Jos miehesi hankkisi kumihanskat ja pyytäisi eturauhashieronnan, suostuisitko?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:18"]Jos tekisi suolihuuhtelun sitä ennen. [/quote] Miksi alapeukut? Tekeehän naisetkin huuhtelun ennen anaaliseksiä.
[/quote]
Eikä tee
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:06"]
Tuskin kukaan itseään kunnioittava nainen suostuisi moiseen. Mies työntäköön vaikka kurkun reikäänsä, ei kiinnosta.
[/quote]
Kukaan itseään kunnioittava mies ei olisi koskaan kanssasi missään tekemisissä
[/quote]Puhut kai itseksesi, eipä siinä mitään.
On pyytänyt kerran, en suostunut. Ajatuskin on liian yököttävä, peräsuolet eivät ole minun juttuni.
Ei siinä hanskaa tarvita. Nautitaan toisistamme estoitta monin tavoin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:18"]Jos tekisi suolihuuhtelun sitä ennen. [/quote] Miksi alapeukut? Tekeehän naisetkin huuhtelun ennen anaaliseksiä.
[/quote]
hahah, no ei tee! Vessassa kyllä kannattaa käydä mutta sitten pestään jälkeenpäin mitä tarvii. Ei siinä tiimellyksessä paljon haittaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:33"]Mikä ihmeen tarve näillä siveellisillä "exit only"-ihmisillä on solvata muita, jotka harrastavat kyseisiä leikkejä? En ymmärrä.
[/quote]
Nyt puhut kyllä paskaa. Enemmän täällä kyllä solvataan niitä jotka ei halua persettänsä ronkittavan.
Paskan ja perseen hajuista perjantai iltaa vaan kaikille hanurin virittäjille. Muistakaa sitten pestä ne kätenne ja etenkin kynnenaluset ennen ku lähette perseisine käsinenne ihmisten ilmoille.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:51"]Paskan ja perseen hajuista perjantai iltaa vaan kaikille hanurin virittäjille. Muistakaa sitten pestä ne kätenne ja etenkin kynnenaluset ennen ku lähette perseisine käsinenne ihmisten ilmoille.
[/quote]
Kahvitauolla voi kuitata asian, että tein vähän puutarhatöitä ukkoni puutarhassa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:51"]Paskan ja perseen hajuista perjantai iltaa vaan kaikille hanurin virittäjille. Muistakaa sitten pestä ne kätenne ja etenkin kynnenaluset ennen ku lähette perseisine käsinenne ihmisten ilmoille.
[/quote]
Aatella kuinka perseisiä koteja joillain on. Perseiset lakanat, oven kahvat, hanat hyi olkoon jopa keittiön pöydät... Sitten muka pestään kädet hyvin mutta ne perselimapaskat jää muhimaan kynsien alle. Ei muutaku kauppaan persesine käsineen tomaatteja kopeloimaan. Voi perse.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:51"]Paskan ja perseen hajuista perjantai iltaa vaan kaikille hanurin virittäjille. Muistakaa sitten pestä ne kätenne ja etenkin kynnenaluset ennen ku lähette perseisine käsinenne ihmisten ilmoille.
[/quote]
Aatella kuinka perseisiä koteja joillain on. Perseiset lakanat, oven kahvat, hanat hyi olkoon jopa keittiön pöydät... Sitten muka pestään kädet hyvin mutta ne perselimapaskat jää muhimaan kynsien alle. Ei muutaku kauppaan persesine käsineen tomaatteja kopeloimaan. Voi perse.
[/quote]
Ja yöllä voitte sitten pitää toisianne kiinni perseisistä käsistänne ja ihailla Perseidien tähdistöä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:51"]Paskan ja perseen hajuista perjantai iltaa vaan kaikille hanurin virittäjille. Muistakaa sitten pestä ne kätenne ja etenkin kynnenaluset ennen ku lähette perseisine käsinenne ihmisten ilmoille.
[/quote]
[/quote]
Ja yöllä voitte sitten pitää toisianne kiinni perseisistä käsistänne ja ihailla Perseidien tähdistöä.
[/quote]
Ekö nää perseihmiset vois kaikki laittaa asumaan johonkin samaan perselandiaan. Mua alko ahdistamaan ajatuskin perseisistä käsistä. Ei tee mieli kyllä kätellä ketään enää.
No mites? Joko kynnenaluset on täynnä persepaskalimaa? Jäihän rakennekytesi kiinni prostataan?
Toki saisi, kunhan edelleen jättäisi oman persläpeni rauhaan :)
Kuka mistäkin tykkää, ja toista ei mihinkään pakoteta.
Kyllä suostuisin. :) Ois tosi kiihottavaa nähdä, tuntuuko se tosiaan niin hyvältä mitä on lukenut.
Tottakai. Ilman hanskaakin oon suostunut. Nykyinen vaan ei halua.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:12"]Anaali haisee paskalle!!!
[/quote]miksi 23 alapeukuttajaa, alapeukut on eri mieltä, eli anus ei teistä haise paskalle? Selvä.
Suostuisin tottakai ja suostun, ilman hanskoja ja huuhteluja. Mieheni rakastaa peppuseksiä saavani osapuolena. Useimmiten käytämme leluja, koska minulla on pitkät kynnet.
Mulla karheat sormet. Ni vinyyli hanskat hyvät tohonkin hommaan
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:09"]
Suostuisin. Meillä tehdään asioita jos toinen pyytää, vaikka mitään ei ole pakko tehdä. Olen kylläkin hieronutkin jo ja ilman mitään hanskaa. Voihan ae toki olla siinä se juttu!
[/quote]
Meillä juuri näin. Vaimo on usein tehnyt sen minulle suihinoton yhteydessä ilman mitään kumihanskoja. Itse pidän huolen siitä, että kerron mikäli ei juuri silloin olisi hyvä aika toimenpiteelle. Ei ole ollut ongelmia.
Tuolla tavalla saatu orgasmi vie jalat alta.
m45+
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:06"]
Tuskin kukaan itseään kunnioittava nainen suostuisi moiseen. Mies työntäköön vaikka kurkun reikäänsä, ei kiinnosta.
[/quote]
Kukaan itseään kunnioittava mies ei olisi koskaan kanssasi missään tekemisissä