Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ujot deittailee?

Vierailija
18.04.2024 |

Ei varmaan tule kenellekkään yllätyksenä, että mies kirjoittaa tällaista aloitusta. Ap on 27-vuotias (mies), joka ei ole koskaan seurustellut. Ihan pienenä oli naispuoleisia kavereita, mutta ne muuttuivat sitten jossakin vaiheessa täysin äijäporukoihin. Ei ole ollut mahdollisuutta tutustua keneenkään edes kaverien kautta, kun hekin ovat samassa tilanteessa kanssani. En tiedä olisiko tillanne erilainen isossa kaveripiiissä, vaikka moni taitaa edelleen löytää toisensa tuttujen kautta. Olen absolutistina käynyt baareissa ja yöelämässä , mutta mitä hauskaa siellä olla tiukkapipona mukana? En harrasta mitään ihmeellistä sinällään (kuntosali, pelaaminen, lukeminen).

En tiedä yhtään miten naisille pitäisi puhua, vaikka tietenkään ei pitäisi puhua erilalailla. Olen muutenkin melko ujo, vaikka se vähenee tutustuttaessa. Kynnystä lisää myös jatkuvat uutisoinnit raiskauksista, häirinnöistä tms. Ei varmaan moni nainen näistä syistä edes tapaile miehiä enää, ja onhan se ilmeisesti vähentynytkin paljon.

Kai se kaikilla ihan perustarve, että haluaa tuntea itsensä tärkeäksi ja halutuksi. Minäkin voin olla ihan hyvin siinä tilanteessa missä se 50-vuotias mies, josta uutisissa oli juttua.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä varmaan uskallat edes vähän jutella? Työkaveri? 

Vierailija
2/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisena introvertti, ujona ihmisenä minäkin haluaisin tietää tämän? Miten tutustutaan?

Mitä miesten kanssa jutellaan?

Jos olen kiinnostunut miehestä, minä en sanoja saa suustani en sit millään. Vaikutan varmaan tosi kylmältä ja oudolta. Jos mies ei kiinnosta, ei herätä mitään haluja niin silloin ei ole mitään ongelmia puhua. Mikään papupata en ole, mutta pystyn sentään puhumaan ja katsomaan silmiin. Ja ikää on jo 36, että puheet -ikä auttaa ei pidä paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo mies. Vien naisen treffeille, jutellaan niitä näitä, ja sitten yleensä tuo nainen tulee jo näiden ensitreffien päätteeksi yöksi luokseni. Näin deittailen.

Vierailija
4/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ujo nainen. Osaan tutustua miehiin vain kaverina. Kerran sitten yksi kaverimies pyysi treffeille. Nyt hän on aviomieheni. 

Tinderissä on myös ujon helppo jutella. 

Vierailija
5/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot aluksi ujo, ehkä kotioloissa et, jos on siihen toiseen tutustunut paremmin. Jos toinen ei vaikuta kiinnostuneelta tai lopahtaa aluksi, sitten jatka matkaa. Voit kysyä mistä toinen on kotoisin alkujaan. Minkäniminen (etunimi). Miten viihtyy täällä paikassa asuen. Mitä harrastaa. Onko teillä joku yhteinen kiinnostuksen aihe (vai ei ole). Pitääkö eläimistä, mikä musiikki käy, mistä tykkää tehdä yleensä vapaalla, lempi jälkiruoka, juoma jne. Aiheita löytyy kun miettii tarkemmin. Vai pitääkö toinen tyhmänä jotain kysymystä. Onko kaupunki-ihminen vai maaseutu, tykkääkö matkustaa. Mistä ei pidä taas.

Vierailija
6/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo mies. Vien naisen treffeille, jutellaan niitä näitä, ja sitten yleensä tuo nainen tulee jo näiden ensitreffien päätteeksi yöksi luokseni. Näin deittailen.

Sinä et tiedä ujoudesta mitään.

Vierailija
7/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt "deiteillä".

En tajua jos joku on ihastunut. Olen aina tutustunut mielenkiintoiseen ihmiseen ja kaveripohjalta ja sit hups, ollaankin suhteessa.

Aikanaan kun chatit netissä oli vielä kova sana, niin niistä sain ihan oikean elämän miespuolisia kavereita, jotkut ois halunnut enemmänkin.

Nyttemmin uskaltauduin laittamaan viestiä Facebookin kautta miehelle, joka kommentoi facessa samaa uutisaihetta ja siellä kompattiin toisiamme. Paljastui, että meissä on hitosti samaa harrastusten, kokemusten, musiikkimaun ja vaikka minkä suhteen. Itse oon ihan lääpällään, miehen innostus taas tuntuu lopahtaneen täysin vaikka aluksi tuntui ihan haltioituneelta. Välimatkaa vaan 400km, tietenkin.

Kai sieltä tinderistäkin on ihan avioon johtaneita suhteita jotkut löytäneet. Juuri eläköitynyt äitini taas löysi nykyisensä kai Suomi24n kautta ja muutaman vuoden seurustelun jälkeen mies muutti äitini luo, vaikka äiti oli vannonut että ei ketään enää ota kanssaan asumaan <3

Tsekkaile nettiä rohkeasti ja laita viestiä jos siltä tuntuu, ei siinä voi hävitäkään.

Vierailija
8/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon ensin puoli pulloa viinaa. 

Vierailija
9/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ujo nainen. Osaan tutustua miehiin vain kaverina. Kerran sitten yksi kaverimies pyysi treffeille. Nyt hän on aviomieheni. 

