Miksi jotkut nelikymppiset naiset luulevat
olevansa jotenkin mielettömän upeita, kun treenaavat rankasti? Yleensä nämä naiset ovat tietyllä tapaa epämiellyttäviä. Tai pikemminkin ovat oikein hauskaa seuraa, mutta romanttisessa mielessä turnoffeja. Hyvin urheilullisessa vanhemmassa naisessa ei ole mitään kuumaa. Kuumat naiset ovat siroja tai pehmeitä. Ei vahvoja.
Kommentit (21)
Kannattaisiko valita se oma nainen niiden joukosta jotka eivät treenaa mielummin kuin tulla tänne nipottamaan treenaavista naisista? :-D Mitä ihmettä edes vaivaat päätäsi tällaisen asian takia...? Omituinen jamppa olet, huh heijaa taas.
Juuri olen baarissa pehmentämässä itseäni kun olen kuulemma liian sporttinen. Olut helpottaa heti oloa ja pehmentää mukavasti :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:57"]
Juuri olen baarissa pehmentämässä itseäni kun olen kuulemma liian sporttinen. Olut helpottaa heti oloa ja pehmentää mukavasti :)
[/quote]
Cheers!
Nämä himourheilijanaiset yrittävät kovasti mielistellä minua, eronnutta nelikymppistä miestä. Minua ei kiinnosta tämän tyyppiset naiset. Toivon lähestymistä pehmeältä ja ns. tavalliselta naiselta. Liikuntaa saa harrastaa. Mutta se ei saa olla pakkomielteistä tapahtumasta ja lajista toiseen riekkumista. Haluan että nainen kykenee syömään pizzaa ja pastaa. Söpö ja pehmeä arkinainen minulle kiitos.
Millainen on finnimaalainen nainen?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:02"]
Millainen on finnimaalainen nainen?
[/quote]
Luultavasti ruotsinsuomalainen.
Miksi jotkut miehet kuvittelevat oman naismakunsa olevan universaali?
Kun oikeasti joka mies tykkää hiukan erilaisista naisista. Ihan kuten me naisetkaan emme kaikki arvosta lihasmassaaa. Minulle esimerkiksi miehessä tärkein seksikkyystekijä on matala ääni. Ja tykkään enemmän sivistyneistä älyköistä kuin perinteisessä mielessä "miehekkäistä".
Voi sitä paitsi hyvin olla, että tiukassa kondiksessa olo on naisesta mukavaa, ihan riippumatta siitä, mitä jotkut miehet tai hypoteettisesti ajatellen edes enemmistö miehistä ajattelee asiasta. Kas kun me naiset teemme aika useinkin asioita omaksi huviksemme, emme miehiä houkutellaksemme...
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:02"]
Nämä himourheilijanaiset yrittävät kovasti mielistellä minua, eronnutta nelikymppistä miestä. Minua ei kiinnosta tämän tyyppiset naiset. Toivon lähestymistä pehmeältä ja ns. tavalliselta naiselta. Liikuntaa saa harrastaa. Mutta se ei saa olla pakkomielteistä tapahtumasta ja lajista toiseen riekkumista. Haluan että nainen kykenee syömään pizzaa ja pastaa. Söpö ja pehmeä arkinainen minulle kiitos.
[/quote]Tämä oli jo selkeämpää tekstiä. Arkinaista ei siis kannata etsiä punttisaleilta vaan vaikka paikallisesta räkälästä.
Joku huonoitsetuntoinen plösendaali tuli taas esiintymään tänne miehenä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:11"]Joku huonoitsetuntoinen plösendaali tuli taas esiintymään tänne miehenä.
[/quote]
Vaikka sitten niin jos haluat.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:02"]Nämä himourheilijanaiset yrittävät kovasti mielistellä minua, eronnutta nelikymppistä miestä. Minua ei kiinnosta tämän tyyppiset naiset. Toivon lähestymistä pehmeältä ja ns. tavalliselta naiselta. Liikuntaa saa harrastaa. Mutta se ei saa olla pakkomielteistä tapahtumasta ja lajista toiseen riekkumista. Haluan että nainen kykenee syömään pizzaa ja pastaa. Söpö ja pehmeä arkinainen minulle kiitos.
[/quote]
Minä liikun todella paljon koska rakastan sitä ja koska teen niin voin syödä pizzaa ja juoda olutta kun huvittaa enkä liho muodottomaksi. En silti vaadi samaa mieheltä. Saa olla massua eikä tarvi pullistella mua varten. Kummia nää miesten toiveet. Ei siis ihme etten saa miesystävää kun urheilen liikaa. En kyllä saanut silloinkaan kun olin 20kg plösömpi.. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:11"]
Joku huonoitsetuntoinen plösendaali tuli taas esiintymään tänne miehenä.
