti tällaiset toimistoapulaisten työtehtävät on kadonneet tietotekniikan myötä. Toimistotöihin, joita edelleen on olemassa (kirjanpito, palkanlaskenta yms), vaaditaan nykyisin koulutus, jota taas sinulla ei ole etkä voi myöskään hankkia. Työtehtävät, joista sinusta olisi työnantajalle jotain hyötyä (siivous yms), eivät sovi sinulle sairauksiesi vuoksi.
t. Työnantaja
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:36"]
[/quote] Kun sekään ei onnistu.ap
Vali vali vali vali vali vali tulkaa joku tänne kotiin antamaan mulle hakematta töitä vali vali vali vali.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:43"]
Vali vali vali vali vali vali tulkaa joku tänne kotiin antamaan mulle hakematta töitä vali vali vali vali.
[/quote]En mä sitä tarkoita.ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:46"]
Mene työkokeiluun
[/quote]Mulle sanottiin ettei työpaikkoja ketkä työkokeiluun huolisi ole. Tällä tavalla erityistyövoimaneuvoja sanoi. Olen vajaakuntoinen työtön työnhakija.ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:46"]
Mene työkokeiluun
[/quote]Mulle sanottiin ettei työpaikkoja ketkä työkokeiluun huolisi ole. Tällä tavalla erityistyövoimaneuvoja sanoi. Olen vajaakuntoinen työtön työnhakija.ap
[/quote]mitä ihmettä!? no luulisi että firmalle kelpaa ilmanen työtekijä joka ei välttämättä mitään tekiskään, kun firmahan sais jotain tukiaisia siitä