On se jännä miten helppoa se on naisilla, jopa ujoilla sellaisella.

Vierailija
10/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä nyt on toistakymmentä vuotta aikaa, kun itse olin "markkinoilla", mutta muistan toki hyvin vielä miten omalla kohdallani asiat meni. Silloin ei ollut vielä tindereitä, joten ehkä ihmiset olivat vähän avoimempia tapaamaan uusia ihmisiä randomisti, en toki tiedä kun ei ole nykyajasta vertailupohjaa.

Silloin circa 2003-2009 minun kohdallani asiat sujuivat niin, että ensin vedettiin melko hillitön humala ujouden poistamiseksi ja sitten lähestyttiin tanssiravintoloissa kiinnostavanoloisia tyttöjä. Toki tällainen vahva humala karkoittaa myös arviolta 75% naisista, mitä en sinällään ihmettele enkä arvostele.

Jos sitten tanssiravintolassa tuli hyvin juttuun naisen kanssa, niin siitä sai puhelinnumeron vaivanpalkaksi, tai joskus mentiin samaan osoitteeseen yöksi. Harvemmin kuitenkaan seksiä harrastettiin ensitapaamisella, vaikka samassa osoitteessa olisikin nukuttu.

Puhelinnumeron avulla viestiteltiin ja sovittiin treffit johonkin, joskus baariin, tai sitten vaikka jomman kumman kämpille. Näille tapaamisille en koskaan mennyt humalassa vaan vesiselvänä ja sitten kärvisteltiinkin ujouden kanssa koko rahan edestä. Ei se kuitenkaan ollut niin hirveää enää, jos kuitenkin oli jo viettänyt toisen seurassa useita tunteja keskustellen, tanssien ja kenties suudellenkin silloin ensitapaamisella.

Vierailija
11/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän usein juuri tykkäävät vähän kainoista tytöistä, joten eipä ole yllättävää. 

Vierailija
12/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai helppoa, kun on ensin ikävuodet 13-23 täysin näkymätön miehille ja sitten käy vain hyvä tuuri. Jos en olisi tätä miestä tavannut, olisin edelleen kolmekymppisenä ikisinkku. Helppoa, no miten sen nyt ottaa.  

Vierailija
13/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellehän se vasta oli helppoa, ei tarvinnut muuta tehdä kuin pyytää treffeille. Nainen kun tekee saman niin tuomitaan epätoivoiseksi. 

Vierailija
14/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa olen kaikkiin kumppaneihin tutustunut.

Vierailija
15/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tiedä ujoudesta mitään.

Kyllä minä olen vähän ujo. En kovin usein edes tee aloitetta. Yleensä lähden mukaan vasta kun nainen lähestyy minua. Eikö tuo ole jonkinlaista ujoutta?

Vierailija
16/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovellukset on ujojen pelastus jos niitä käyttää oikein ja ahkerasti.

Laita lataukseen hinge, bumble, tinder ja facebook dating.

Tota facebook datingiä ei tarvii pelätä, sitä varten ei tarvitse täytettyä perus fb profiilia eik se näy muille että olet datingissä.

Vierailija
17/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä nyt on toistakymmentä vuotta aikaa, kun itse olin "markkinoilla", mutta muistan toki hyvin vielä miten omalla kohdallani asiat meni. Silloin ei ollut vielä tindereitä, joten ehkä ihmiset olivat vähän avoimempia tapaamaan uusia ihmisiä randomisti, en toki tiedä kun ei ole nykyajasta vertailupohjaa.

Silloin circa 2003-2009 minun kohdallani asiat sujuivat niin, että ensin vedettiin melko hillitön humala ujouden poistamiseksi ja sitten lähestyttiin tanssiravintoloissa kiinnostavanoloisia tyttöjä. Toki tällainen vahva humala karkoittaa myös arviolta 75% naisista, mitä en sinällään ihmettele enkä arvostele.

Jos sitten tanssiravintolassa tuli hyvin juttuun naisen kanssa, niin siitä sai puhelinnumeron vaivanpalkaksi, tai joskus mentiin samaan osoitteeseen yöksi. Harvemmin kuitenkaan seksiä harrastettiin ensitapaamisella, vaikka samassa osoitteessa olisikin nukuttu.

Puhelinnumeron avulla viestiteltiin ja sovittiin treffit johonkin,

Tämähän se. Kyky jatkaa kiusaantuneisuudesta huolimatta on se juttu. 

Vierailija
18/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa on yli miljoona yksinäistä ihmistä, joten ei ne ujot paljon deittaile

Vierailija
19/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellehän se vasta oli helppoa, ei tarvinnut muuta tehdä kuin pyytää treffeille. Nainen kun tekee saman niin tuomitaan epätoivoiseksi. 

oli se ennen helppoa miehelle, mutta sitten tuli feminismi, metoo ja naisten voimaantuminen. Ei mies saa enää lähestyä vieraita naisia

Vierailija
20/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oli se ennen helppoa miehelle, mutta sitten tuli feminismi, metoo ja naisten voimaantuminen. Ei mies saa enää lähestyä vieraita naisia

Jos on epäselvää mikä on kohteliasta lähestymistä ja mikä häirintää, niin kannattaa lähestyä ensin kaverina. Siinä kyllä huomaa sitten, onko sen verran yhteistä että jutusta voisi tulla enemmän kuin ystävyyttä.