[/quote]
taas tätä AV-misandriaa puhtaimmillaan
No voi juma! Mitä sitten? Oli minkä ikäinen tahansa ja jos tykkää liikkua/harrastaa, niin miksi se raavituttaa ap:een kaltaisten peppua?
Kyllä niitä plösöjä riittää ja ihan joka ikäluokassa!
Kiltti ja samalla vähän pervo nainen on paras. Ei mikään kova mimmi.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:25"]
No voi juma! Mitä sitten? Oli minkä ikäinen tahansa ja jos tykkää liikkua/harrastaa, niin miksi se raavituttaa ap:een kaltaisten peppua? Kyllä niitä plösöjä riittää ja ihan joka ikäluokassa!
[/quote]
Sisälukutaito hukassa? Ap nimenomaan mainitsi, että liikunta saa harrastaa, mutta jos liikunta menee överiksi ja nainen on liian lihaksikas ja treenattu, se on turn off. Se että "tykkää harrastaa liikuntaa" on täysin eri asia kun itsensä miehn näköiseksi treenaaminen.
Niin, jos nainen ei ole ylitreenattu, hän on automaattisesti plösö. Mitää välimuotojahan ei ole.
Totta turiset. Eivät naiset muutenkaan ymmärrä, mikä miehisen kiinnostuksen herättää. Sitten ihmetellään kun omat miehet tiirailevat meheväpeppuista teiniä, joka kekkaloi pienissä trikoissa, eikä kiinnitä huomiota omsta mielestään täydelliseen 45v 170/75 mitoissa olevaan painonnostajaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:25"]
No voi juma! Mitä sitten? Oli minkä ikäinen tahansa ja jos tykkää liikkua/harrastaa, niin miksi se raavituttaa ap:een kaltaisten peppua? Kyllä niitä plösöjä riittää ja ihan joka ikäluokassa!
[/quote]
Sisälukutaito hukassa? Ap nimenomaan mainitsi, että liikunta saa harrastaa, mutta jos liikunta menee överiksi ja nainen on liian lihaksikas ja treenattu, se on turn off. Se että "tykkää harrastaa liikuntaa" on täysin eri asia kun itsensä miehn näköiseksi treenaaminen.
Niin, jos nainen ei ole ylitreenattu, hän on automaattisesti plösö. Mitää välimuotojahan ei ole.
[/quote]
Olen huomannut että tällä palstalla monelta puuttuu suhteellisuudentaju kokonaan. Ei ole olemassa kuin aina äärivaihtoehtoja. Lienee merkki tyhmyydestä..
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:02"]Nämä himourheilijanaiset yrittävät kovasti mielistellä minua, eronnutta nelikymppistä miestä. Minua ei kiinnosta tämän tyyppiset naiset. Toivon lähestymistä pehmeältä ja ns. tavalliselta naiselta. Liikuntaa saa harrastaa. Mutta se ei saa olla pakkomielteistä tapahtumasta ja lajista toiseen riekkumista. Haluan että nainen kykenee syömään pizzaa ja pastaa. Söpö ja pehmeä arkinainen minulle kiitos.
[/quote]
Minä liikun todella paljon koska rakastan sitä ja koska teen niin voin syödä pizzaa ja juoda olutta kun huvittaa enkä liho muodottomaksi. En silti vaadi samaa mieheltä. Saa olla massua eikä tarvi pullistella mua varten. Kummia nää miesten toiveet. Ei siis ihme etten saa miesystävää kun urheilen liikaa. En kyllä saanut silloinkaan kun olin 20kg plösömpi.. Huoh.
[/quote] Hei sä olet ihan kuin mä! Ainoo vaan että mulla on mies. Syön tosi paljon ja mitä tykkään. Liikun myös paljon. Viiniäkin juon välillä. Joka päivä myös jotain herkkuja. Nää on hassuja noi miehet jotka luulevat ettei urheileva syö. Mä ihmettelen töissä miten jotkut tulevat toimeen jollain mikrokeitolla kun mä mätän kunnon lounaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:41"]Totta turiset. Eivät naiset muutenkaan ymmärrä, mikä miehisen kiinnostuksen herättää. Sitten ihmetellään kun omat miehet tiirailevat meheväpeppuista teiniä, joka kekkaloi pienissä trikoissa, eikä kiinnitä huomiota omsta mielestään täydelliseen 45v 170/75 mitoissa olevaan painonnostajaan.
[/quote] Joo siis välimuotojahan ei ole. Jos käyt salilla olet iso painonnostaja. ps, älä tuijota mun persettä, voit pettyä kun kuulet ikäni
mielipiteesi ei ole suosittu naisten keskuudessa.
katsos NAISTEN mielestä naiset ovat kauniita
-lihavina
-ylilihaksikkaina
-lyhyttukkaisina
-finnimaalaisina
-karvaisina
-harmaahapsisina
Sinä loukkaat naisten mielipidettä naiskauneudesta.